Het zet wel de deur op een kier naar iets wat ik al een tijdje vermoed. PC's en gameconsoles worden voor het gros van de mensen gewoon een kwestie van hun smartphone in een dock stoppen. Voor console gaming bijvoorbeeld een dock aan je TV, voor PC aan een scherm/tb/muis.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz...
http://www.onemorething.n(...)eeft-geopend-opinie/
Ik hoop het van niet. De GM is nog steeds zo onstabiel met trage animaties als de vorige beta's.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:51 schreef gohan16 het volgende:
18 sept. De gold master versie is nu uit. Dit was in het verleden steeds exact hetzelfde als de uiteindelijke versie
Op mijn 4S loopt hij erg soepel, zou al niet meer terug willen.quote:Op zondag 15 september 2013 00:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop het van niet. De GM is nog steeds zo onstabiel met trage animaties als de vorige beta's.
quote:Op zondag 15 september 2013 00:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop het van niet. De GM is nog steeds zo onstabiel met trage animaties als de vorige beta's.
Ben ik het wel mee eens. Soepel is het wel. Maar al die animaties nemen tijd in. Iemand al achter gekomen hoe je de notificatiecentrum kan uitschakelen in het lockscreen?quote:Op zondag 15 september 2013 01:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Op mijn 4S loopt hij erg soepel, zou al niet meer terug willen.
Dat lijkt me sterk aangezien beta 6 al weken retestabiel draait op m'n 4squote:Op zondag 15 september 2013 00:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Same here.quote:Op zondag 15 september 2013 01:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Op mijn 4S loopt hij erg soepel, zou al niet meer terug willen.
De laatste update was eind 2012, als ik me niet vergis, en als ik een jaarlijkse upgradecyclus aanhou lijkt het me inderdaad vrij logisch dat 'ie binnenkort de Haswell-update krijgtquote:Op zondag 15 september 2013 09:14 schreef Black-Hole het volgende:
Bestaat er nog een kans dat de iMac dit jaar nog een upgrade krijgt? Zit er aan te denken om mijn bestaande iMac nog dit jaar te vervangen door een nieuwe maar heb geen zin om twee maanden na aankoop gelijk 'achter' te lopen.
Op Macrumors staat de indicatie op niet kopen maar tijdens het laatste Apple Event is er geen aankondiging gedaan. Blijft speculatie natuurlijk maar wat denken jullie?
Bij mij is het toch echt zo, op zowel mijn 4S als mijn iPad 4. Apps die op mijn 4S constant uitvallen en niet opstarten (paar keer niet kunnen shazammen door die crashes), mijn iPad 4 crasht als ie van wallpaper verandert en de Control Center komt op de 4S steeds haperig naar boven. iOS 7 vind ik een hele verbetering en is prachtig, maar ik mis toch echt de smoothness van de vorige iOS.quote:Op zondag 15 september 2013 09:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk aangezien beta 6 al weken retestabiel draait op m'n 4s
Heel vreemd, want daar heb ik echt geen last van. En ik draai iOS 7 alvanf de eerste beta.quote:Op zondag 15 september 2013 10:44 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Bij mij is het toch echt zo, op zowel mijn 4S als mijn iPad 4. Apps die op mijn 4S constant uitvallen en niet opstarten (paar keer niet kunnen shazammen door die crashes), mijn iPad 4 crasht als ie van wallpaper verandert en de Control Center komt op de 4S steeds haperig naar boven. iOS 7 vind ik een hele verbetering en is prachtig, maar ik mis toch echt de smoothness van de vorige iOS.
Ik wacht gewoon af tot de final release, joh.quote:Op zondag 15 september 2013 10:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heel vreemd, want daar heb ik echt geen last van. En ik draai iOS 7 alvanf de eerste beta.
GM is de final release.quote:Op zondag 15 september 2013 10:52 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon af tot de final release, joh.
Als die al komt komt ie waarschijnlijk tegelijk met de nieuwe Mac Pro. Mogelijk zelfs een Retina scherm voor een miljoen euro.quote:Op zondag 15 september 2013 09:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik had stiekem wel gehoopt op een nieuwe Thunderbolt scherm.
Duurt lang.quote:Op zondag 15 september 2013 12:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Als die al komt komt ie waarschijnlijk tegelijk met de nieuwe Mac Pro. Mogelijk zelfs een Retina scherm voor een miljoen euro.
werkt het opladen via de pc? toevallig is mijn (iPhone)adapter hier ook doodgegaan vanochtend. Via pc en andere adapter werkt het wel.quote:Op zondag 15 september 2013 14:07 schreef blow... het volgende:
Huh? Mijn ipad 4 laadt niet meer. Ik gebruik de meegeleverde lightning kabel, het meegeleverde transformatorblokje en het verlengsnoer van mn mbp, dit gaat albest lang goed. De stroom in huis doet het nog.
ja, dat werkt wel, maar alleen op usb 3.0quote:Op zondag 15 september 2013 14:11 schreef gohan16 het volgende:
[..]
werkt het opladen via de pc? toevallig is mijn (iPhone)adapter hier ook doodgegaan vanochtend. Via pc en andere adapter werkt het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |