geefbaarquote:
erg moeilijk ook.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:51 schreef SwiffMeister het volgende:
Ze snapt de proef niet eens... Wat een muts...
Ruud heeft geen rijbewijs, dat scheelt weerquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:51 schreef Palomar het volgende:
[..]
zo extreem onzeker maar wel aldoor Ruud afzeiken
Gelukkig heb je daar in het verkeer niet zo veel last van *kuch*quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Liesbeth kan moeilijk nieuwe en onbekende situaties handelen.
Ja. Of met iemand die wel rustig kan blijven.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:53 schreef n00b13 het volgende:
Die mirdin, moet die niet eens alleen in de auto?
Oh was jij dat in dat filmpje?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:53 schreef donald_dick het volgende:
He, daar ben ik nog eens in de gracht gesprongen
Autistische trekjes.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Liesbeth kan moeilijk nieuwe en onbekende situaties handelen.
Omdat Mirdin aan kwam rijdenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:53 schreef donald_dick het volgende:
He, daar ben ik nog eens in de gracht gesprongen
Waarom zeggen die mensen dát niet?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Of met iemand die wel rustig kan blijven.
Als je elke dag van A naar B rijdt en weer terug, dan valt dat op zich mee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:53 schreef WcPot het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar in het verkeer niet zo veel last van *kuch*
nee, was heet en volgens mij had Nederland van Japan gewonnen tijdens het WK van 2010quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |