abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131088841
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:44 schreef Sounddragon het volgende:
Kan wel wat hebben ;)

De wereld sloeg net toe; zat buiten te paffen, werd er een dakloze junk buiten gesmeten door de coppers, best wel een beetje lame, hij bietste een shaggie, dus ik paas hem mijn shag, werd ie bijna in de boeien geslagen omdattie niet meteen begon te lopen. :')
Heb ik hem mijn shag maar gegeven, heeft 'ie nog een paar paffies voor vannacht :Y)
Kijk,hulde voor je behulpzaamheid en schande dat de agenten/toezichthouders? zo te keer gingen.
Dit bewijst andermaal de lafheid van dit soort ambtenaren in uniform die vaak niet te vinden zijn als het vervelende Marokkaanse straatjongeren betreft of lieden die in een boerka op straat rondlopen terwijl de wet dit gewoonweg verbiedt. En dit is een ervaring van een week of wat geleden.

Nee, een zwerver die toch al weerloos is aanpakken. Dat is de spirit! :r

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2013 11:18:15 ]
pi_131088903
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:15 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Ik moest stiekem wel glimlachen om je hijsopmerking in het motortopic :X

Zolang SD zich er niet om bekommerd lijkt het me niet zo'n probleem, het is niet alsof we elkaar hier naar het leven staan terwijl we het wel accepteren dat er af en toe wat onaardige dingen gezegd worden, al dan niet op luchtige toon. Dat is in mijn ogen juist een van de positieve dingen aan de SC. Ik denk dat je er niet teveel achter moet zoeken, er zijn in het (verre) verleden wel ergere dingen gezegd hier waar ook niet echt op gereageerd werd.
Ow.. Dus het maakt geen reet uit wat ik er van vind? Alleen SD's mening telt. Mkay.
pi_131089039
Sjonge jonge doe eens rustig... Laten we het positief houden, wees blij dat het nog kan.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_131089200
Sterkte/Beterschap SD!

Ik kan Anne opzich ook wel begrijpen, ook wat SD zegt, mischien R&P topique?
life happens while you're pusing the throttle.
pi_131090374
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
"Is die grote auto buiten van jou?"
"Ja."
"Oh... wat een blitse bak."

Goh dankje :')
Was je met een Ducato? :o
pi_131092500
Alex, bij zooplus is ook vanalles in de aanbieding;

http://m.zooplus.nl/shop/(...)381884?unique=HTML34
pi_131094457
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 10:37 schreef loveli het volgende:
Ben wel benieuwd naar de specs van je pak en hoe tevreden je bent over hoe het je heeft beschermd.
Specs? Wat wil je precies weten?

Bescherming is imo erg goed geweest, buiten kneuzingen en verrekkingen heb ik eigenlijk niks noemenswaardigs, één klein schaafwondje ergens op mijn rug, en pak is redelijk ongeschonden.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_131094813
quote:
11s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Sjonge jonge doe eens rustig... Laten we het positief houden, wees blij dat het nog kan.
daar gaat het niet om, het gaat domweg over het feit dat er met regelmaat wordt gesuggereerd dat ik overal achter chickies aan zit te jagen, niet om de (slekte) garp, maar domweg om Anne op de kast te krijgen. Dat is gewoon lame, en wordt niet gewaardeerd, en werkt behoorlijk averechts. Je verwacht een zgn. hart onder de riem, maar krijgt in feite een trap na. :{
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_131095298
quote:
13s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

daar gaat het niet om, het gaat domweg over het feit dat er met regelmaat wordt gesuggereerd dat ik overal achter chickies aan zit te jagen, niet om de (slekte) garp, maar domweg om Anne op de kast te krijgen. Dat is gewoon lame, en wordt niet gewaardeerd, en werkt behoorlijk averechts. Je verwacht een zgn. hart onder de riem, maar krijgt in feite een trap na. :{
Daar heb ik weinig van meegekregen, ik lees het als af en toe een keer een geintje.

Mooi trouwens dat je pak zo goed werkt. Dan weet je weer waarom je je altijd in zo'n ding hijst.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  Vis een optie? donderdag 12 september 2013 @ 15:13:48 #61
70532 loveli
N
pi_131095762
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:28 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Specs? Wat wil je precies weten?

Bescherming is imo erg goed geweest, buiten kneuzingen en verrekkingen heb ik eigenlijk niks noemenswaardigs, één klein schaafwondje ergens op mijn rug, en pak is redelijk ongeschonden.
Merk, harde of zachte protectoren, losse rugbeschermer? In relatief weinig tijd toch van te veel motorongelukken gehoord waardoor het me bezig houdt. Als je dan zelf op je tweewieler een rotonde nadert, ga je je afvragen hoe je er zelf aan toe zou zijn na een val.

Ik wel, in ieder geval. En als ik door m'n garderobe aan te passen kan vermijden dat ik kreupel raak, is dat een prima investering.
crap in = crap out
pi_131095794
quote:
wat een bruut ding man, die leger sleepkar :7 beetje Oshkosh style :9~
pi_131095869
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

wat een bruut ding man, die leger sleepkar :7 beetje Oshkosh style :9~
ja, gepantserde 2e generatie Actros van de Bundeswehr. Stond achter weggestopt in plaats van bij de show voor het pand :o samen met een rijtje oldtimers en een racetruck.
pi_131095980
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Daar heb ik weinig van meegekregen, ik lees het als af en toe een keer een geintje.

Mooi trouwens dat je pak zo goed werkt. Dan weet je weer waarom je je altijd in zo'n ding hijst.
ja, die pakken zijn er niet voor niks, dat blijkt maar weer eens ;)
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Merk, harde of zachte protectoren, losse rugbeschermer? In relatief weinig tijd toch van te veel motorongelukken gehoord waardoor het me bezig houdt. Als je dan zelf op je tweewieler een rotonde nadert, ga je je afvragen hoe je er zelf aan toe zou zijn na een val.

Ik wel, in ieder geval. En als ik door m'n garderobe aan te passen kan vermijden dat ik kreupel raak, is dat een prima investering.
Pak is een allroad versie van IXS, zachte protectoren, zachte standaard rugbeschermer, eigenlijk helemaal standaard, zoals ze se normaal verkopen. Je kunt die zut natuurlijk allemaal upgraden, maar blijkbaar werkt dit ook gewoon goed.
pi_131096665
Ik heb lang nagedacht of ik überhaupt zou reageren maar doe het toch.

quote:
13s.gif Op donderdag 12 september 2013 14:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

daar gaat het niet om, het gaat domweg over het feit dat er met regelmaat wordt gesuggereerd dat ik overal achter chickies aan zit te jagen, niet om de (slekte) garp, maar domweg om Anne op de kast te krijgen. Dat is gewoon lame, en wordt niet gewaardeerd, en werkt behoorlijk averechts.
Met alle respect......... ik vind dat hier een behoorlijk portie aanstellerietis van toepassing is.
Als een willekeurige andere SC'ers dit overkomen was had ik *exact* hetzelfde gepost, niet meer en niet minder. Denk je nou werkelijk dat ik denk: SD ligt in het ziekenhuis dus laat ik Anne eens ff flink de gordijnen injagen. Kom op zeg.......... Moet ik voortaan bij elke (slechte) grap bedenken of Anne misschien op d'r teentjes getrapt is? zowel jij als Anne zijn volwassen mensen, je weet wat voor mensen hier in de SC zitten en enige relativeringsvermogen in plaats van Calimero-gedrag zou op zijn plaats zijn.

quote:
Je verwacht een zgn. hart onder de riem, maar krijgt in feite een trap na. :{
Je krijgt van mij een serieuze hart onder de riem, vraag ook niet voor de fun of jij goed geslapen heb: ik ben daar oprecht geïnteresseerd in en ik hoop ook serieus dat je snel weer naar huis mag en weer snel opknapt. ^O^ De trap na vind ik een lame opmerking.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2013 15:57:44 ]
  Vis een optie? donderdag 12 september 2013 @ 16:12:03 #66
70532 loveli
N
pi_131097383
*popcorn*

Team Anne.
crap in = crap out
pi_131097685
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:12 schreef loveli het volgende:
*popcorn*
* Alfisti doet een graai in het emmertje popcorn :9

Verder ga ik er geen tijd meer aan deze onzin spenderen, denk dat ik duidelijk ben en verder is het hopen dat het traplopen van SD vanmiddag goed ging en dat hij naar huis mag. ^O^
pi_131099249
Doe even alsof ik bij elk grapje huilend in een hoekje sta :') :').

Ik geef alleen aan dat ik dat soort grapjes beu ben. Het is niet de eerste, tweede, noch tiende keer dat zulke grapjes tegen mij of SD gemaakt worden (en nee, zulke grapjes heb ik iemand anders toevallig nog niet zien maken tegen iemand anders). De ene keer erger dan een andere keer. De ene keer hou ik mijn muil erover, een andere keer niet. Tiswat.
pi_131100238
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:42 schreef .Neovo. het volgende:
Sterkte en beterschap. Klote man.

Anne ook sterkte :*
Dankje trouwens. Totaal overheen gelezen :@.
  donderdag 12 september 2013 @ 18:05:12 #70
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_131100812
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 17:41 schreef Anne het volgende:

[..]

Dankje trouwens. Totaal overheen gelezen :@.
;).
Leek me wel zo netjes om jullie beide sterkte te wensen.
  donderdag 12 september 2013 @ 19:54:03 #71
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_131104337
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 17:09 schreef Anne het volgende:
Doe even alsof ik bij elk grapje huilend in een hoekje sta :') :').

Ik geef alleen aan dat ik dat soort grapjes beu ben. Het is niet de eerste, tweede, noch tiende keer dat zulke grapjes tegen mij of SD gemaakt worden (en nee, zulke grapjes heb ik iemand anders toevallig nog niet zien maken tegen iemand anders). De ene keer erger dan een andere keer. De ene keer hou ik mijn muil erover, een andere keer niet. Tiswat.
D'r zitten verder ook niet zo veel stelletjes in dit topic. Wat mij betreft wordt hier veel te veel heisa over gemaakt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 12 september 2013 @ 20:00:19 #72
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_131104571
quote:
2s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:36 schreef Duvel het volgende:

[..]

}:|
sterker nog mijn weekend duurt twee weken :*