quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Do tell! Wie op wie?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ja ik ken genoeg mensen hier die wel op een ander zouden willen springen.
ik op muhaha en andersom.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Do tell! Wie op wie?
Ik moet nog een beetje helder krijgen hoe de sociale lijntjes hier lopen he
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:42 schreef Murdera het volgende:
Loop ik voor, of loopt de SC achter?
Ow crap ik was maandag vrij.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:42 schreef rhubarbje het volgende:
Ik weet niet wat je bedoeld met je TT maar het is wel woensdag he
Nah dat was gisteren al redelijk duidelijk toch?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Do tell! Wie op wie?
Ik moet nog een beetje helder krijgen hoe de sociale lijntjes hier lopen he
linkquote:Op woensdag 11 september 2013 09:43 schreef muhahaha het volgende:
Nah dat was gisteren al redelijk duidelijk toch?
Nee?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ow crap ik was maandag vrij.
[..]
Nah dat was gisteren al redelijk duidelijk toch?
huh? waar heb je het over?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rhub: Welnee joh, lijkt maar zo..
Muha: Daar hoef je niet benieuwd naar te zijn, een touringcar heeft gordels, en je bent verplicht ze braaf te dragen, maar doe je het niet is het eigen risico, de eventuele boete, of letsel bij een ongeval is dan voor eigen rekening, net als wanneer je zelf auto rijdt
huh? 4 is toch een heel redelijke leeftijd om op zwemles te gaan?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vin: Die opmerking hoor ik weleens ja, maar dan bij die hele jonkies van 4, die zwemmen meestal nog niet, dus dat is meestal met schoolreisjes dan..
Gewoon er vanuit gaan dat je toch niet gewonnen hebt, scheelt stressquote:Op woensdag 11 september 2013 10:00 schreef rhubarbje het volgende:
Bah ik word echt sjaggo
Ik doe nooit aan zoiets mee maar ik wou kaartjes winnen voor een event dus ik doe mee met een prijsvraag
maandag zouden de winnaars bekend worden
Nou niks dus, nergens
dus ik stuur gisteren een bericht er over: 'ja vandaag maken we de winnaars echt bekend'
Tot nu toe nog niks
Aaaaargh! ik zit steeds te F5en en zovreselijk
maar de kans is echt kei grootquote:Op woensdag 11 september 2013 10:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon er vanuit gaan dat je toch niet gewonnen hebt, scheelt stress
Schoolzwemmen zijn ze meestal een jaar of 6/7/8,quote:Op woensdag 11 september 2013 10:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huh? 4 is toch een heel redelijke leeftijd om op zwemles te gaan?
Ow ik klik ze wel om hoor.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rhub: Welnee joh, lijkt maar zo..
Muha: Daar hoef je niet benieuwd naar te zijn, een touringcar heeft gordels, en je bent verplicht ze braaf te dragen, maar doe je het niet is het eigen risico, de eventuele boete, of letsel bij een ongeval is dan voor eigen rekening, net als wanneer je zelf auto rijdt
Dan nog, zo doe ik het meestal, meedoen en dan vergeten, dan opeens een mailtje of berichtje krijgen dat je gewonnen hebtquote:Op woensdag 11 september 2013 10:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar de kans is echt kei groot
meer dan een kwart
oh ik dacht prive zwemles en zoquote:Op woensdag 11 september 2013 10:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Schoolzwemmen zijn ze meestal een jaar of 6/7/8,
Begint meestal bij groep 4
ja maar ik wil echt heeeeel graag gaan, en de kans is ook best grootquote:Op woensdag 11 september 2013 10:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan nog, zo doe ik het meestal, meedoen en dan vergeten, dan opeens een mailtje of berichtje krijgen dat je gewonnen hebt
Ja zou best kunnen, ik hoor er weleens dat ze hun A diploma op z'n minst al hebben gehaald idd..quote:Op woensdag 11 september 2013 10:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik dacht prive zwemles en zo
ik dacht dat 4 dan niet heel raar was
maar goed ik weet er niks van hoor
Dat moet dan een heel goed event zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 10:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar ik wil echt heeeeel graag gaan, en de kans is ook best groot
Maandag ging nog wel, dinsdag ging ik al wat vaker checken en vandaag zit ik echt elk kwartier te F5en
Ik wil je zusje bespringenquote:Op woensdag 11 september 2013 10:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
maar wie wil wie nou bespringen?
Lul.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil je zusje bespringen
Waarvoor?quote:Op woensdag 11 september 2013 10:20 schreef rhubarbje het volgende:
Yaaaaay! Ik heb kaartjes gewonnen!
Yay yay yay yay yay yay yay yay yay![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor wat ??quote:Op woensdag 11 september 2013 10:20 schreef rhubarbje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PARTY HARDquote:Op woensdag 11 september 2013 10:20 schreef rhubarbje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wattan?quote:Op woensdag 11 september 2013 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
Voor iets want niemand leuk gaat vinden
Ja opzich wel prima, maar ik merk dat ik ziek begin te wordenquote:
jaquote:Op woensdag 11 september 2013 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja trouwen...
Heb je trouwplannen?
Ja en ik vind die dingen echt te duur om een kaartje voor te kopenquote:Op woensdag 11 september 2013 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan snap ik je enthousiasmeleuk
gratiesch isch goedquote:Op woensdag 11 september 2013 10:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja en ik vind die dingen echt te duur om een kaartje voor te kopen
basically ga je alleen een boel reclame aan horen
Gratsquote:Op woensdag 11 september 2013 10:20 schreef rhubarbje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pics.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gratiesch isch goed![]()
en nu ga ik douchen want ik stink naar zweet
Jawel altijdquote:Op woensdag 11 september 2013 12:04 schreef Raene het volgende:
Topics met een dag van de week er in zijn niet zo'n goed idee imho!
Ik loop een dag achter.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
Het is een redelijk idee mits je de juiste dag hebt
dat is kut, dan begint je weekend ook laterquote:
Nee nee, die begint gewoon netjes op tijd.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is kut, dan begint je weekend ook later
Die mensen weten niet beter, leven al zo lang op een dergelijke manier. Net als mensen die niet kunnen zwemmen, dat kan ik mij niet voorstellen.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
Bij man bijt hond gaat het over analfabetisme
Zo raar
Ik kan mij daar zo slecht in verplaatsen
Dat je door de supermarkt loopt en daar zijn zo veel letter en dat het is alsof je in china loopt en er niks van kunt volgen
Maakt zo'n winkel ook lekker onoverzichtelijk en zo
Zo zou ik me niet kunnen voorstellen hoe t zou zijn om blind of doof te worden, ik zou gek worden van t gemis denk ik..quote:Op woensdag 11 september 2013 12:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die mensen weten niet beter, leven al zo lang op een dergelijke manier. Net als mensen die niet kunnen zwemmen, dat kan ik mij niet voorstellen.
Ik ook en toch kun je er snel aan wennen.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo zou ik me niet kunnen voorstellen hoe t zou zijn om blind of doof te worden, ik zou gek worden van t gemis denk ik..
Blind of doof kan ik mij nog makkelijker voorstellenquote:Op woensdag 11 september 2013 12:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo zou ik me niet kunnen voorstellen hoe t zou zijn om blind of doof te worden, ik zou gek worden van t gemis denk ik..
Hoe nederlands klinkt voor buitenlanders bedoel je? Ik denk net als elke taal die wij niet spreken/begrijpenquote:Op woensdag 11 september 2013 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Blind of doof kan ik mij nog makkelijker voorstellen
want dat kun je 'oefenen' Door jezelf te blinddoeken of zo
Ik kan nooit meer letters niet begrijpen
Ik vraag mij ook vaak af hoe Nederlands klinkt maar je kunt nooit je brein uitschakelen terwijl je het hoort
als je snapt wat ik bedoel
Maar chinees klinkt compleet anders dan Russisch en weer anders dan Malineesquote:Op woensdag 11 september 2013 12:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe nederlands klinkt voor buitenlanders bedoel je? Ik denk net als elke taal die wij niet spreken/begrijpen
Ik snap je wel enigsinds, goeie vraag wel eigenlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar chinees klinkt compleet anders dan Russisch en weer anders dan Malinees
Dat bedoel ik meer
hoe zouden de klanken zijn en zo
warm kan het niet zijn met dit kutweerquote:Op woensdag 11 september 2013 12:58 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ben ziek
of gewoon spierpijn en warm![]()
het heerstquote:Op woensdag 11 september 2013 12:58 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ben ziek
of gewoon spierpijn en warm![]()
ik heb al 2 dagen in de regen buiten gestaanquote:Op woensdag 11 september 2013 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
warm kan het niet zijn met dit kutweer
ik heb net een citrosan voor mezelf gezetquote:Op woensdag 11 september 2013 13:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het heerst
En nee ik ga niet de mama uithangen dit keer en ongevraagd adviseren
*bijt*quote:
Heb je nog nooit een foto van lola onder de douche gezienquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een foto van lola onder de douche gezien
Daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Heb je nog nooit een foto van lola onder de douche gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog een foto van de prolapse van Mur. Mijn penis is er uit geshopt.
Slechts 15 euro.
Afsrpaken niet verzetten voor mij.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb al een afspraak staan
Hmm... chick vs man....quote:Op woensdag 11 september 2013 13:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Afsrpaken niet verzetten voor mij.Ondankbare.
ik zie gewoon een oplossing hoor.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm... chick vs man....
Hmmmm
Walgelijk ditquote:Op woensdag 11 september 2013 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zie gewoon een oplossing hoor.
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zie gewoon een oplossing hoor.
MIquote:Op woensdag 11 september 2013 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog een foto van de prolapse van Mur. Mijn penis is er uit geshopt.
Slechts 15 euro.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |