abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131045008
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
  dinsdag 10 september 2013 @ 22:44:16 #2
381212 Gulara
From the future
pi_131045157
Suiker! Hier ben je 30! *O* *O* Gefeliciteerd! :*

En ik kom Spees even heel veel succes wensen voor (hier) vandaag/ (daar) morgen. :*

Even verder slapen en straks bijlezen. Voor jullie welterusten. :z
pi_131045251
Kyara _O-

En Gulara :z
pi_131045259
Leuke foto's Becky!

Mijn dametjes hebben samen een half potje wortels naar binnen gewerkt. Blijkbaar kookt olvarit beter dan mama -O-

Ondankbare kinderen :(
pi_131045382
Ah Kyara, dat vond Lars ook... en ik deed nog zo mijn best!
Ben benieuwd of Femke mijn kookkunsten straks wel weet te waarderen...
pi_131045470
Dat hoor je echt vaak he, dat ze olvarit beter waarderen dan vers gekookt. Ondankbare wezens }:|
E.
pi_131045569
Becky dat filmpje is O+

Shandaly wat een megapost. O+

En voor Kwisted haar vraag kan ik niet zo gauw iets bedenken

En dank voor jullie reacties. Ik ben heel trots op Riley dat ze zo aan het oefenen is. En vind het zo geweldig om te zien. Gewoon jammer dat ik morgen weer moet werken dan. :'(

Morgenmiddag wel eerder naar huis. We kunnen foto's van de photoshoot bij Appie ophalen
pi_131045662
Becky, ze zegt echt mama! Wat schattig!

Bijzonderheden.. Ehh.. :@
E.
pi_131045763
Sonnetje, ik zat het vorige topic wat te scrollen en toevallig zag ik je post. Als v een meisje was geweest, dan hadden we haar Veerle genoemd. Prachtige naam :) als ik ooit nog een dochter krijg dan noem ik haar zo. Kans is klein :P

Omen, Viktor is 9 maanden en doet nog minder dan R. Hij is dus laat met alles. Is dat erg? Nee, hij is blij en lief. Hij gelukkig, ik gelukkig. Volgens mij doet je kleine smurf het prima.

en nu slaaptijd. Vanochtend om half acht Viktor uitgezwaaid, om 20 uur was ik terug uit mijn werk en ik denk dat hij wel doorslaapt tot half acht. Dan gaat hij weer naar de gastouder, ik werk weer heel de dag en avond. Dus donderdag kunnen we weer knuffelen. Ik hoop bijna dat hij voor een nacht voeding komt :P
pi_131045860
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 22:44 schreef Gulara het volgende:
Suiker! Hier ben je 30! *O* *O* Gefeliciteerd! :*

En ik kom Spees even heel veel succes wensen voor (hier) vandaag/ (daar) morgen. :*

Even verder slapen en straks bijlezen. Voor jullie welterusten. :z
Hoe was je 1e werkdag? En trek je de combi gebroken nachten + werken wel?
pi_131045926
Is morgen de rechtszaak, Spees? Want dan alvast heel veel succes!
E.
pi_131045932
M hoefde juist geen olvarit, die wilde alleen mama's eten. En steeg toen ook van de -1 lijn naar de +1 lijn.
pi_131045947
Veel succes morgen Spees! :*
pi_131046013
Dat geeft moed, Kyara! Ik had vandaag pompoen en courgette over dus dat heb ik gestoomd en gepureerd in de diepvries gedaan.
E.
pi_131046104
Pompoen daar wil ik ook nog eens wat mee gaan doen maar ik weet niet wat.

Fruit gaat trouwens prima.
pi_131046106
Verrek, was dat pompoen? Ik zag de foto op fb voorbij komen, en nam automatisch aan "oranje = wortel"... :X
pi_131046145
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 23:06 schreef Shandaly het volgende:
Verrek, was dat pompoen? Ik zag de foto op fb voorbij komen, en nam automatisch aan "oranje = wortel"... :X
+1 :D
pi_131046216
Haha! Pompoen ja :D
E.
pi_131046268
Ik had vandaag voor onszelf pannenkoeken met pompoen gemaakt en dat was lekker zoet. Dus ik denk dat kindjes het zo puur ook lekker vinden. :Y
E.
pi_131046338
Luc is gek op pompoen (geroosterd) met een beetje salie. Super simpel, A.h heeft pompoen blokjes in de vriezer... Je bent zo klaar dan!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131046404
Dat wist ik niet :o wat een rotwerk is pompoen schoonmaken namelijk.

Ik was trouwens zo dom om met mijn hand de blender in te gaan bij het afwassen. In 2 vingertoppen gesneden :')
E.
pi_131046758
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 22:57 schreef Solagratia het volgende:
Sonnetje, ik zat het vorige topic wat te scrollen en toevallig zag ik je post. Als v een meisje was geweest, dan hadden we haar Veerle genoemd. Prachtige naam :) als ik ooit nog een dochter krijg dan noem ik haar zo. Kans is klein :P

Omen, Viktor is 9 maanden en doet nog minder dan R. Hij is dus laat met alles. Is dat erg? Nee, hij is blij en lief. Hij gelukkig, ik gelukkig. Volgens mij doet je kleine smurf het prima.

en nu slaaptijd. Vanochtend om half acht Viktor uitgezwaaid, om 20 uur was ik terug uit mijn werk en ik denk dat hij wel doorslaapt tot half acht. Dan gaat hij weer naar de gastouder, ik werk weer heel de dag en avond. Dus donderdag kunnen we weer knuffelen. Ik hoop bijna dat hij voor een nacht voeding komt :P
:D
Leuk!
Ik vind het een geweldige naam O+
pi_131047751
Sola dat is lang zeg.. Ik zou er ook op hopen! :D

Gulara bedankt! En hoe gaat t daar?

En Omen, echt geen zorgen maken hoor. Riley is een superbaby!
pi_131047761
Onee, ik was te laat :D ninjamove!
pi_131047827
Suiker, gefeliciteerd!! *O* :*
E.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')