SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
op de middelbare ging het zover dat ik weigerde het te doen en gewoon gelijk een 1 eistequote:Op woensdag 11 september 2013 08:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik was ook altijd zenuwachtig hoor
Alleen sinds het laatste jaar niet meer, omdat ik al vaker zulke dingen moest doen dus dan leer je het
quote:Op woensdag 11 september 2013 08:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Voor de volgende keer: heel goed voorbereiden. Als je weet wat je moet gaan zeggen, dan heb je meer zelfvertrouwen in dat je het stukje goed verteld.
Ik moet 15 oktober ook weer een presentatie doen.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
op de middelbare ging het zover dat ik weigerde het te doen en gewoon gelijk een 1 eistedie ze dan ookg aven omdat ik niet over te halen was
maar nu kom ik er niet meer onderuit
[..]
Mooi hè, de kleuterschool. Daar kan dat gewoon nog. Verkleedkistenquote:Op woensdag 11 september 2013 09:01 schreef Djeetje het volgende:
Ik moet morgen ook in een jurk naar school.
We hebben teambuilding en toen moesten we bedenken waar aan ze ons (mijn klas) konden herkennen.
Dus iemand zegt jurken gaat onze leraar er nog serieus op in dus nu moeten we in jurken
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mooi hè, de kleuterschool. Daar kan dat gewoon nog. Verkleedkisten
/same.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:02 schreef Reemi het volgende:
Als je weet waar je het over hebt is er niks aan de hand.Ik had altijd een hekel aan presenteren en was ook altijd enorm zenuwachtig, behalve bij m'n profielwerkstuk. Dat was m'n trots en ik wist precies waar ik het over had, dat hielp enorm.
Je oefent voor je geschiedenispresentaties regelmatig op FOK! inderdaad.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
/same.
Bij Nederlands vind ik het nog wel eens minder, zeker omdat daar de structuur van een presentatie ook veel beter bekeken en bekritiseerd wordt door een leraar. Maar als ik vrij kan vertellen, zoals bij geschiedenis, dan vind ik het na de eerste paar zinnen nog best leuk ook.
Geschiedenis is dan ook een geweldig leuk vak.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je oefent voor je geschiedenispresentaties regelmatig op FOK! inderdaad.
Dit. Ik heb een hekel aan presenteren om te moeten presenteren. Zodra het ergens over gaat waar je redelijk in thuis bent, en je ook echt een boodschap wil overbrengen, gaan dingen vaak best vanzelfquote:Op woensdag 11 september 2013 09:02 schreef Reemi het volgende:
Als je weet waar je het over hebt is er niks aan de hand.Ik had altijd een hekel aan presenteren en was ook altijd enorm zenuwachtig, behalve bij m'n profielwerkstuk. Dat was m'n trots en ik wist precies waar ik het over had, dat hielp enorm.
Nederlands is zo'n overrated vakquote:Op woensdag 11 september 2013 09:08 schreef Djeetje het volgende:
Bij Nederlands wil ik altijd als een van de 1e dan kan je nog meer fout doen en ben je er maar van af.
Er zijn sowieso maar een paar mensen die totaal niet zenuwachtig zijn tijdens een presentatie en had zelfs gelezen dat die spanning goed voor je is, omdat het je scherper maakt
Prima als ondersteunend vak bij andere vakken. Zo werd ik een stuk wijzer in Biologie door Turks Fruit te lezen, wat dan weer op mijn leeslijst voor Nederlands konquote:Op woensdag 11 september 2013 09:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nederlands is zo'n overrated vakIk heb daar letterlijk niks geleerd.
Alleen die werkwoordsspelling is vaak nog wel handig voor de meesten, maar die stijlfouten etc.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ook niet en dat is hier ook te zien aan mijn spellingquote:Op woensdag 11 september 2013 09:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het gaat de laatste tijd wat beter, maar dat komt niet door Nederlands, dat komt door de spellingsnazi's hierquote:Op woensdag 11 september 2013 09:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ook niet en dat is hier ook te zien aan mijn spelling
Lekker free wheelen is het beste ja, op de middelbare school is dat helemaal makkelijk, op uni (en hbo?) is free wheelen toch niet echt een aanrader.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
/same.
Bij Nederlands vind ik het nog wel eens minder, zeker omdat daar de structuur van een presentatie ook veel beter bekeken en bekritiseerd wordt door een leraar. Maar als ik vrij kan vertellen, zoals bij geschiedenis, dan vind ik het na de eerste paar zinnen nog best leuk ook.
Ja klopt op school behandelen ze dat 1x en dat is hetquote:Op woensdag 11 september 2013 09:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het gaat de laatste tijd wat beter, maar dat komt niet door Nederlands, dat komt door de spellingsnazi's hier
Dit advies ga ik goed opslaan, want dit moet wel van pas komen.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:21 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Lekker free wheelen is het beste ja, op de middelbare school is dat helemaal makkelijk, op uni (en hbo?) is free wheelen toch niet echt een aanrader.
Over het algemeen doe ik dat nog steeds. Kijk, je hebt natuurlijk wel in je hoofd wat er verteld moet worden en dit zet je ook met steekwoorden op de slides, maar voor de rest heb ik niet echt een stukje tekst nodig om me te ondersteunen tijdens een presentatie.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:21 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Lekker free wheelen is het beste ja, op de middelbare school is dat helemaal makkelijk, op uni (en hbo?) is free wheelen toch niet echt een aanrader.
werkt bij mij echt niet want ik blokkeer dan echt gelijkquote:Op woensdag 11 september 2013 09:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Over het algemeen doe ik dat nog steeds. Kijk, je hebt natuurlijk wel in je hoofd wat er verteld moet worden en dit zet je ook met steekwoorden op de slides, maar voor de rest heb ik niet echt een stukje tekst nodig om me te ondersteunen tijdens een presentatie.
Iemand uit mijn klas had helemaal een stropdas mee en deed hij om tijdens zijn presentatiequote:Op woensdag 11 september 2013 09:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
werkt bij mij echt niet want ik blokkeer dan echt gelijk![]()
en als ik alles uit me hoofd leer ben ik het ook kwijt als ik er eenmaal sta.
drama
maarja fk it toch zo weer voorbij
Doe gewoon alsof de klas vol Fokkers zitquote:Op woensdag 11 september 2013 09:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
werkt bij mij echt niet want ik blokkeer dan echt gelijk![]()
en als ik alles uit me hoofd leer ben ik het ook kwijt als ik er eenmaal sta.
drama
maarja fk it toch zo weer voorbij
Precies. Je gaat dat stelletje mongolen precies vertellen hoe deze wereld in elkaar zit.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Doe gewoon alsof de klas vol Fokkers zitRaapfeest, Verbeek, Lulring, Lindgren, van Duinen.
Wel leuk dat jullie aan mij denken als het over Fokkers gaatquote:Op woensdag 11 september 2013 09:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Doe gewoon alsof de klas vol Fokkers zitRaapfeest, Verbeek, Lulring, Lindgren, van Duinen.
Ik != julliequote:Op woensdag 11 september 2013 09:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wel leuk dat jullie aan mij denken als het over Fokkers gaat
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij bent mijn beste Fok!-vriend, want ik heb je 06quote:Op woensdag 11 september 2013 09:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wel leuk dat jullie aan mij denken als het over Fokkers gaat
Ja voor je problemen kan je me altijd even appenquote:Op woensdag 11 september 2013 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij bent mijn beste Fok!-vriend, want ik heb je 06
En andersom ook: als jij weer eens ongesteld bent, call mequote:Op woensdag 11 september 2013 09:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja voor je problemen kan je me altijd even appen
De witte Lukaku niet te vergeten, dat zal vast kalmeren.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://m.youtube.com/watch?v=fWNaR-rxAicquote:Op woensdag 11 september 2013 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En andersom ook: als jij weer eens ongesteld bent, call me
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
De witte Lukaku niet te vergeten, dat zal vast kalmeren.
Van Duinen ook nietquote:Op woensdag 11 september 2013 10:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet slecht. Maar geen skiller
Hoe kan dat nu? Een ginger ben je toch voor het leven?quote:Op woensdag 11 september 2013 10:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Van Duinen ook niet
Helaas heeft hij weer konko stats en was Souza vorig jaar echt een baas
Alleen was hij toen geen ginger
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 11 september 2013 10:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu? Een ginger ben je toch voor het leven?
quote:Op woensdag 11 september 2013 10:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu? Een ginger ben je toch voor het leven?
Daar zal nog veel mee gedaan worden.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 11-09-2013 om 11:16:25#FUT13 updated with recent transfers: Bale to Madrid, Özil to Arsenal and more. Only impacts new players in packs: http://t.co/WQOUO1YnbU reageer retweet
Echt hequote:Op woensdag 11 september 2013 11:18 schreef Reemi het volgende:
Daar zal nog veel mee gedaan worden.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 11-09-2013 om 11:16:25#FUT13 updated with recent transfers: Bale to Madrid, Özil to Arsenal and more. Only impacts new players in packs: http://t.co/WQOUO1YnbU reageer retweet
Zijn de aannames nog erger dan in fifa 13? Kon me er af en toe ontzettend aan irriteren.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:25 schreef Lastpost het volgende:
Ik vind de demo (op enkele probleempjes na) echt heerlijk spelen. Het gaat niet meer allemaal vanzelf, de standaard acties die je normaliter bij Fifa deed om tot een doelpunt te komen lukken niet zo makkelijk, aannames zijn af en toe rampzalig, dribbelen is moeizamer en je moet nu echt goed uitzoeken hoe je je team indeelt qua balans.
Nog even wat formaties uitproberen, maar ik denk dat ik voor de 4231 ga, speelt prima.
Alleen crosses zijn nogal makkelijk momenteel en het wisselen van mannetje gaat iets te stroef, al valt dat vast wel aan te passen via de controller settings.
Ik had niet verwacht dat ze nog transfers zouden doen. Zullen altijd mensen zijn die fifa13 blijven spelen maar goed. Flinke lijst trouwens. Ik kan geen spelers meer kopen. Heb nog maar 100k dus vind ik niet zo interessant meerquote:Op woensdag 11 september 2013 11:18 schreef Reemi het volgende:
Dit somt wel ongeveer mijn ervaring met de demo opquote:Op woensdag 11 september 2013 11:28 schreef Michaelvanb het volgende:
dribbelen voelt nogal ongecontroleerd en first touches zijn totaal random
mja, misschien is het gewoon ff wennen
Jup, ook komen passes geregeld gewoon niet aan of naar de verkeerde man. Springt de bal van de voet, of gaat ie gewoon langs 'm. Lijkt net voetbal joh.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:28 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Zijn de aannames nog erger dan in fifa 13? Kon me er af en toe ontzettend aan irriteren.
Mij maakt het niet uit, zolang het maar 'eerlijk' is en er geen scripting/handicap/EAids meer is.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:34 schreef Michaelvanb het volgende:
ik snap niet waarom mensen het allemaal zo realistisch willen hebben
een wedstrijd is 90 minuten, een fifa game 12min? Als je kijkt naar nederland andorra gisteren en je pakt 12 random minuten van die wedstrijd en plakt dat in een fifa game dan zal niemand het spel ooit aanraken.
Dit. Dat zou echt het grootst mogelijke winstpunt zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, zolang het maar 'eerlijk' is en er geen scripting/handicap/EAids meer is.
Lijkt me wel prettig om te zien dat Messi ingame meer kan dan een Muriel, Welliton, Emenike. Als je enkel een pace-team hebt zonder enig talent op andere fronten mogen van mij dergelijke fouten, bloopers en lompigheden in veelvoud optreden.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:34 schreef Michaelvanb het volgende:
Regenquote:Op woensdag 11 september 2013 11:34 schreef Michaelvanb het volgende:
In principe is dat wat er nu ook gebeurd. Ik heb soms wedstrijden dat mijn poppetjes alles perfect aannemen, pass gaat naar de man die ik wilde, achterin lopen ze gewoon met hun man mee, etc etc.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. Dat zou echt het grootst mogelijke winstpunt zijn.
Ik heb niet dat het van potje tot potje verschilt vaak. Ik heb het idee dat het bij mij series van meerdere potjes zijn dat alles mee of tegen zit. Zo heb ik van die middagen dat helemaal niks lukt, en de volgende ochtend lijkt het allemaal weer vanzelf te gaan.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
In principe is dat wat er nu ook gebeurd. Ik heb soms wedstrijden dat mijn poppetjes alles perfect aannemen, pass gaat naar de man die ik wilde, achterin lopen ze gewoon met hun man mee, etc etc.
Volgende potje: kut aannames, stick naar voren om te passen maar bal wordt totaal de andere kant op gespeeld, verdedigers lopen tegen elkaar aan, ga zo maar door...
Lol. Wat een error. Waar had je dat gelezen?quote:Op woensdag 11 september 2013 11:55 schreef Zhano het volgende:
T schijnt dat Özil even bij Spurs zat bij die transfers...
Ik heb al net een taaltoets gemaakt van 200 vragen. Je mag er 60 fout hebben dus ik heb het wel gehaaldquote:Op woensdag 11 september 2013 12:00 schreef Lindgren. het volgende:
En? Gelukt, Mootje?
Ik lig nog in mijn bed.Ik ga maar even broodjes halen kus.
Die Celta versie was ook CM, die heb ik zelf veranderdquote:Op woensdag 11 september 2013 11:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Pranjic met zn positie wisselingen bij elke nieuwe club
Twitter.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Lol. Wat een error. Waar had je dat gelezen?
Wtf? Hoe kom je daarbij? Ik eis een uitgebreide analyse, inclusief door Pascal gemaakte excelletjesquote:Op woensdag 11 september 2013 12:18 schreef Confetti het volgende:
Sjonge jonge. 2 weak links en 0 dead links zijn niet meer genoeg om full chem te krijgen bij een speler![]()
Tot ziens hybrid's
Probeer het maar eens op de demo, Henry met 2 Franse spelers ofzo. Hij krijgt maximaal 7 chemistry, met manager misschien 8.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wtf? Hoe kom je daarbij? Ik eis een uitgebreide analyse, inclusief door Pascal gemaakte excelletjes
Tsja, dat heb je nu eenmaal met OVquote:Op woensdag 11 september 2013 12:28 schreef Ajacied7 het volgende:
Vanmorgen om 6.00 opgestaan om de trein van 7.15 te halen. Hij reed echter niet wegens 'een defect aan de trein'
Meen je dat nou. Dan kunnen al die squads op futhead ook de prullenbak inquote:Op woensdag 11 september 2013 12:18 schreef Confetti het volgende:
Sjonge jonge. 2 weak links en 0 dead links zijn niet meer genoeg om full chem te krijgen bij een speler![]()
Tot ziens hybrid's
Ik citeer een forum mod daar die bezig is met een chemistry guide en 'inside' info heeft .quote:Op woensdag 11 september 2013 12:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Meen je dat nou. Dan kunnen al die squads op futhead ook de prullenbak in
Smeerlappen. Individual chemistry naar 10 was al erg genoeg maar nu met zoveel extra links en zwakkere links...quote:Link values have been decreased. It's no misinterpretation.
Da's waar. 1 chem erbij en dan nog 1 voor een manager. Opzich kan je dus een 7 chem speler naar 9 chem krijgen dus misschien valt het mee..hoop ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:41 schreef DutchSL het volgende:
Maar je krijgt nu wel extra chem boost als je meer dan 10 wedstrijden met een speler speelt toch?
FUT speelt een stuk chiller dan 'h2h' in de demo imoquote:Op woensdag 11 september 2013 12:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu brengen ze nog een keer transfers uitDie demo vind ik echt niet goed spelen, ik bak er tot nu toe echt niks van. Ik heb 1 goal gemaakt in 6 wedstrijden ofzo. De computer heeft veel te lang de bal. In FUT scoorde ik wel meteen 3x, 1x door een fout van de keeper
En anders nog meer Brazil en league teamsquote:Op woensdag 11 september 2013 12:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Da's waar. 1 chem erbij en dan nog 1 voor een manager. Opzich kan je dus een 7 chem speler naar 9 chem krijgen dus misschien valt het mee..hoop ik.
Ja. 7 chem boost bijvoorbeeld pace, shooting en passing, de rest niet. Tenminste, als je basic style hebt.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:45 schreef DutchSL het volgende:
En chemistry heeft nu toch alleen effect op de boost van de kaartjes (sniper, anchor etc) i.p.v. dat het je hele speler verneukt?
Bolle.com. Nogal wat mensen hier zag ik die daar besteld hebben.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:51 schreef Kamikazie het volgende:
Waar hebben jullie GTA 5 besteld?
Zit te twijfelen of ik het ook zal doen.
Dixons...quote:Op woensdag 11 september 2013 12:51 schreef Kamikazie het volgende:
Waar hebben jullie GTA 5 besteld?
Zit te twijfelen of ik het ook zal doen.
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:49 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ga ik dus echt een vergoeding voor vragenStelletje flikkers
uhuquote:Op woensdag 11 september 2013 12:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb al net een taaltoets gemaakt van 200 vragen. Je mag er 60 fout hebben dus ik heb het wel gehaald
Dat paarse bedoel je? Goed mogelijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
De Boca Juniors away kit wordt duur in FUT14. gr gr
Niks anders nodig dan de PSV kitsquote:Op woensdag 11 september 2013 13:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niet als ie goud wordtquote:Op woensdag 11 september 2013 13:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op mijn scherm leek het meer op roze maar die ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat paarse bedoel je? Goed mogelijk.
De Ajax away kit wordt ook weer duur. En misschien worden PSV kits nu ook silver dus die worden dan ook duur ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niks anders nodig dan de PSV kits
Deze:quote:Op woensdag 11 september 2013 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op mijn scherm leek het meer op roze maar die ja.
[..]
Dan niet nee. Ze hebben wel een aantal golds maar vooral silvers.quote:
Die laatste dus.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Zou kunnen dat-ie duur wordt, maar mijn team gaat deze echt niet aantrekken.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan niet nee. Ze hebben wel een aantal golds maar vooral silvers.
[..]
Die laatste dus.
Dat zou echt bagger zijn. Waarom dat nou weer aanpassen. Daar gaan al je squads. Is er ook al een discussie van op het ea forum?quote:Op woensdag 11 september 2013 12:40 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik citeer een forum mod daar die bezig is met een chemistry guide en 'inside' info heeft .
[..]
Smeerlappen. Individual chemistry naar 10 was al erg genoeg maar nu met zoveel extra links en zwakkere links...
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dixons...
heeft iemand link naar YouTube van het filmpje van Hear me Roar met de welp?
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:33 schreef Maver24 het volgende:
Transfer Fellaini in een pakje en Vidic. Bam
Die Vicente staat ook wel echt op mijn lijstje...met Hernandez of Lopez in de spits, en Urretaviscaya op rechtsquote:Op woensdag 11 september 2013 13:32 schreef DutchSL het volgende:
Hopelijk zit er wel een Uruguayaanse manager in het spel voor de chem van mijn Vicente..
Dit is trouwens ook wel een beest zeg
http://www.futhead.com/14/players/4676/bakary-sako/
Jammer dat Sako in de nPower League 1 speelt maar hij is wel te linken met Fransen.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:32 schreef DutchSL het volgende:
Hopelijk zit er wel een Uruguayaanse manager in het spel voor de chem van mijn Vicente..
Dit is trouwens ook wel een beest zeg
http://www.futhead.com/14/players/4676/bakary-sako/
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:38 schreef fetss het volgende:
Heb even een nieuw plaatje gefixt voor hier
[ afbeelding ]
Jammer van die Alien in het middenquote:Op woensdag 11 september 2013 13:38 schreef fetss het volgende:
[ afbeelding ]
Nice!!quote:Op woensdag 11 september 2013 13:38 schreef fetss het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag vrij.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:52 schreef Zhano het volgende:
Vandaag tot half 6 man. Ik ga dood hier. Gelukkig mogguh vrij. Vanavond clubsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:54 schreef Revontulet het volgende:
BB S3E12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:01 schreef Revontulet het volgende:
[..]Epische episode ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:01 schreef Revontulet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
Ik zou niet weten waarquote:Op woensdag 11 september 2013 14:03 schreef Zhano het volgende:
Kan ik online ergens zien hoeveel ik geclubst heb enzo?
Je hebt een online pagina zien van je club. Daar kan je het aantal wedstrijden, goals etc zien.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:03 schreef Zhano het volgende:
Kan ik online ergens zien hoeveel ik geclubst heb enzo?
Waar?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hebt een online pagina zien van je club. Daar kan je het aantal wedstrijden, goals etc zien.
Goede vraag, via de web app kan je er wel komen. Bovenin heb je zon balkje waar je ook my media kan vinden enzo? Daar staat het ergens dacht ik.quote:
Hangt ook allemaal weer af van die "persona's" enzoquote:
SPOILER: GTA V GifjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:30 schreef Kamikazie het volgende:
1000 potjes gespeeld![]()
HOLY SHIT OUWE
Dat kon ik niet vinden.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat kon ik niet vinden.En die stats zeggen niets. Jij bent op een andere manier nuttig.
Nice.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ook alle upgrades gekocht voor mn online pro. (Tenminste diegenen van mijn level) Zijn die permanent ofwa?
Vervolgvraag: Kan ik online de stats/achievements etc zien?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice.
Ja. Die blijven.Ik heb er gisteren ook nog 2 unlocked. Ging meteen van 88 naar 89
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |