Ik bedoelde natuurlijk de post van markvanrinsum waarin voor het eerst officieel melding wordt gemaakt van internetstreams.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:47 schreef pullup het volgende:
ik ga utopia kijken jullie ook ? .
http://utopiatv.nl/
Oh zeg dat danquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk de post van markvanrinsum waarin voor het eerst officieel melding wordt gemaakt van internetstreams.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:40 schreef markvanrinsum het volgende:
Aanmelding Utopia begonnen
Deel|Print dit artikel
SBS6 begint op 1 januari met het nieuwe dagelijkse tv-programma Utopia. Het programmaformat is door John de Mol bedacht.
Utopia is een jaar lang – van 1 januari tot en met 31 december 2014 – op SBS6 te zien. Producent Talpa heeft het programmaformat tot Utopia gedoopt omdat het linkt naar het perfecte land waar iedereen van droomt. John de Mol wil in het nieuwe tv-programma ergens op deze aarde een nieuwe samenleving creëren. De deelnemers bouwen een jaar lang zelf aan een compleet nieuwe gemeenschap en een nieuw bestaan. In Utopia zijn er geen regels, geen wetten en geen machtsverhoudingen.
Nieuwe leven met niets beginnen
Er wordt een nieuw leven opgebouwd met vrijwel geen materiële zaken. Een kale loods, een onbewerkt stuk land, een paar dieren, aansluiting voor water en elektriciteit, één telefoon en een geldbedrag in cash om een leefomgeving op te bouwen en de eerste maanden te overleven. Dit zijn de enige materiële dingen die de deelnemers bij het begin van het tv-programma hebben. Het aantal deelnemers aan Utopia blijft gelijk. Elke vier weken wordt er wel een bewoner weggestemd en vervangen door een nieuwe. De aanmelding voor deelname aan Utopia is via www.utopiatv.nl begonnen. Talpa zoekt voor het programma kandidaten met uiteenlopende achtergronden zoals ondernemers, bouwers, doeners en idealisten. Vakmensen met kwaliteiten en talenten die een mini-samenleving goed kan gebruiken en mensen met people skills.
Big Brother en De Gouden Kooi
Utopia is het derde grote en langdurige reality-project van John de Mol. Eerder waren al Big Brother en De Gouden Kooi op tv te zien. Utopia wordt dagelijks op SBS6 uitgezonden. Via internetstreams en sociale media als Facebook en Twitter kan de tv-kijker Utopia een jaar lang 24 uur per dag volgen.
Geschreven door: Jarco Kriek
En als Gert uiteindelijk in de gaten heeft dat het vorige topic vol is zal hij deze ook wel even reeksen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:56 schreef pullup het volgende:
Maar om het toch nog iets aantrekkelijker te maken om te reageren voor de nieuwkomers in dit topic alsnog de volgende info over het programma
[..]
Zo is ie welquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En als Gert uiteindelijk in de gaten heeft dat het vorige topic vol is zal hij deze ook wel even reeksen.
Het kan alleen nog wel even duren.quote:
Het subforum is inderdaad een beetje ingedut. Cumbaya en zo.quote:Ik denk dat hij ook enorm staat te popelen om weer wat leven in dit subforum te krijgen
Ga je ook naar de casting?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:20 schreef LompeHork het volgende:
Ik ga wel kijken, ben ook uitgenodigd voor de casting, dus wie weet.
Yes, maar ze hebben een heel breed tijdsframe, wat het voor mij vrij onmogelijk maakt, dus ik kijk nog even of ze andere mogelijkheden hebben. (enkel in de avonduren of iets dergelijks)quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je ook naar de casting?
En kun jij effe reeksen? Pretty please.
Thanks!quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:27 schreef LompeHork het volgende:
Yes, maar ze hebben een heel breed tijdsframe, wat het voor mij vrij onmogelijk maakt, dus ik kijk nog even of ze andere mogelijkheden hebben. (enkel in de avonduren of iets dergelijks)
en done
Nee, die tijd vrij krijgen is geen probleem. Alleen die casting is doordeweeks van de middag- tot avonduren, dat ga ik nooit redden in verband met m'n werk. Dus als ze dat even aanpassen...quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks!
Een soort deeltijddeelnemer? Denk niet dat dat gaat lukken, helaas.
Klopt, dat is de initiële, ze hebben ook andere (doordeweekse) dagen als mensen afgelopen zaterdag niet konden. (tenminste, dat snap ik van m'n voicemail en e-mail)quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:40 schreef Scrutinizer het volgende:
In het vorige topic las ik iets over een screening op zaterdag, dacht ik.
Leek mij ookquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:41 schreef Copycat het volgende:
Oh, voor de casting. Ik dacht al.
Daar moet toch wel een flexibele mouw aan te passen zijn?
Nog niet officieel, wel officieus.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:41 schreef freaky40 het volgende:
Die komen, is al bevestigd inmiddels.
leuk!quote:Op woensdag 11 september 2013 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Vrijdag praat John de Mol over Utopia met Humberto in RTL Late Night.
En Humberto is ook al niks.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef Gert het volgende:
Nou, wat leuk.![]()
Het wachten is op een gedichtenbundel van die zelfingenomen overschatte kwal met zijn neppe goedlachse vriendelijkheid. Het is dat een vrouw hem alle hoeken van de kamer zou laten zien, anders was het stiekem een wifebeater geweest.
Ben je ook al met de screening van nieuwe moderators bezig?quote:* draait vast een beetje warm voor de COS.
Succes! Vraag vooral (voor onze gemoedsrust) of er ook livestreams komen.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:59 schreef Whipper het volgende:
Nee klopt. Lekker ouderwets tegen een boom aankakken. En dan (geen) rekening houden met de windrichting haha.
Morgenmiddag casting. Ben benieuwd.
Die komen er.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Succes! Vraag vooral (voor onze gemoedsrust) of er ook livestreams komen.
Een goede bron. Het wordt binnenkort wel 'officieel' bekend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |