Sinds twee dagen heb ik een heel raar probleem. Ik kan niet op mijn eigen blog (
http://alexmiedema.nl ) komen. Ik logeer deze week bij mijn schoonouders in een Duits stadje met zeer traag internet. De eerste dagen kon ik nog (moeizaam) bloggen, maar nu kom ik niet meer op de blog, terwijl iedereen anders er wel op komt en ik wel op alle andere websites kom. Als ik nu wil bloggen moet ik de inhoud van de blog naar mijn neef mailen die het vevolgens op mijn blog plaatst, een alles behalve ideale situatie. Die neef is tevens beheerder van de server waar de blog op staat, dus het is uitgesloten dat ik een IP ban oid heb. Cache legen en koekjes opeten geprobeerd, geen effect. In alle browsers (chrome, firefox en ie) werkt het niet, zowel op mijn laptop als op die van mijn vriendin en die van mijn schoonmoeder. Ik heb niks gedwonload, dus niet dat ik ineens een virus heb binnngehaald of zo. Het moment dat de blog helemaal onbereikbaar werd was ik wel foto's aan het uploaden, maar dat was naar andere sites, niet naar mijn blog. Iemand enig idee wat er aan de hand is en, belangrijker, hoe ik het oplos? In Jip en Janneketaal uiteraard, ik heb weinig verstand van deze materie.