daarom mijn reactie ookquote:Op zondag 15 september 2013 19:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar hij heeft het niet goed gelezen eh?
maarrehh.. Zit idd wel wat in..quote:Op zondag 15 september 2013 19:06 schreef densmee het volgende:
je moet minimaal van 2 klanten boodschappen hebben om door elkaar te kunnen liggen, vandaar onze natuurlijk
Niks, gewoon doorlopenquote:
Was ...quote:Op zondag 15 september 2013 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Sie haben Ihr Inklusiv-Datenvolumen verbraucht und surfen bis Ende des Monats mit reduzierter Geschwindigkeit.![]()
![]()
![]()
en het was al zo traag
quote:Op maandag 16 september 2013 00:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze verstaan geen Nederlands, 99% zeker kans dat ze dus 'Was?' zeggen...
Schade.quote:Op zondag 15 september 2013 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Sie haben Ihr Inklusiv-Datenvolumen verbraucht und surfen bis Ende des Monats mit reduzierter Geschwindigkeit.![]()
![]()
![]()
en het was al zo traag
Kan ik; alleen niet zo snelquote:
Zoiets kreeg ik woensdagmiddag, maar ook dáármee kon ik niet lopen. Toen ik het spulletje later Googlede bleek het redelijk heftig spul te zijn wat ze aan opgegeven kankerpatiënten geven als snoepies.quote:Op maandag 16 september 2013 10:45 schreef Duvel het volgende:
Zo lang het bij diclofenac en zo blijft, gaat het nog. Op het moment dat ze je opioïden als tramadol gaan geven, moet je oppassen.
Diclofenac is geen rommel wil je zeggen?quote:Op maandag 16 september 2013 10:45 schreef Duvel het volgende:
Zo lang het bij diclofenac en zo blijft, gaat het nog. Op het moment dat ze je opioïden als tramadol gaan geven, moet je oppassen.
Dat kan aardig lang duren jah, je moet goed je rust pakken want dan geneest het het snelst, als je weer asap gaat werken dan kan het aardig lang duren voordat het helemaal geheeld is.quote:Op maandag 16 september 2013 11:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zoiets kreeg ik woensdagmiddag, maar ook dáármee kon ik niet lopen. Toen ik het spulletje later Googlede bleek het redelijk heftig spul te zijn wat ze aan opgegeven kankerpatiënten geven als snoepies.![]()
![]()
Gaat nu op zich wel redelijk, alleen is mijn bekkenstabiliteit ver te zoeken. Morgenvroeg naar de fysio, eens kijken wat die voor snode plannen heeft. Ik wil eigenlijk over een week weer de fabriek in, desnoods met een sjouw slaafje erbij, maar dan moet er nog heel veel vooruitgang geboekt worden deze week. Ik lees overal dat die bekken-ellende wel eens een tijdje kan gaan duren.
quote:
Ik doe niet aan rust; ik ben het bankhangen al weer aardig beu aan het worden. Ik ga écht geen maand thuiszitten omdat dat beter is, terwijl ik gewoon aan het werk kan om centjes te verdienen.quote:Op maandag 16 september 2013 12:40 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Dat kan aardig lang duren jah, je moet goed je rust pakken want dan geneest het het snelst, als je weer asap gaat werken dan kan het aardig lang duren voordat het helemaal geheeld is.
Heel erg traag maar hij doet het hier (uiteindelijk) wel.quote:
Blijft net zo traag dusquote:Op zondag 15 september 2013 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
![]()
![]()
en het was al zo traag
Herkenbaar, maar soms moet je ook aan jezelf denken... Voor hetzelfde geld ben je straks langer uit de roulatie.quote:Op maandag 16 september 2013 13:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik doe niet aan rust; ik ben het bankhangen al weer aardig beu aan het worden. Ik ga écht geen maand thuiszitten omdat dat beter is, terwijl ik gewoon aan het werk kan om centjes te verdienen.
Aan de slag om het te fixen dusquote:
alexmiedema.com en alexmiedema.nl staan op totaal verschillende servers, dat ik nit op alexmiedema.nl kan komen heeft niks met alexmiedema.com te maken, ik kan ook niet in het admin paneel daar staat niks van alexmiedema.com.quote:Op maandag 16 september 2013 19:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Aan de slag om het te fixen dus
Je foto's zijn nog steeds te groot en er staan teveel op je voorpagina (die worden dus elke!!! keer dat iemand je website bezoekt geladen, 16.5mb totaal... laat gewoon 2-4 van je artikelen zien op de frontpage, de rest komt men vanzelf wel bij als ze interesse hebben - of toon alleen de eerste paragraaf/foto met een "read more" linkje eronder).
alexmiedema.com met je foto's is te traag, zie chrome -> (ctrl-shift-i) -> network, 2 tot 20 seconden lag per foto...
Je hebt 4 fouten op je site, zo te zien van je google-ads.
Zo moeilijk is het niet, je verdient je geld ermee/gebruikt het als promotie/marketing, dus aan de slag
Morgen es effe kijken wat de knijpert er van zegt, maar ik ben echt niet van plan om langer thuis te blijven hangen als strikt noodzakelijk; dit kost me klauwen met geld; juist nu, want deze week is de stop begonnen, en dan valt er wat te verdienen.quote:Op maandag 16 september 2013 18:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar soms moet je ook aan jezelf denken... Voor hetzelfde geld ben je straks langer uit de roulatie.
Je gaat me toch niet vertellen dat ik verstandiger ben dan jij he ?quote:Op maandag 16 september 2013 13:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik doe niet aan rust; ik ben het bankhangen al weer aardig beu aan het worden. Ik ga écht geen maand thuiszitten omdat dat beter is, terwijl ik gewoon aan het werk kan om centjes te verdienen.
Zo, binnen... idioten bij MM Leeuwarden hadden 3 kassa's voor 500+ man en lieten kleine groepen naar binnenquote:Op maandag 16 september 2013 20:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
jij ook al. Iedereen heeft het erover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |