quote:Op maandag 16 september 2013 09:26 schreef swollywood het volgende:
Zoek het woord 'regenpijp'.
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n schijthekel aan die Jerome Jarre met zijn -weg-quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 20:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik heb zo'n schijthekel aan die Jerome Jarre met zijn -weg-
Goed filmpje verder.
Ja die alles met die kutgrijns doet die ik het liefst van z'n kop zou pissen.quote:Op maandag 16 september 2013 20:31 schreef Manke het volgende:
[..]welke is dat? met dat kut-accent?
Jerome Jarrequote:Op maandag 16 september 2013 20:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik heb zo'n schijthekel aan die Jerome Jarre met zijn -weg-
Goed filmpje verder.
Waarschijnlijk door mij als ik hem ooit tegenkom.quote:Op maandag 16 september 2013 21:45 schreef Manke het volgende:
hayturrs gonna hayt
He's gonna get shot someday
Dit is serieus zo vaak aan me gevraagd toen ik nog in winkels werkte. Mijn god wat haatte ik de uitverkoop. Mensen zijn zo domquote:
Leg je ze dan ook echt heel netjes en geduldig uit hoe het zit?quote:Op maandag 16 september 2013 23:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dit is serieus zo vaak aan me gevraagd toen ik nog in winkels werkte. Mijn god wat haatte ik de uitverkoop. Mensen zijn zo dom
Haha grappig. Je weet de afstand tussen auto en Miley niet. Als hij haar te laat ziet moet hij terugrijden om haar onder te ploegen. Elk antwoord is dus goed.quote:
Tuurlijk niet, de vraag zegt duidelijk dat hij 18 seconden moet accellereren met 3 m/s2 voordat hij haar raakt. Een subvraag zou dus kunnen zijn hoe ver hij bij haar vandaan was, dat kan je afleiden uit de context.quote:Op dinsdag 17 september 2013 01:37 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Haha grappig. Je weet de afstand tussen auto en Miley niet. Als hij haar te laat ziet moet hij terugrijden om haar onder te ploegen. Elk antwoord is dus goed.
"Hier zit geen prijskaartje op dus ik krijg het gratis, toch?"quote:Op maandag 16 september 2013 23:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dit is serieus zo vaak aan me gevraagd toen ik nog in winkels werkte. Mijn god wat haatte ik de uitverkoop. Mensen zijn zo dom
Het is in ieder geval een slecht gestelde vraag.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, de vraag zegt duidelijk dat hij 18 seconden moet accellereren met 3 m/s2 voordat hij haar raakt. Een subvraag zou dus kunnen zijn hoe ver hij bij haar vandaan was, dat kan je afleiden uit de context.
Dat wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:08 schreef Platina het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een slecht gestelde vraag.
God wat haat ik mensen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
"Hier zit geen prijskaartje op dus ik krijg het gratis, toch?"
"Scant het artikel niet? Dan zal het wel gratis zijn."
quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:05 schreef TheThirdMark het volgende:
Met je bakkes door een bak met glas stuiteren
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:20 schreef TimKuik het volgende:
[..]Godverdomme...
Heeft iemand het volledige filmpje?
Been there, done that. Ook erg:quote:Op dinsdag 17 september 2013 08:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
"Hier zit geen prijskaartje op dus ik krijg het gratis, toch?"
"Scant het artikel niet? Dan zal het wel gratis zijn."
"Is het een kadootje?"quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Been there, done that. Ook erg:
"Hoeveel zou u er ongeveer voor kwijt willen zijn".
- "Het liefste neem ik het zo gratis mee... hehehehehehehehe".
Heerlijk die tweede! Trek je broek ook eens op, kutnoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:51 schreef Little_Dolls het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
_______!!!
In de winkel staan 15 gebruikte bloempotten op 14 ervan zit een prijsje van 1,50 op ééntje een prijsje van 50 cent omdat die een beschadiging aan de biinnenkant had . Die beschadigde had ik al vooraan in het schap gezet met aanbiedingen . Mevrouw is wat aan het rommelen in de kar bij de kassa, haalt helemaal onder vandaan die goedkope bloempot en zet die bij de kassa. en laat de rest in de kar zitten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Is het een kadootje?"
"Ja! Voor mezelf! HAHAHAHAHA!!!!"
"![]()
"
En net dacht ik weer even terug aan de uitverkoop-periode van een kledingwinkel waar ik werkte. Om aan te geven wat er wel en niet in de uitverkoop was hing er boven de rekken met uitverkoop een bordje met "%". Elke dag waren er wel mensen die boos werden: "0 % korting?! Wat is dat voor lokkertje!? Oplichting! Fraude!" Toen ik het zat was heb ik zo'n klant meegenomen naar het bordje en gevraagd waar hij een 0 en de % zag. Toen viel heeeeel langzaam het kwartje maar uiteraard was het de schuld van de winkel. Het is echt heel onduidelijk zo'n witte % op een rood bord.
Dit scenario speelt zich nu even af in mijn hoofd. Best vermakelijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Is het een kadootje?"
"![]()
"
Wilt U het bonnetje?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Is het een kadootje?"
"![]()
"
En net dacht ik weer even terug aan de uitverkoop-periode van een kledingwinkel waar ik werkte. Om aan te geven wat er wel en niet in de uitverkoop was hing er boven de rekken met uitverkoop een bordje met "%". Elke dag waren er wel mensen die boos werden: "0 % korting?! Wat is dat voor lokkertje!? Oplichting! Fraude!" Toen ik het zat was heb ik zo'n klant meegenomen naar het bordje en gevraagd waar hij een 0 en de % zag. Toen viel heeeeel langzaam het kwartje maar uiteraard was het de schuld van de winkel. Het is echt heel onduidelijk zo'n witte % op een rood bord.
Ik zal je het nog sterker vertellen: iedereen die niet een 'American Indian' is is geen Amerikaan van origine.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:14 schreef Yoda87 het volgende:
Best grappig om te zien dat Amerikanen weinig echt grote iconen hebben. Hoewel ik wel een aantal van wist.
Hoe ben je zo zeker dat het een Noor is?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Heerlijk die tweede! Trek je broek ook eens op, kutnoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |