abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 september 2013 @ 18:06:57 #91
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_131135732
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ik heb de modem en laptop al met WD40 ingepsoten maar dat hielp niet -O-
Als een bahco en wd40 niet meer helpen kan alleen de sloophamer werken.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_131135827
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:06 schreef Anne het volgende:

[..]

Als ik je blog probeer te benaderen via mijn netbook, is ie in ieder geval retetraag, zeker tegenover andere websites. Gezien je traag internet hebt en je website niet de snelste is, vermoed ik dat de 'standaard time-out'-tijd van het runnen van de scripts op je website, niet genoeg voor je is.

En volgens mij maakt Wordpress gebruik van standaard 30 seconden als "php_value max_execution_time".

Nu kan ik wel in Nijntje-taal gaan uitleggen hoe je dat kunt aanpassen, maar ik heb eigenlijk liever niet dat je gaat rommelen in je PHP-codering :P. Je hebt wel iemand die dat kan, toch?
ja, mn neef die het hele boeltje host. Truckblog.nl is ook op wordpress gebaseerd, die doet het soms ook niet maar na 1 of 2 keer F5en wel meestal.
pi_131136257
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Paal, Anne, of een ander whizzkid die me kan helpen?

DIG / Kan niet op mijn eigen blog komen
Ziet er prima uit hier (neem aan dat je de beheermodule bedoelt?)

johan@PALADIUM ~ $ wget http://alexmiedema.nl/wp-admin/
--2013-09-13 18:20:01-- http://alexmiedema.nl/wp-admin/
Resolving alexmiedema.nl (alexmiedema.nl)... 159.253.0.9
Connecting to alexmiedema.nl (alexmiedema.nl)|159.253.0.9|:80... connected.
HTTP request sent, awaiting response... 302 Found
Location: http://alexmiedema.nl/wp-(...)wp-admin%2F&reauth=1 [following]
--2013-09-13 18:20:03-- http://alexmiedema.nl/wp-(...)wp-admin%2F&reauth=1
Reusing existing connection to alexmiedema.nl:80.
HTTP request sent, awaiting response... 200 OK
Length: 2670 (2.6K) [text/html]
Saving to: ‘index.html.1’

100%[======================================>] 2,670 --.-K/s in 0.009s

2013-09-13 18:20:04 (275 KB/s) - ‘index.html.1’ saved [2670/2670]
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_131136286
Ja, ik weet dat jij er op kunt komen, maar ik kan niet op heel die blog komen, ook niet in het adminpaneel. :P
  vrijdag 13 september 2013 @ 18:26:01 #95
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_131136336
Hier is het dat het ongeveer 20 seconden duurt voordat ie de website heeft "gevonden", maar dan laadt ie em ook wel snel.

Maar zoals ik begrijp kom je er helemaal niet meer op?

Je zou kunnen proberen om uit te sluiten dat het aan de internetprovider ligt door gebruik te maken van een proxy. Nu lost dat het snelheidsprobleem niet op, maar misschien dat er iets niet goed gaat bij de internetprovider waar je schoonouders bij zitten?

Hoe langzaam is langzaam eigenlijk? Inbellen?
pi_131136395
Overigens is wordpress afgelopen week vernieuwd, je loopt een versie achter ;)

Verder misschien wat plugins uitzetten (ik zie een of ander SEO meuk iets: "All in One Webmaster plugin by Crunchify.com") waar je blijkbaar ook google analytics van hebt. Daar moet je de snelheid van je pagina ook mee kunnen bekijken. Google waardeert je overigens hoger aan de hand van snelheid van je pagina (= minder content/berichten, sneller laden) en just niet op basis van meta veldjes van dat soort SEO tools.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_131136420
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, ik weet dat jij er op kunt komen, maar ik kan niet op heel die blog komen, ook niet in het adminpaneel. :P
dos prompt (windows toets+R -> cmd -> enter): tracert alexmiedema.com en kijk eens of daar rare dingen tussen staan.
pi_131136464
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:26 schreef .Neovo. het volgende:
Hier is het dat het ongeveer 20 seconden duurt voordat ie de website heeft "gevonden", maar dan laadt ie em ook wel snel.

Maar zoals ik begrijp kom je er helemaal niet meer op?

Je zou kunnen proberen om uit te sluiten dat het aan de internetprovider ligt door gebruik te maken van een proxy. Nu lost dat het snelheidsprobleem niet op, maar misschien dat er iets niet goed gaat bij de internetprovider waar je schoonouders bij zitten?

Hoe langzaam is langzaam eigenlijk? Inbellen?
met 2000 man 1 internetverbinding delen.
pi_131136493
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:30 schreef Paladijn het volgende:

[..]

dos prompt (windows toets+R -> cmd -> enter): tracert alexmiedema.com en kijk eens of daar rare dingen tussen staan.
ik host al mijn fotos op alexmiedema.com, ook die op alexmiedema.nl staan. verder heb ik hier geen probleem om alexmiedema.com, of een van de andere sites op dezelfde server zolas buzzybe of ditzj.de te komen
pi_131136575
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:28 schreef Paladijn het volgende:
Overigens is wordpress afgelopen week vernieuwd, je loopt een versie achter ;)

Verder misschien wat plugins uitzetten (ik zie een of ander SEO meuk iets: "All in One Webmaster plugin by Crunchify.com") waar je blijkbaar ook google analytics van hebt. Daar moet je de snelheid van je pagina ook mee kunnen bekijken. Google waardeert je overigens hoger aan de hand van snelheid van je pagina (= minder content/berichten, sneller laden) en just niet op basis van meta veldjes van dat soort SEO tools.
27 augustus toen ik daar los ging had ik de meest recente versie :P kijkrs via google valt nu idd nog wat tegen, die woren veel vakernog naar de oude wordpress blog bij wordpress zelf gehost doorverwezen. heb idd ook google analytics, maar dat soort dingen word dus verderhelemaal door mijn neef geregeld. Het aanpassen van 'iets' zou dus bij voorkeur aan laptop/internet moeten gebeuren en neit zo zeer aan de blog, ikval mn neef alzo lastig door hem telkens de dinegn te sturen die geblogd moeten worden :@
pi_131136675
En als je het grafisch wilt: in Chrome -> menu -> tools -> developer tools (ctrl-shift-i). Network onderin aanklikken en naar je website gaan in een nieuwe tab.

http://alexmiedema.nl/wp-includes/js/jquery/jquery-1.10.2.min.map geeft een 404, dat is sowieso niet goed.
Daarnaast zie ik vrij veel facebook/linkedin (wtf!)/twitter plugin meuk voorbij komen...

Vrijwel alle plaatjes op je pagina hebben veel latency (> 200ms, img_2452-border.jpg zelfs 1.96 seconden). Sommige van je foto's zijn ook serieus groot (747kb voor bijvoorbeeld http://www.alexmiedema.co(...)9297-BorderMaker.jpg terwijl dat een 800x533 formaat is... dat moet zoveel kleiner kunnen ~150-200kb, > 600 is voor 1280x720 en hoger).

Oh, en. je like.php geeft 2.78 seconden vertraging, gooi die sociale meuk gewoon weg en voeg zelf eigen knopjes naar je fb/twitter/g+/etc. toe, het vertraagt alleen maar :')

[ Bericht 12% gewijzigd door Paladijn op 13-09-2013 18:49:02 ]
pi_131136811
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

27 augustus toen ik daar los ging had ik de meest recente versie :P kijkrs via google valt nu idd nog wat tegen, die woren veel vakernog naar de oude wordpress blog bij wordpress zelf gehost doorverwezen. heb idd ook google analytics, maar dat soort dingen word dus verderhelemaal door mijn neef geregeld. Het aanpassen van 'iets' zou dus bij voorkeur aan laptop/internet moeten gebeuren en neit zo zeer aan de blog, ikval mn neef alzo lastig door hem telkens de dinegn te sturen die geblogd moeten worden :@
Los ervan dat het destijds de nieuwste was... 3.6.1 is o.a. een security update. Gezien er nogal wat websitejes wordpress draaien is dat een geliefd hackersdoelwit, dus zsm. updaten ;) Van tevoren wel even een backup maken via tools-export (het is sowieso verstandig dat regelmatig te doen, in jouw geval bijvoorbeeld elke week).

Los van de grote frontpage zou je wp-admin pagina gewoon moeten laden op een trage verbinding, zoveel gaat daar ook weer niet over de lijn heen.
pi_131136934
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:45 schreef Paladijn het volgende:

Los van de grote frontpage zou je wp-admin pagina gewoon moeten laden op een trage verbinding, zoveel gaat daar ook weer niet over de lijn heen.
die ging idd later plat dan de rest maar nu ook al een tijd lang onbereikbaar
pi_131137392
Maar goed, lees je er verder eens op in ;) chrome devtools/opera dragonfly/firefox firebug zijn je vrienden.

Je voorpagina is nu zeer groot (3-4 berichten is voldoende voor de fp), je foto's zijn te groot en alexmiedema.com lijkt wat meer latency te hebben (staat die aan de overkant van het water?) plus je sociale plugins lijken wat te vertragen terwijl die voor zover ik kan zien niets toevoegen.
pi_131137426
Die sociale plugins worden redelijk gebruikt, daar ben ik toch wel blij mee. alexmiedema.com staat in Friedrichshafen, vlak bij voor me nu dus :P
pi_131137883
Waar is het PTA fuckup topic :@
pi_131137993
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Waar is het PTA fuckup topic :@
Geen idee maar ik heb wel even zin om te lachen dus kom maar op :)
pi_131138040
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:26 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Geen idee maar ik heb wel even zin om te lachen dus kom maar op :)
Daarom wil ik dat topic ook lezen :') maar goed hier komt :P
pi_131138139
Ik was bezig met een rearview camera in te bouwen in mn eigen auto (hihi chuck kan niet parkeren :') ). RNS 510 er ingebouwd, geprogrameerd top dat werkt ^O^ Vervolgens in een Polo Mk5 een Golf mk6 logo met camera gemonteerd, wat gekut prima, die zit. Het feest begint, kabelboom aanleggen, na 6 fucking uren de kabelboom getrokken aangelegd en al, alles gecodeerd, nu gaan we testen @#%@#!%$@!% kut, dat tering dit gaat niet naar buiten, alles weer los, voeding meten, massa meten, das goed, nou dan maar de RNS weer los, daar zit ook de massa. Mmm die gaat zwaar, ff een keer trekken, ja is los, Godverdomme, RGB kabel door midden :') .

Oh en de oorzaak, 2 stekkers omgedraait, de voeding van de schakelaar moet via de camera motor gaan, en niet rechtstreeks naar de handgreep :') |:( |:( nu kan weer ik een kabelboom trekken en aansluiten (en kopen a 90 euro :') )
  vrijdag 13 september 2013 @ 19:49:59 #110
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_131138696
Ik heb hem voor je geschopt, luie flikker. :{w
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_131139792
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik was bezig met een rearview camera in te bouwen in mn eigen auto (hihi chuck kan niet parkeren :') ). RNS 510 er ingebouwd, geprogrameerd top dat werkt ^O^ Vervolgens in een Polo Mk5 een Golf mk6 logo met camera gemonteerd, wat gekut prima, die zit. Het feest begint, kabelboom aanleggen, na 6 fucking uren de kabelboom getrokken aangelegd en al, alles gecodeerd, nu gaan we testen @#%@#!%$@!% kut, dat tering dit gaat niet naar buiten, alles weer los, voeding meten, massa meten, das goed, nou dan maar de RNS weer los, daar zit ook de massa. Mmm die gaat zwaar, ff een keer trekken, ja is los, Godverdomme, RGB kabel door midden :') .

Oh en de oorzaak, 2 stekkers omgedraait, de voeding van de schakelaar moet via de camera motor gaan, en niet rechtstreeks naar de handgreep :') |:( |:( nu kan weer ik een kabelboom trekken en aansluiten (en kopen a 90 euro :') )
_O- :')
pi_131140879
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:49 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb hem voor je geschopt, luie flikker. :{w
Doe eens normaal. Ik heb niet met je geknikkerd.
pi_131142960
quote:
18s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Gelukkig niet.

pi_131143062
Goedenavond iedereen weer een beetje vitaal
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_131143161
eat's :')
pi_131143484
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:20 schreef Paladijn het volgende:
eat's :')
Z'n eigen.
pi_131149408
Weekend O+
  zaterdag 14 september 2013 @ 00:23:57 #119
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_131150848
quote:
18s.gif Op vrijdag 13 september 2013 20:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

klopt, je hebt je knikkers aan een ander verloren :Y O-) >:)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_131151016
Ga eens slapen }:|.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')