abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131135255
Sinds twee dagen heb ik een heel raar probleem. Ik kan niet op mijn eigen blog (
http://alexmiedema.nl ) komen. Ik logeer deze week bij mijn schoonouders in een Duits stadje met zeer traag internet. De eerste dagen kon ik nog (moeizaam) bloggen, maar nu kom ik niet meer op de blog, terwijl iedereen anders er wel op komt en ik wel op alle andere websites kom. Als ik nu wil bloggen moet ik de inhoud van de blog naar mijn neef mailen die het vevolgens op mijn blog plaatst, een alles behalve ideale situatie. Die neef is tevens beheerder van de server waar de blog op staat, dus het is uitgesloten dat ik een IP ban oid heb. Cache legen en koekjes opeten geprobeerd, geen effect. In alle browsers (chrome, firefox en ie) werkt het niet, zowel op mijn laptop als op die van mijn vriendin en die van mijn schoonmoeder. Ik heb niks gedwonload, dus niet dat ik ineens een virus heb binnngehaald of zo. Het moment dat de blog helemaal onbereikbaar werd was ik wel foto's aan het uploaden, maar dat was naar andere sites, niet naar mijn blog. Iemand enig idee wat er aan de hand is en, belangrijker, hoe ik het oplos? In Jip en Janneketaal uiteraard, ik heb weinig verstand van deze materie.
pi_131135794
Hier is die ongelooflijk traag.

Dat in combinatie met je huidige internet is denk ik het probleem
pi_131136087
Je pagina is een dikke 16MB. Vind je het gek.
pi_131136263
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Je pagina is een dikke 16MB. Vind je het gek.
is dat veel? :@ ik heb er geen verstand van.
  vrijdag 13 september 2013 @ 18:32:56 #5
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_131136484
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

is dat veel? :@ ik heb er geen verstand van.
voor een snelle internetverbinding niet. Voor een langzame zoals jij op zit wel.
pi_131136548
Veel? 1MB is 'veel'. 16 MB is ultramegaextreem ofzo.
pi_131137725
Zelfs hier duurt het laden lang, en ik heb 60Mb/s. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_131137761
TS, het is slim als je de berichten zo aanpast dat je een plaatje en wat tekst ziet als preview en dat je dan op een link moet klikken zodat je de rest kan zien. Alle foto's op één pagina is veel te veel.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_131138042
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:18 schreef Rezania het volgende:
TS, het is slim als je de berichten zo aanpast dat je een plaatje en wat tekst ziet als preview en dat je dan op een link moet klikken zodat je de rest kan zien. Alle foto's op één pagina is veel te veel.
ja, heb je gelijk in, nu kan dat gemakkelijk, moet ik nog aan wennen, kon eerst niet toen ik nog via wordpress zelf hostte :@
pi_131231190
Hij deed het net 'spontaan' weer:

quote:
Hi Alex,

Mooi, de hoster is er mee bezig geweest en heeft een nieuwe php versie blablabla gemaakt, de boel moet nu ook wat sneller lopen.
Succes!

Met vriendelijke groet,
pi_131645097
daarna ging hij weer offline en heeft ie niet meer gewerkt bij mijn schoonouders. Thuis (NL) en op een circuit waar ik bezig was (België) kon ik er gewoon op, nu ben ik bij mijn vriendin op weer en heel andre plek in Duitsland als haar ouders, gewoon snel internet, maar hier werkt ie weer niet :( volgens de statistieken zitten andere Duitsers er wel vrolijk op. Schoonouders zitten via Telekom, mn vriendin via unitmediagroup (duitse versie van UPC of zo?), dus het ligt er neit aan dat het op een bepaalde duitse beheerder is geblokkeerd. Op de PC van mn vriendin kunnen we er ook niet op komen, ligt dus niet aan mijn laptop
  zaterdag 28 september 2013 @ 20:15:46 #12
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_131653675
Een tipje om de snelheid van je site wat te verbeteren.

Kijk eens naar de WP plug-in Smush.it. Die verwijderd allemaal onnodige informatie uit je plaatjes, waardoor ze kleiner worden zonder verlies van kwaliteit. Die kan je gebruiken op zowel bestaande foto's in je site, als alle nieuwe foto's die je upload.
Alleen al op de plaatjes van je homepage krijg ik 0,5 MB vermindering.

Daar naast hebben meerdere foto's een grotere afmeting dan de maximale afmetingen dat je ze op je site weergeeft. Als je die verkleind, of bijsnijd tot de maximale afmeting scheelt je dat ook weer in onnodige data die je naar je gebruiker toe stuurt.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  FOK!mycroftheld zaterdag 28 september 2013 @ 20:17:35 #13
128465 verified  bondage
Ingewikkeld
pi_131653738
De pagina wordt hier momenteel helemaal niet geladen...

quote:
De wachttijd voor de verbinding is verstreken

De server op alexmiedema.nl doet er te lang over om te antwoorden.
Timeout...
  FOK!mycroftheld zaterdag 28 september 2013 @ 20:27:33 #14
128465 verified  bondage
Ingewikkeld
pi_131654080
Hij doet het nu wel maar is zoals anderen al aangaven bijna 16 megabyte groot.. Ik zou beginnen het met het verkleinen van een groot aantal plaatjes:

pi_131671887
maar die plaatjes staan op mijn .com die verder niets te maken heeft met mijn .nl, staat op een andere server en alles. in het adminpaneel, waar ik dus ook niet in kan komen, staat NIETS van de .com, de plaatjes verkleinen is op dit moment geen oplossing voor het probleem dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')