Dat dusquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee niet echt, alleen rondom Ring maar dat kun je zelf prima vinden
Ik wil er ook nog steeds een keer heen, krijg alleen de GF nog niet zo verquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat ging net goed![]()
.
Over twee weekjes zitten wij ook op de tribune voor een Monster Jam-show.
Ik heb SD eigenlijk niet eens gevraagd, ik heb gewoon kaartjes gekocht en het medegedeeldquote:Op zondag 15 september 2013 10:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog steeds een keer heen, krijg alleen de GF nog niet zo ver
edit: tevens goedemorgen![]()
Foto!quote:Op zondag 15 september 2013 10:58 schreef Sounddragon het volgende:
Moggeh, pillen een hete douche doen wonderen, loop nu (heel rustig en voorzichtig) zonder stokkiesHeb wel een prachtig mooie paars/blauwe landkaart op mijn rug, bil en een stukkie bovenbeen, lijkt erop dat Afrika tegenwoordig onder Australië ligt
Als het zo doorgaat met herstellen hoop ik over een week toch wel weer wat nuttigs te kunnen doen op mijn werk.
Fijn dat je weer een beetje mobiel bentquote:Op zondag 15 september 2013 10:58 schreef Sounddragon het volgende:
Moggeh, pillen een hete douche doen wonderen, loop nu (heel rustig en voorzichtig) zonder stokkiesHeb wel een prachtig mooie paars/blauwe landkaart op mijn rug, bil en een stukkie bovenbeen, lijkt erop dat Afrika tegenwoordig onder Australië ligt
Als het zo doorgaat met herstellen hoop ik over een week toch wel weer wat nuttigs te kunnen doen op mijn werk.
Dit is KPD niet hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 september 2013 11:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dit is KPD niet he
Ik kan je garanderen dat je er niet opgewonden van raakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarja.. wordt je dat van de foto's in KPD wel![]()
![]()
..
Kan er niet echt een harde plasser van krijgen iddquote:Op zondag 15 september 2013 11:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat je er niet opgewonden van raakt.
Maarja.. wordt je dat van de foto's in KPD wel![]()
![]()
..
ik heb weinig keusquote:Op zondag 15 september 2013 11:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Fijn dat je weer een beetje mobiel bentWel rustig aan doen he
ja, zijn we al achter gekomen idd, particulier huren is hier ook veel algemener heb ik het idee.quote:Op zondag 15 september 2013 10:41 schreef Anne het volgende:
Let wel; In Duitsland staan meer dan de helft van de huizen die te huur of te koop staan niet op internet.
Beetje achterhaald misschien, maar een rondje door de buurt rijden waar je zou willen wonen is effectiever dan googlen.
Laatst had er iemand een kont van d'r vriend gepost in het vrouwentopic. Allemaal kwijlen, totdat ze het zei, toen waren de reacties ineens heel anders: "Ja.. ik vond het er al een beetje mannelijk uitzien, maar ik dacht; ik zeg het maar niet.. vind ik lullig".quote:Op zondag 15 september 2013 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
dikke mokkels die fotos posten en dan kwijlende mannen die over elkaar heen vallen om haar de lucht in te prijzen, hopend op een vaginale penetratie bij de aandachtsgeile fotoposter in kwestie
mwah, deze landkaart is eigenlijk nog niks vergeleken bij mijn hamstring akkefietje eerder dit jaar, en dat was een stuk pijnlijker ookquote:Op zondag 15 september 2013 11:24 schreef Alexxxxx het volgende:
matige timing van mn post hierboven![]()
zoals de tovergieter zou zeggen: dat is vooral zeer piiiiiiiiiijnlijk, SD
quote:Op zondag 15 september 2013 11:21 schreef Anne het volgende:
Bovenste plek is groter dan mijn hand.
[ afbeelding ]
ik las het ja, heerlijk!quote:Op zondag 15 september 2013 11:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Laatst had er iemand een kont van d'r vriend gepost in het vrouwentopic. Allemaal kwijlen, totdat ze het zei, toen waren de reacties ineens heel anders: "Ja.. ik vond het er al een beetje mannelijk uitzien, maar ik dacht; ik zeg het maar niet.. vind ik lullig".![]()
![]()
.
Dat ziet er euh.. nogal pijnlijk uit.quote:Op zondag 15 september 2013 11:21 schreef Anne het volgende:
Bovenste plek is groter dan mijn hand.
[ afbeelding ]
Valt allemaal reuze mee in de praktijk; het gedeelte waar vocht zit voelt 'dood' aan, beetje alsof het slaapt zeg maar, en de blauwe plekken zijn niet heel erg pijnlijk to be honest.. Moet er wel bij zeggen dat ik al vanaf dag 1 op een redelijk stevig Paracetamol/Diclofenac diëet sta. Als het zo doorgaat ga ik dinsdag of woensdag eens een dagje niks nemen, eens effe kijken wat er dan gebeurt.quote:Op zondag 15 september 2013 12:06 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat ziet er euh.. nogal pijnlijk uit.
Ik heb ook een keer zoiets gehad, wel wat minder erg als bij SD, maar ik herinner me nog dat het toen ontstoken was en het flink "etterde". M'n t-shirt kleefde dus vast in de wond..
En met kleding aan wil het nog wel eens schuren, ook niet zo'n fijn gevoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 15-09-2013 13:15:06 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Als ik zo eens kijk naar de blauwe plekken en de schade op mijn pak, is het middendeel waar het niet blauw is precies het gedeelte waar broek en jas elkaar overlappen, alleen zit daar dan weer wel heel veel vocht. De onderste blauwe plek zit ongeveer onder de heupprotector, (mijn bekken heeft een behoorlijke oplawaai gehad) en de bovenste begint precies waar de rugbeschermer van mijn jas ophoudt, dus ja, een pak heeft zéker wel nut.quote:Op zondag 15 september 2013 13:19 schreef .Neovo. het volgende:
Je kan wel goed zien waar je lichaam/pak als eerste op het asfalt terecht kwam. Het helpt dus wel, zo'n pak. Hoe vaak ik iemand wel niet op een motor zie rijden zonder beschermende kleding..
Gelukkig is het pak nog te vervangen.
Zelf scan is geniaal idd, maar ik doe niet aan bonuskaarten en kan daar dus geen gebruik van makenquote:Op zondag 15 september 2013 14:35 schreef Alfisti het volgende:
Lang leven de zelf-scan kassa's en Albert.nl
Hier in het dorp hebben we de keuze uit:quote:
Bij de meeste AH's, zoals ook hier, zitten van die kassameisjes van nèt 18 die zo hun best doen en onzeker zijn omdat ze weten dat ze bij 1 foutje buitengegooid worden voor iemand van 16quote:Op zondag 15 september 2013 14:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hier in het dorp hebben we de keuze uit:
Jumbo: kauwgom kauwend scholierenvolk zonder enige besef van vriendelijkheid / klantenbinding, enige voordeel is dat ze op zondag van 16:00 tot 20:00 open zijn.
AH: Franchise appie met zwaar christelijke eigenaren: alle, overig zeer vriendelijke, dames (van vakkenvullers tot 50+kassa mederwerkers) lopen verplicht in een rok tot op de knie en een broek is verbodenWel een zeer nette tent en met zelf-scan bliep dingen
Ik wil ook zo'n Appiequote:Op zondag 15 september 2013 14:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Bij de meeste AH's, zoals ook hier, zitten van die kassameisjes van nèt 18 die zo hun best doen en onzeker zijn omdat ze weten dat ze bij 1 foutje buitengegooid worden voor iemand van 16
Verhuizen uit je zwartekousenregio dus.quote:
Helaas:quote:Op zondag 15 september 2013 11:42 schreef BaraCuda het volgende:
Auw, dat soort mafkezen moet je meteen hun licentie afnemen. Als hij er een heeft tenminste![]()
quote:Excluded from the race, 4 points & a fine
Verder woon ik hier zeer fijn en geen last verder van zwartekousenquote:Op zondag 15 september 2013 14:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Verhuizen uit je zwartekousenregio dus.
Het ergste nog:quote:
quote:I wont go into detail about what happened post race with the driver in the stewards office, but he refused to accept any blame.
Wat een heldquote:The worst thing is, the guy refused to accept he'd done anything wrong and called the poor guy who's car he destroyed a "prick" as he left the clerk's office!
Jas stuk is goed. Anders ga jij stuk.quote:Op zondag 15 september 2013 13:03 schreef Sounddragon het volgende:
Net mijn jas eens wat beter bekeken, maar die heeft toch wel wat te verduren gehad. Niet dat de vellen erbij hangen ofzo, maar sommige stukken hebben écht wel hun werk gedaan. Jammer, want ik vind/vond het een erg fijne jas![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |