Kijk,hulde voor je behulpzaamheid en schande dat de agenten/toezichthouders? zo te keer gingen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:44 schreef Sounddragon het volgende:
Kan wel wat hebben![]()
De wereld sloeg net toe; zat buiten te paffen, werd er een dakloze junk buiten gesmeten door de coppers, best wel een beetje lame, hij bietste een shaggie, dus ik paas hem mijn shag, werd ie bijna in de boeien geslagen omdattie niet meteen begon te lopen.
Heb ik hem mijn shag maar gegeven, heeft 'ie nog een paar paffies voor vannacht
Ow.. Dus het maakt geen reet uit wat ik er van vind? Alleen SD's mening telt. Mkay.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik moest stiekem wel glimlachen om je hijsopmerking in het motortopic
Zolang SD zich er niet om bekommerd lijkt het me niet zo'n probleem, het is niet alsof we elkaar hier naar het leven staan terwijl we het wel accepteren dat er af en toe wat onaardige dingen gezegd worden, al dan niet op luchtige toon. Dat is in mijn ogen juist een van de positieve dingen aan de SC. Ik denk dat je er niet teveel achter moet zoeken, er zijn in het (verre) verleden wel ergere dingen gezegd hier waar ook niet echt op gereageerd werd.
Was je met een Ducato?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
"Is die grote auto buiten van jou?"
"Ja."
"Oh... wat een blitse bak."
Goh dankje
Specs? Wat wil je precies weten?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:37 schreef loveli het volgende:
Ben wel benieuwd naar de specs van je pak en hoe tevreden je bent over hoe het je heeft beschermd.
daar gaat het niet om, het gaat domweg over het feit dat er met regelmaat wordt gesuggereerd dat ik overal achter chickies aan zit te jagen, niet om de (slekte) garp, maar domweg om Anne op de kast te krijgen. Dat is gewoon lame, en wordt niet gewaardeerd, en werkt behoorlijk averechts. Je verwacht een zgn. hart onder de riem, maar krijgt in feite een trap na.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Sjonge jonge doe eens rustig... Laten we het positief houden, wees blij dat het nog kan.
Daar heb ik weinig van meegekregen, ik lees het als af en toe een keer een geintje.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, het gaat domweg over het feit dat er met regelmaat wordt gesuggereerd dat ik overal achter chickies aan zit te jagen, niet om de (slekte) garp, maar domweg om Anne op de kast te krijgen. Dat is gewoon lame, en wordt niet gewaardeerd, en werkt behoorlijk averechts. Je verwacht een zgn. hart onder de riem, maar krijgt in feite een trap na.
Merk, harde of zachte protectoren, losse rugbeschermer? In relatief weinig tijd toch van te veel motorongelukken gehoord waardoor het me bezig houdt. Als je dan zelf op je tweewieler een rotonde nadert, ga je je afvragen hoe je er zelf aan toe zou zijn na een val.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Specs? Wat wil je precies weten?
Bescherming is imo erg goed geweest, buiten kneuzingen en verrekkingen heb ik eigenlijk niks noemenswaardigs, één klein schaafwondje ergens op mijn rug, en pak is redelijk ongeschonden.
wat een bruut ding man, die leger sleepkarquote:Op donderdag 12 september 2013 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik word bekend
http://www.truckblog.nl/familienfest-eschweiler-aachen/
ja, gepantserde 2e generatie Actros van de Bundeswehr. Stond achter weggestopt in plaats van bij de show voor het pandquote:Op donderdag 12 september 2013 15:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wat een bruut ding man, die leger sleepkarbeetje Oshkosh style
ja, die pakken zijn er niet voor niks, dat blijkt maar weer eensquote:Op donderdag 12 september 2013 14:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Daar heb ik weinig van meegekregen, ik lees het als af en toe een keer een geintje.
Mooi trouwens dat je pak zo goed werkt. Dan weet je weer waarom je je altijd in zo'n ding hijst.
Pak is een allroad versie van IXS, zachte protectoren, zachte standaard rugbeschermer, eigenlijk helemaal standaard, zoals ze se normaal verkopen. Je kunt die zut natuurlijk allemaal upgraden, maar blijkbaar werkt dit ook gewoon goed.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Merk, harde of zachte protectoren, losse rugbeschermer? In relatief weinig tijd toch van te veel motorongelukken gehoord waardoor het me bezig houdt. Als je dan zelf op je tweewieler een rotonde nadert, ga je je afvragen hoe je er zelf aan toe zou zijn na een val.
Ik wel, in ieder geval. En als ik door m'n garderobe aan te passen kan vermijden dat ik kreupel raak, is dat een prima investering.
Met alle respect......... ik vind dat hier een behoorlijk portie aanstellerietis van toepassing is.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, het gaat domweg over het feit dat er met regelmaat wordt gesuggereerd dat ik overal achter chickies aan zit te jagen, niet om de (slekte) garp, maar domweg om Anne op de kast te krijgen. Dat is gewoon lame, en wordt niet gewaardeerd, en werkt behoorlijk averechts.
Je krijgt van mij een serieuze hart onder de riem, vraag ook niet voor de fun of jij goed geslapen heb: ik ben daar oprecht geïnteresseerd in en ik hoop ook serieus dat je snel weer naar huis mag en weer snel opknapt.quote:Je verwacht een zgn. hart onder de riem, maar krijgt in feite een trap na.
* Alfisti doet een graai in het emmertje popcornquote:
Dankje trouwens. Totaal overheen gelezenquote:Op woensdag 11 september 2013 16:42 schreef .Neovo. het volgende:
Sterkte en beterschap. Klote man.
Anne ook sterkte
quote:Op donderdag 12 september 2013 17:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Dankje trouwens. Totaal overheen gelezen.
D'r zitten verder ook niet zo veel stelletjes in dit topic. Wat mij betreft wordt hier veel te veel heisa over gemaakt.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:09 schreef Anne het volgende:
Doe even alsof ik bij elk grapje huilend in een hoekje sta![]()
.
Ik geef alleen aan dat ik dat soort grapjes beu ben. Het is niet de eerste, tweede, noch tiende keer dat zulke grapjes tegen mij of SD gemaakt worden (en nee, zulke grapjes heb ik iemand anders toevallig nog niet zien maken tegen iemand anders). De ene keer erger dan een andere keer. De ene keer hou ik mijn muil erover, een andere keer niet. Tiswat.
sterker nog mijn weekend duurt twee wekenquote:
Mijn weekend drie dagen.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:00 schreef lipje het volgende:
[..]
sterker nog mijn weekend duurt twee weken
dus je bent morgen vrij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |