SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 10-09-2013 22:10:01 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
en Guppies verslag nog maar een keertje...zonde om al dat werk vlak voor de LaPo te postenquote:Ik was al vroeg wakker, maar omdat het een thuiswedstrijd is voor mij, hoefden we niet vroeg weg. Moeders werd pas om 09:00 uur wakker, en toen sloegen de zenuwen meteen volle bak toe. Het was namelijk haar eerste 10EM wedstrijd!
Het droop van de regen, en het enige wat ik kon denken was "gelukkig niet zo verzengend heet als vorig jaar!" Om 12:00 uur zou het stoppen met regenen, dus dat zou wel leuk zijn, ook voor de toeschouwers. En het werd zelfs al iets eerder droog.
Na 5 wc-bezoekjes van mams zijn we maar naar de start gegaan, want dit schoot ook niet op. Kon ze daar lekker verder zenuwen. Eenmaal bij de start hebben we even de kindjes aangemoedigd (schattig!!) en daarna zijn we naar de kerk gegaan. Daar vonden we Hatsaflats en Slacker al meteen! Even later sloot Serinde ook nog aan. Het was meteen gezellig, maar m'n moeder ging maar vast naar buiten om te stuiteren en los te lopen. En toen weer naar binnen, en weer naar buiten, en naar de start. Oh nee, toch maar een slokje water! Pffff...!
Uiteindelijk is ze toch maar naar de start gegaan met Hats, en wij hebben een plekje opgezocht langs het parcours waar iedereen twee keer langskwam. Al na 15min kwamen de eerste lopers alweer langs! Zo snel! We keken heel aandachtig, op zoek naar Tarahumara, Hats en Mama-Gup. We hadden al snel in de gaten dat we Tarahumara gemist hadden (hoe dat kon...?), en al snel kwam Hats langsjuichen!! En Mama-Gup zat daar niet eens zo ver achter
Ze kwam langsrennen met een soort kaartje in d'r hand, wat ik aan moest pakken. I was like
maar het bleek een kaartje te zijn van een fotograaf
dat je dat aanpakt tijdens een race!
Na m'n moeder zijn we gauw naar de andere kant van de straat gelopen waar iedereen nog een keer langskwam. En daar was Hats alweeren moeders ook
![]()
Toen iedereen voorbij was, zijn we gauw naar de start gelopen. Want als we nu daar de finish nog konden zien, zouden we Tarahumara misschien ook nog kunnen zien. Dat zou ie makkelijk moeten kunnen redden voor de start van de 6EM. En ja hoor, we hebben 'm gezien! En we hebben gejuicht, maar geen idee of ie het gehoord heeft eigenlijk...? Maar op zijn finishfilmpje zie je ons juichen en klappen, dus het bewijs is daar
Wel, toen moest ik zelf naar de start, samen met Archeon, Slacker en mijn niet-Fokkende vriend L. Ik moest, heel vrouwelijk, nog naar de wc, dus dat duurde even. L. moest naar startvak 2, dus die ging vast. Is goed, tot aan de finish!![]()
Na het toiletbezoek had ik Slacker al snel gevonden, dus we konden fijn samen lopen. We zagen Hats ook nog, die was net gefinisht! Mossel en Gogo ook nog even succes gewenst, en toen was de start al! Ik vond het stiekem een beetje eng!!maar dan moet je toch!
De route kende ik, en dus is er geen ontkomen aan, gaan! De eerste brug was er al snel. En héé, daar stond Tarahumara!eenmaal gestart ging het eigenlijk wel lekker. 6:40min/km, eigenlijk wel prima. Brug over, en toen de uiterwaarden in. Ja, ging nog steeds lekker.
Maar toen kwam de zon... Meh! Daar gaan we weer, dacht ik... En het werd al snel warm. Gelukkig stond er in tegenstelling tot vorig jaar nog wel een beetje een windje. En ik wist waar ik moest lopen om de meeste schaduw mee te pakken (parcourskennis for the win!). Na een tijdje passeerden we het punt waar ik vorig jaar instortte. En ik ging nog steeds lekker![]()
Maar na 5km was de schaduw op... En toen viel ik toch even stil... Wat jammer!maar goed, ik heb toch maar een stukje gewandeld, om de warmte een beetje kwijt te raken. En dat lukte ook wel weer gelukkig.
En de hele tijd liep Slacker met me meeen dat was wel fijn, want ik had toch zoiets van "kom op, blijven rennen!" en dus ging ik weer verder. Ach, en het ging hoe dan ook al beter dan vorig jaar, zo was het ook!
Misschien toen iets te snel gestart? Ik weet het niet, maar de laatste helft was wel een beetje een struggle... Toch wel jammer, maar een kniesoor die daarop let. Ik ga nu eenmaal niet zo hard, maar ik ging gelukkig wel! En het ging me beter af dan vorig jaar, daar was ik zo blij mee!
Al snel kwam de finish in zich, en onder aanmoediging van Fokkers, moeder en L. zijn we naar de finish gerend. Een sprint mocht het eigenlijk niet heten, maar het ging gewoon iets sneller dan de rest van de race![]()
Al met al heb ik geen supertijd gelopen (1:10:43), maar toen opzichte van vorig jaar ben ik rond de 7:30min sneller! En ach, dan mag je eigenlijk niet piepen, met zo'n verbetering![]()
Met dank aan Slacker, die de hele weg bij me heeft gelopen![]()
Moeders was ook blij met d'r eerste 10EM tijd (1:41:15) en vriend L. heeft zijn eerste 6EM afgeraffeld in 47:50min. Een maand na een blindedarmoperatie, moet je nagaan wat erin gezeten had als ie zich normaal had kunnen voorbereiden![]()
Toen Serinde ook binnen was na de 3EM zijn we met z'n allen op een terrasje neergestreken voor bier, cola, thee en pasta-salade.
The stats!
2013: http://www.endomondo.com/workouts/243753704/2734897
2012: http://www.endomondo.com/workouts/90445104/2734897
En de medaille! Met m'n stadje erop
afbeelding
afbeelding
Geslaagde dag!! Volgend jaar weer doen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
onverwachts gaat op z'n best!!quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:26 schreef Quoi het volgende:
9k op tempo 5:28 min/km (met snelle groep mee)
BAM!!
Geweldig lekker gelopen, blij dat ik ben geweest
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Damn, mooi tempo!quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:26 schreef Quoi het volgende:
BAM!!
Geweldig lekker gelopen, blij dat ik ben geweestJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Joepie een Guppy verslag!
Hier vandaag stond er eigenlijk een 14 km gepland, rechterbeen vond 7 km ook een mooi getal. Was eigenlijk wel te verwachten na zaterdag en zondag lopen en gisteren bootcamp.
Heb trouwens echt blaren in mijn normale hardloopschoenen vanaf 4 km. Vroeger toen ze nog mijn enige schoenen waren had ik dat niet. Maar sinds er Kinvara's zijn bijgekomen zijn ze jaloers en pesten ze mij. Mijn techniek moet toch echt wel veranderd zijn dan... Al fladder ik nog lustig met mijn benen en romp en zijn mijn armen veel te gespannen.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Wou je linker been de andere 7 niet doen? Dan had je je beoogde 14.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:31 schreef Sjaapje het volgende:
Joepie een Guppy verslag!
Hier vandaag stond er eigenlijk een 14 km gepland, rechterbeen vond 7 km ook een mooi getal. Was eigenlijk wel te verwachten na zaterdag en zondag lopen en gisteren bootcamp.
Heb trouwens echt blaren in mijn normale hardloopschoenen vanaf 4 km. Vroeger toen ze nog mijn enige schoenen waren had ik dat niet. Maar sinds er Kinvara's zijn bijgekomen zijn ze jaloers en pesten ze mij. Mijn techniek moet toch echt wel veranderd zijn dan... Al fladder ik nog lustig met mijn benen en romp en zijn mijn armen veel te gespannen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
er zal gerust een anatomsiche verklaring voor zijn als het zo is, maar klopt het dat dames dit meer doen dan heren of lijkt dat maar zo?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:31 schreef Sjaapje het volgende:
Al fladder ik nog lustig met mijn benen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Na grondig overleg met beide benen wou linker been solidair zijn met rechter been... Samen uit, samen hupsen!quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wou je linker been de andere 7 niet doen? Dan had je je beoogde 14.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Ligt een beetje aan de kleding maar mijn beentje fladdert soms ook flink heen en weerquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
er zal gerust een anatomsiche verklaring voor zijn als het zo is, maar klopt het dat dames dit meer doen dan heren of lijkt dat maar zo?![]()
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat wel netjes van je been.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:40 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Na grondig overleg met beide benen wou linker been solidair zijn met rechter been... Samen uit, samen hupsen!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Helaas is er voor mij een clash in de agenda ontstaan op de 21e, dus de Vredesloop gaat aan mij voorbij, kan je mij uit de OP halen RD?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Wauw super! Dus Vredesloop gaat een mooi PR voor je worden? Als je hier nog een km aan zou plakken kom je op 55 minuten uitquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:26 schreef Quoi het volgende:
BAM!!
Geweldig lekker gelopen, blij dat ik ben geweestMooie uitdaging voor mossel ook
En jammer MD!![]()
![]()
no problem!quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:44 schreef MaleDuck het volgende:
Helaas is er voor mij een clash in de agenda ontstaan op de 21e, dus de Vredesloop gaat aan mij voorbij, kan je mij uit de OP halen RD?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik moet mijn prioriteiten stellen als pappaduckquote:Dus volle hardloopblik op Schoonhoven in Oktober...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik werd van de week door een aangetrouwde neef op FB gevraagd of ik zaterdag nog wat te doen had. Want zijn AV zocht nog mensen voor een etappe tijdens de veluweloop. Ze lopen die met 2 teams waarvan 1 iemand helaas niet meer kon meelopen.
Na wat geregel heb ik dan toch doorgegeven dat ik wel kan lopen, wordt een erg leuk dagje weg, half 9 in Wageningen zijn voor de aftrap en in de avond hebben we nog een etentje. Ik fiets in de ochtend eerst met mijn neef mee, die wel in het andere team zit trouwens. En in de middag loop ik de 8km weer onder begeleiding van mijn neef, dus dat wordt erg gezellig!
Ohja, ik zit in het slome team![]()
Dus mag deze er ook in RD?
1
2[b]15 september 2013 - [url=http://veluweloop.wordpress.com/tag/veluweloop-2013/]Veluweloop Wageningen[/url][/b]
[*] Jero_nimo - 8 km![]()
ik kom niet zo heel vaak in dit topic maar wat houdt die juli squat challange in?
just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
dat moet je aan Guppy vragen... she is the Challenge Queenquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:07 schreef Apotheose het volgende:
ik kom niet zo heel vaak in dit topic maar wat houdt die juli squat challange in?
volgens mij zijn dat de aantal squats die je per dag moet doen...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
WAAA ik heb even niet hardgelopen maar wel veel meegemaakt: vakantie en een nieuw huis (dus nu klussen en verhuizen!). Mijn achillespees gaat langzamerhand steeds beter, dus binnenkort kan ik er gewoon weer keihard tegenaan.
Maar.
We hebben 3 Dam-tot-Damloop 4 EM startbewijzen 'over'. Wil iemand van jullie ze overnemen of kan ik ze beter ergens anders kwijt? En waar dan?
dus ik mag ook nu echt uit de lijst in de OP.![]()
Ik zag het net, gefeliciteerd met je nieuwe huis!!!quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:16 schreef Twinky het volgende:
WAAA ik heb even niet hardgelopen maar wel veel meegemaakt: vakantie en een nieuw huis (dus nu klussen en verhuizen!). Mijn achillespees gaat langzamerhand steeds beter, dus binnenkort kan ik er gewoon weer keihard tegenaan.
Maar.
We hebben 3 Dam-tot-Damloop 4 EM startbewijzen 'over'. Wil iemand van jullie ze overnemen of kan ik ze beter ergens anders kwijt? En waar dan?
dus ik mag ook nu echt uit de lijst in de OP.Wou eigenlijk net al vragen of je nog wel een beetje aan het hardlopen was, maar je gaat het straks dus wel weer oppakken?
![]()
![]()
Nog steeds die spirit hè! Hardcorequote:Op dinsdag 10 september 2013 22:16 schreef Twinky het volgende:
Maar.
dus ik mag ook nu echt uit de lijst in de OP.![]()
nogmaals felicidades! Jammer van de DtD dat wel.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jij kunt niet sloomquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:04 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik werd van de week door een aangetrouwde neef op FB gevraagd of ik zaterdag nog wat te doen had. Want zijn AV zocht nog mensen voor een etappe tijdens de veluweloop. Ze lopen die met 2 teams waarvan 1 iemand helaas niet meer kon meelopen.
Na wat geregel heb ik dan toch doorgegeven dat ik wel kan lopen, wordt een erg leuk dagje weg, half 9 in Wageningen zijn voor de aftrap en in de avond hebben we nog een etentje. Ik fiets in de ochtend eerst met mijn neef mee, die wel in het andere team zit trouwens. En in de middag loop ik de 8km weer onder begeleiding van mijn neef, dus dat wordt erg gezellig!
Ohja, ik zit in het slome team![]()
Dus mag deze er ook in RD?
[ code verwijderd ]
Vet leuk filmpje trouwens! Vanavond pas bijgelezen.
Ik heb wat informatie opgevraagd bij slimlopen.nl. Ik wil inmiddels toch wel de strijd aan tegen mijn blessure want ik ga niet vooruit met mijn tempo zonder pijn. Ben benieuwd of dat wat oplevert![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: