Als een bahco en wd40 niet meer helpen kan alleen de sloophamer werken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb de modem en laptop al met WD40 ingepsoten maar dat hielp niet
ja, mn neef die het hele boeltje host. Truckblog.nl is ook op wordpress gebaseerd, die doet het soms ook niet maar na 1 of 2 keer F5en wel meestal.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Als ik je blog probeer te benaderen via mijn netbook, is ie in ieder geval retetraag, zeker tegenover andere websites. Gezien je traag internet hebt en je website niet de snelste is, vermoed ik dat de 'standaard time-out'-tijd van het runnen van de scripts op je website, niet genoeg voor je is.
En volgens mij maakt Wordpress gebruik van standaard 30 seconden als "php_value max_execution_time".
Nu kan ik wel in Nijntje-taal gaan uitleggen hoe je dat kunt aanpassen, maar ik heb eigenlijk liever niet dat je gaat rommelen in je PHP-codering. Je hebt wel iemand die dat kan, toch?
Ziet er prima uit hier (neem aan dat je de beheermodule bedoelt?)quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Paal, Anne, of een ander whizzkid die me kan helpen?
DIG / Kan niet op mijn eigen blog komen
dos prompt (windows toets+R -> cmd -> enter): tracert alexmiedema.com en kijk eens of daar rare dingen tussen staan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, ik weet dat jij er op kunt komen, maar ik kan niet op heel die blog komen, ook niet in het adminpaneel.
met 2000 man 1 internetverbinding delen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:26 schreef .Neovo. het volgende:
Hier is het dat het ongeveer 20 seconden duurt voordat ie de website heeft "gevonden", maar dan laadt ie em ook wel snel.
Maar zoals ik begrijp kom je er helemaal niet meer op?
Je zou kunnen proberen om uit te sluiten dat het aan de internetprovider ligt door gebruik te maken van een proxy. Nu lost dat het snelheidsprobleem niet op, maar misschien dat er iets niet goed gaat bij de internetprovider waar je schoonouders bij zitten?
Hoe langzaam is langzaam eigenlijk? Inbellen?
ik host al mijn fotos op alexmiedema.com, ook die op alexmiedema.nl staan. verder heb ik hier geen probleem om alexmiedema.com, of een van de andere sites op dezelfde server zolas buzzybe of ditzj.de te komenquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
dos prompt (windows toets+R -> cmd -> enter): tracert alexmiedema.com en kijk eens of daar rare dingen tussen staan.
27 augustus toen ik daar los ging had ik de meest recente versiequote:Op vrijdag 13 september 2013 18:28 schreef Paladijn het volgende:
Overigens is wordpress afgelopen week vernieuwd, je loopt een versie achter
Verder misschien wat plugins uitzetten (ik zie een of ander SEO meuk iets: "All in One Webmaster plugin by Crunchify.com") waar je blijkbaar ook google analytics van hebt. Daar moet je de snelheid van je pagina ook mee kunnen bekijken. Google waardeert je overigens hoger aan de hand van snelheid van je pagina (= minder content/berichten, sneller laden) en just niet op basis van meta veldjes van dat soort SEO tools.
Los ervan dat het destijds de nieuwste was... 3.6.1 is o.a. een security update. Gezien er nogal wat websitejes wordpress draaien is dat een geliefd hackersdoelwit, dus zsm. updatenquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
27 augustus toen ik daar los ging had ik de meest recente versiekijkrs via google valt nu idd nog wat tegen, die woren veel vakernog naar de oude wordpress blog bij wordpress zelf gehost doorverwezen. heb idd ook google analytics, maar dat soort dingen word dus verderhelemaal door mijn neef geregeld. Het aanpassen van 'iets' zou dus bij voorkeur aan laptop/internet moeten gebeuren en neit zo zeer aan de blog, ikval mn neef alzo lastig door hem telkens de dinegn te sturen die geblogd moeten worden
die ging idd later plat dan de rest maar nu ook al een tijd lang onbereikbaarquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:45 schreef Paladijn het volgende:
Los van de grote frontpage zou je wp-admin pagina gewoon moeten laden op een trage verbinding, zoveel gaat daar ook weer niet over de lijn heen.
Daarom wil ik dat topic ook lezenquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geen idee maar ik heb wel even zin om te lachen dus kom maar op
quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik was bezig met een rearview camera in te bouwen in mn eigen auto (hihi chuck kan niet parkeren). RNS 510 er ingebouwd, geprogrameerd top dat werkt
Vervolgens in een Polo Mk5 een Golf mk6 logo met camera gemonteerd, wat gekut prima, die zit. Het feest begint, kabelboom aanleggen, na 6 fucking uren de kabelboom getrokken aangelegd en al, alles gecodeerd, nu gaan we testen @#%@#!%$@!% kut, dat tering dit gaat niet naar buiten, alles weer los, voeding meten, massa meten, das goed, nou dan maar de RNS weer los, daar zit ook de massa. Mmm die gaat zwaar, ff een keer trekken, ja is los, Godverdomme, RGB kabel door midden
.
Oh en de oorzaak, 2 stekkers omgedraait, de voeding van de schakelaar moet via de camera motor gaan, en niet rechtstreeks naar de handgreep![]()
![]()
nu kan weer ik een kabelboom trekken en aansluiten (en kopen a 90 euro
)
Doe eens normaal. Ik heb niet met je geknikkerd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:49 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb hem voor je geschopt, luie flikker.
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Ik heb niet met je geknikkerd.
klopt, je hebt je knikkers aan een ander verlorenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Ik heb niet met je geknikkerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |