Los ervan dat het destijds de nieuwste was... 3.6.1 is o.a. een security update. Gezien er nogal wat websitejes wordpress draaien is dat een geliefd hackersdoelwit, dus zsm. updatenquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
27 augustus toen ik daar los ging had ik de meest recente versiekijkrs via google valt nu idd nog wat tegen, die woren veel vakernog naar de oude wordpress blog bij wordpress zelf gehost doorverwezen. heb idd ook google analytics, maar dat soort dingen word dus verderhelemaal door mijn neef geregeld. Het aanpassen van 'iets' zou dus bij voorkeur aan laptop/internet moeten gebeuren en neit zo zeer aan de blog, ikval mn neef alzo lastig door hem telkens de dinegn te sturen die geblogd moeten worden
die ging idd later plat dan de rest maar nu ook al een tijd lang onbereikbaarquote:Op vrijdag 13 september 2013 18:45 schreef Paladijn het volgende:
Los van de grote frontpage zou je wp-admin pagina gewoon moeten laden op een trage verbinding, zoveel gaat daar ook weer niet over de lijn heen.
Daarom wil ik dat topic ook lezenquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geen idee maar ik heb wel even zin om te lachen dus kom maar op
quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik was bezig met een rearview camera in te bouwen in mn eigen auto (hihi chuck kan niet parkeren). RNS 510 er ingebouwd, geprogrameerd top dat werkt
Vervolgens in een Polo Mk5 een Golf mk6 logo met camera gemonteerd, wat gekut prima, die zit. Het feest begint, kabelboom aanleggen, na 6 fucking uren de kabelboom getrokken aangelegd en al, alles gecodeerd, nu gaan we testen @#%@#!%$@!% kut, dat tering dit gaat niet naar buiten, alles weer los, voeding meten, massa meten, das goed, nou dan maar de RNS weer los, daar zit ook de massa. Mmm die gaat zwaar, ff een keer trekken, ja is los, Godverdomme, RGB kabel door midden
.
Oh en de oorzaak, 2 stekkers omgedraait, de voeding van de schakelaar moet via de camera motor gaan, en niet rechtstreeks naar de handgreep![]()
![]()
nu kan weer ik een kabelboom trekken en aansluiten (en kopen a 90 euro
)
Doe eens normaal. Ik heb niet met je geknikkerd.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:49 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb hem voor je geschopt, luie flikker.
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Ik heb niet met je geknikkerd.
klopt, je hebt je knikkers aan een ander verlorenquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Ik heb niet met je geknikkerd.
ik ben al weer thuis sinds gistermiddag, kneuzingen en deftige blauwe plekken only, dus beetje rusten en bewegen, en dan zou alles weer goed moeten komen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 03:13 schreef 2cv het volgende:
Overigens, SD, wat is de prognose ? Wanneer ben je weer dicht gegroeid en mag je weer naar huis en zulks ? En wat is er aan de binnenknat allemaal kapot ?
Zowieso vind ik dingen met wielen en zonder dak gevaarlijk. Het heeft m'n moeder d'r elleboog gekost. Die struikelde over een karretje waar je winkelmandjes op stapelt. Is al weer aan de beterende hand overigens, geneest mooi en zulks dus is relatief goed afgelopen.
quote:Geachte Heer/Mevrouw ,
Het is tot op heden gebleken dat uw creditcard rekening
geupdate dient te worden.Ten gevolge hiervan, hebben
wij uw creditcard rekening beperkt totdat u uw
gegevens volledig update en bevestigt.
Indien u verified by visa wachtwoord of Mastercard securecodeheeft dient u dit verplicht in te vullen.
Om uw identiteit te bevestigen en uw rekeningsbeperking te
verwijdere
klik hier
Met vriendelijke groet,
International Card Services BV
Goed voor de economie.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:29 schreef daNpy het volgende:
Gisteren per ongeluk V-Power diesel getankt voor ¤ 1,71
En al een nieuwe motor aan het uitzoeken?quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik ben al weer thuis sinds gistermiddag, kneuzingen en deftige blauwe plekken only, dus beetje rusten en bewegen, en dan zou alles weer goed moeten komen.
Is je auto nu ook zuiniger en sneller?quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:29 schreef daNpy het volgende:
De GTR stond te koop, en ik heb geen leggende geldenquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En al een nieuwe motor aan het uitzoeken?![]()
Blijft raar dat je achterkant ineens weg is bij het remmen.
Een vriend van me had een bijna zelfde SV650 met banden waar dat dus ook gebeurde.
Bij mij gebeurde dat helemaal nooit.
Waren het prutbanden ofzo?
Pff, normaal kun je slippend je naam op straat schrijven, maar dit ging zo rap dat ik echt niet verder kwam als; heej, mijn achterwielquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:27 schreef daNpy het volgende:
Mooi klote, normaal kan je een slippend achterwiel wel opvangen maar als het zo snel is gegaan moet er idd iets gelegen hebben.
zonet benzine voor 1,51 getanktquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:29 schreef daNpy het volgende:
Heb ook een jerrycan 98 meegenomen voor in de golf, was 1,58 geloof ikquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zonet benzine voor 1,51 getankt
Valt dus relatief mee, nicequote:Op zaterdag 14 september 2013 09:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik ben al weer thuis sinds gistermiddag, kneuzingen en deftige blauwe plekken only, dus beetje rusten en bewegen, en dan zou alles weer goed moeten komen.
Dan komt er niet alleen yoghurt uit zijn puddingbus hihaho.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Insert hier nog even een flauw grapje over SD die er met een zustertje vandoor gaat o.i.d..
Nee niet echt, alleen rondom Ring maar dat kun je zelf prima vindenquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Paal, Danpy, weten jullie nog leuke huisjes in de Eiffel te huur? Liefst met klein tuintje, geen andere bewoners en bij voorkeur binnen 20 minuten rijden van de 61.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |