quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Sta jij er ook tussen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik uit mijn mening gewoon eerlijk.... serieus er zijn lekkere wijven van SG
Waarom niet?quote:
Ik kijk er graag naar niets mis mee. Emokutjequote:Op dinsdag 10 september 2013 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat het allemaal van die emokutjes zijn, met mooie tattoos en slanke lichamen
Geweldig! That reminds me. Ik heb weekend.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:43 schreef JamesTKirk het volgende:
Trouwens, allemaal nog lekker getwerkt vandaag?
ik ben aan het spijbelen nuquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:43 schreef JamesTKirk het volgende:
Na iets wat ik op mijn werk gehoord heb niet meer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:43 schreef JamesTKirk het volgende:
ik lees er overheen, anders krijg je weer grammarnazi gedoequote:Op dinsdag 10 september 2013 19:48 schreef JamesTKirk het volgende:
Wel grappig dat juist de dames de extra 'T' schijnen te missen
Of ze nemen gewoon niet meer de moeite om jou te wijzen op je spelfouten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:48 schreef JamesTKirk het volgende:
Wel grappig dat juist de dames de extra 'T' schijnen te missen
Don't ask mequote:Op dinsdag 10 september 2013 19:35 schreef rhubarbje het volgende:
suicide girls?
waarom heet dat zo?
mega onsexy naam
Niet allemaal van die Emotjes hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat het allemaal van die emokutjes zijn, met mooie tattoos en slanke lichamen
Gelukkig verschillen smakenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik uit mijn mening gewoon eerlijk.... serieus er zijn lekkere wijven van SG
Ikke? Ik mak noit zpelvauden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of ze nemen gewoon niet meer de moeite om jou te wijzen op je spelfouten.
Deze iig niet. Mocht ik zin hebben om de moeite te nemen zal ik wat postenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Don't ask me
[..]
Niet allemaal van die Emotjes hoor
[..]
Gelukkig verschillen smaken
Welk vind je dan wel mooi?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Deze iig niet. Mocht ik zin hebben om de moeite te nemen zal ik wat posten
Ook namens Rutte bedankt daarvoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
@Tamashii: Ja dat is best vervelend. Ik had maar 1 middagpauze van een kwartierOveruren schrijven, yeah
Niet helemaal mee eens. Taal- en spelfouten kunnen erg afleiden en in sommige gevallen juist de betekenis van je verhaal aantasten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
Ach zolang de boodschap overkomt maakt het niet uit of die foutloos geschreven is
Op fok vind ik dat ook wel hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Taal- en spelfouten kunnen erg afleiden en in sommige gevallen juist de betekenis van je verhaal aantasten.
Op Fok! valt dat allemaal wel mee, maar wat ik in zakelijke communicatie af en toe tegenkom... Om van te gruwelen!
Maar ja, ben dan ook Woordenaar van beroep
Huh wat? Ik ben nergens van op de hoogtequote:Op dinsdag 10 september 2013 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook namens Rutte bedankt daarvoor
Right back at yaquote:
Overuren als je ze laat uitbetalen worden extra belast.quote:
Ja dat is ook weer zo. Ik heb al 17 uur van de 1120 nuquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
@Tamashii: Ja dat is best vervelend. Ik had maar 1 middagpauze van een kwartierOveruren schrijven, yeah
Zeg is, wat vind je van me grammatica?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Op fok vind ik dat ook wel hoor
niet een simpel spel of tikfoutje maar wel mensen die consequent me typen ipv mij en is ipv eens
wat doe je?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huh wat? Ik ben nergens van op de hoogte
Huh wut? Heb je een linkje met meer info toevallig?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Overuren als je ze laat uitbetalen worden extra belast.
Jij begrijpt het, 'me' is geen bezittelijk voornaamwoord. En wat sgatjuh moet betekenen is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Op fok vind ik dat ook wel hoor
niet een simpel spel of tikfoutje maar wel mensen die consequent me typen ipv mij en is ipv eens
Stomme werkzaamhedenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de straat is morgen dichtze gaan asfalteren
mijn auto staat in de straat er tegenover
En met een beetje pech trekken ze de door-de-arbo-verplichte pauze-uren ook nog af van het aantal uur overwerk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
Overuren als je ze laat uitbetalen worden extra belast.
http://financieel.infonu.(...)ren-en-overwerk.html snap het ook niet precies hoe het zitquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huh wut? Heb je een linkje met meer info toevallig?
Alleen deze week?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo. Ik heb al 17 uur van de 1120 nu
zou ik dan wel straks doen ze beginnen morgenochtend om 7 uurquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Stomme werkzaamheden. Ik ga je idee pikken en mijn auto ook in de andere straat zetten
...
Ik mag niet meer naar buufjes zwaaien trouwens! vorige keer ging dat bijna mis
...
Uiteraardquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En met een beetje pech trekken ze de door-de-arbo-verplichte pauze-uren ook nog af van het aantal uur overwerk.
Mechanical Engineer; ontwerp de binnenkant van een olievat op bijvoorbeeld een boorplatform/olieraffinaderij.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat doe je?
voor werk bedoel ik
Overwerkuren worden bij uitbetaling automatisch in de hoogte belastingschijf gerekend. Bij je jaarlijkse belastingaangifte wordt het totaal van je inkomsten bekeken en, indien het totaal lager uitkomt, krijg je het teveel betaalde geld terug.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
http://financieel.infonu.(...)ren-en-overwerk.html snap het ook niet precies hoe het zit
owja dat wist ikquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mechanical Engineer; ontwerp de binnenkant van een olievat op bijvoorbeeld een boorplatform/olieraffinaderij.
Ik ga em zometeen neerprakkenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zou ik dan wel straks doen ze beginnen morgenochtend om 7 uur
Gaan we niet meer zwaaien?
Thanks, dadelijk op laptop even doornemen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
http://financieel.infonu.(...)ren-en-overwerk.html snap het ook niet precies hoe het zit
Dan valt het nog wel mee eigelijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Overwerkuren worden bij uitbetaling automatisch in de hoogte schaal gerekend. Bij je jaarlijkse belastingaangifte wordt het totaal van je inkomsten bekeken en, indien het totaal lager uitkomt, krijg je het teveel betaalde geld terug.
Hoe bedoel je je wordt totaaaaaal niet in je reet genaaid door de overheidquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En met een beetje pech trekken ze de door-de-arbo-verplichte pauze-uren ook nog af van het aantal uur overwerk.
Dat hangt van je inkomen af. Maar goed, zodra je met je reguliere inkomen al in de 52% schijf belandt, zul je doorgaans geen overuren meer schrijven.quote:
bikkelquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ga em zometeen neerprakken! en dan lekker met bikkel door het park
Wij zijn goed gezelschapquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
Ik maak nu soms dagen van 14/15 uur
dus ik ga maar extra genieten van mijn spijbelavondje
Als je regelmatig overwerkt is dat sowieso verstandig om de wetten en regels door te nemen. Ook de algemene bepaling van het bedrijf waar jij werkt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks, dadelijk op laptop even doornemen.
Ah, duidelijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Overwerkuren worden bij uitbetaling automatisch in de hoogte belastingschijf gerekend. Bij je jaarlijkse belastingaangifte wordt het totaal van je inkomsten bekeken en, indien het totaal lager uitkomt, krijg je het teveel betaalde geld terug.
En vanaf wanneer zit je daar aan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt van je inkomen af. Maar goed, zodra je met je reguliere inkomen al in de 52% schijf belandt, zul je doorgaans geen overuren meer schrijven.
Je werkgever is verplicht die pauzemogelijkheden aan te bieden en je er aan te houden. De werkgever die dat doet moet ik nog tegenkomen. De werkgever bepaalt overigens ook of hij de pauze-uren wel/niet uitbetaalt, daar heeft de overheid niks over te zeggen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe bedoel je je wordt totaaaaaal niet in je reet genaaid door de overheid je werkgever
dat sowiesoquote:
Oja, want jij vond dat de olie-business stimuleren niet goed was toch? Of was dat iemand anders?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja dat wist ik
maar dat had ik ook meteen weer verdrongen
Als je jaarlijks bruto meer dan ¤ 55.000 verdient.quote:
nee ik vond het saai klinkenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, want jij vond dat de olie-business stimuleren niet goed was toch? Of was dat iemand anders?
Les 1: Arabisch bestaat niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
wat ik overigens best zou willen leren (arabisch)
Ja Bikkel is liefquote:
Hmm wacht, volgens mij las ik het net verkeerd. Zei je nou dat de overheid je pauzes van overuren aftrekt of je werkgever?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je werkgever is verplicht die pauzemogelijkheden aan te bieden en je er aan te houden. De werkgever die dat doet moet ik nog tegenkomen. De werkgever bepaalt overigens ook of hij de pauze-uren wel/niet uitbetaalt, daar heeft de overheid niks over te zeggen.
Oh daar zit ik nog lang niet aan. En daar kom ik met mijn huidige functie ook niet aanquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je jaarlijks bruto meer dan ¤ 55.000 verdient.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Stomme werkzaamheden. Ik ga je idee pikken en mijn auto ook in de andere straat zetten
...
Ik mag niet meer naar buufjes zwaaien trouwens! vorige keer ging dat bijna mis
...
Niet zeikenquote:
Je werkgever kiest ervoor om het wel/niet uit te betalen. De overheid verplicht de werkgever dat na een x aantal uur werken pauze genomen moet worden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm wacht, volgens mij las ik het net verkeerd. Zei je nou dat de overheid je pauzes van overuren aftrekt of je werkgever?
/confused
Ik ging bijna dood jaquote:
Vandaag was een klant hier in Nederland, kwamen uit Azerbeidzjan ofzo. Dat is toch ook die kant op?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik vond het saai klinken
en als Arabisch voor mij
wat ik overigens best zou willen leren (arabisch)
Nope, omdat daar, in tegenstelling tot het Arabisch, wel sprake is van enige uniformiteit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:12 schreef rhubarbje het volgende:
Niet zeiken
als iemand zegt ik wil engels leren ga je ook niet miepen over stromingen en zo
Wat zal dat lekker ruiken morgenvroegquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zou ik dan wel straks doen ze beginnen morgenochtend om 7 uur
Gaan we niet meer zwaaien?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja Bikkel is lief. Ze ligt nu heel lief op de bank te snurken en soms laat ze zo'n schattige ruft waardoor mijn reukorgaan een stukje afsterft en mijn hersenen 2 dagen lang zeer van doen
Ik heb volgens mij geeneens een plu!! Kom wel om in de poncho's
.. En anders wordt ik wel gewoon lekker nat *wink*
En hij koos een andere ezel dan jou?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:13 schreef JamesTKirk het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik zojuist Noach dieren in paartjes naar een boot toe zag drijven. Jeezes wat stort het hier.
nou oke dan, ik zou graag enige vorm van arabisch lerenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, omdat daar, in tegenstelling tot het Arabisch, wel sprake is van enige uniformiteit.
Zou mooi genaaid zijn als ze het er nog aftrekken als je het zelf al van je overuren hebt afgehaald.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je werkgever kiest ervoor om het wel/niet uit te betalen. De overheid verplicht de werkgever dat na een x aantal uur werken pauze genomen moet worden.
Dan heb je een mooi argument om een correctie door te voeren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
Zou mooi genaaid zijn als ze het er nog aftrekken als je het zelf al van je overuren hebt afgehaald.
Overigens ben je dan wel dom, want dat hoor je te weten
Die ark ligt bij mij om de hoekquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:13 schreef JamesTKirk het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik zojuist Noach dieren in paartjes naar een boot toe zag drijven. Jeezes wat stort het hier.
Wat een liefde hier..quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En hij koos een andere ezel dan jou?
Was dat niet één van de redenen waarom God de aarde liet onderlopen? Mensen waren alleen maar met zichzelf bezig, zonder oog te hebben voor het welzijn van anderen. Zie je de overeenkomst?quote:
Zou hij 'de' nieuwe Noach zijn?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:18 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind trouwens die baard van Plasterk echt goed!
quote:
quote:
Partij van de Apocalyps.quote:
Nou, zo Bijbels ben ik niet. Maar egocentrisme zit in de aard van het beestje dat mens heet, dat is waar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was dat niet één van de redenen waarom God de aarde liet onderlopen? Mensen waren alleen maar met zichzelf bezig, zonder oog te hebben voor het welzijn van anderen. Zie je de overeenkomst?
Dat helpt ook niet in de ogen van God.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:23 schreef JamesTKirk het volgende:
Nou, zo Bijbels ben ik niet. Maar egocentrisme zit in de aard van het beestje dat mens heet, dat is waar.
Over den stoep, en dan bij ff voorbij kdv oversteken?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:21 schreef Raene het volgende:
[..]!
Ik zat trouwens te denken he.. als ze aan het asfalteren zijn.. hoe steken wij dan de weg over? Moeten we zo linksaf en eromheen lopen zo
?
Net zoals het CDA ooit christelijk en demoncratisch was?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:23 schreef JamesTKirk het volgende:
Plasterk, die is toch van die partij die vroeger sociaaldemocratisch was?
Jij hebt de illusie dat andere partijen het beter hadden gedaan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoon opbokken met die regering. Werkt voor geen zak. Overal op bezuinigen, mensen houden hun geld in de zak en dan vinden ze het gek dat het met de economie slecht gaan en gaan ze nog meer bezuinigen
en hoe moet het dan wel oh meneer de econoom?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoon opbokken met die regering. Werkt voor geen zak. Overal op bezuinigen, mensen houden hun geld in de zak en dan vinden ze het gek dat het met de economie slecht gaan en gaan ze nog meer bezuinigen
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt de illusie dat andere partijen het beter hadden gedaan?
Geen idee. In de economie van de naast liggende landen zit wel een stijgende lijn, dus Nederland doet toch echt iets verkeerd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en hoe moet het dan wel oh meneer de econoom?
zodat we schelpen kunnen ruilen met als gevolg de standaardisering van schelpen waarden en inflatie en zo?quote:
Jaquote:
Dat zou kloppen als de omliggende landen hetzelfde vertrekpunt hadden gehad. Maar een verschijnsel als de hypotheekrente-aftrek hebben Duitsland en België bijvoorbeeld al niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
Geen idee. In de economie van de naast liggende landen zit wel een stijgende lijn, dus Nederland doet toch echt iets verkeerd.
De mensheid zal ieder idee verpestenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zodat we schelpen kunnen ruilen met als gevolg de standaardisering van schelpen waarden en inflatie en zo?
Dan verliezen zo alle prostituees hun werkquote:
En bankiers ookquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Dan verliezen zo alle prostituees hun werk.
Die moeten toch ook gewoon eten? Dan neuken ze voor een brood in plaats van voor geld.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:32 schreef Raene het volgende:
Hmm, goed punt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou kloppen als de omliggende landen hetzelfde vertrekpunt hadden gehad. Maar een verschijnsel als de hypotheekrente-aftrek hebben Duitsland en België bijvoorbeeld al niet.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:32 schreef rhubarbje het volgende:
Op dit soort momenten zou ik willen dat ik twitter had
dan kon ik aan hem twitteren dat ik zijn baard zo leuk vind en dan word hij daar misschien weer extra vrolijk van vandaag
Scherp!quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:32 schreef Raene het volgende:
[..]
zal ik het voor je twitteren?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:32 schreef rhubarbje het volgende:
Op dit soort momenten zou ik willen dat ik twitter had
dan kon ik aan hem twitteren dat ik zijn baard zo leuk vind en dan word hij daar misschien weer extra vrolijk van vandaag
Nederlandse economie is grotendeels afhankelijk van de omringende landen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Geen idee. In de economie van de naast liggende landen zit wel een stijgende lijn, dus Nederland doet toch echt iets verkeerd.
Ja doe maarquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zal ik het voor je twitteren?
Wie zn wat baardquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zal ik het voor je twitteren?
Nee, opdat wij allen zullen werken om onszelf en de rest van de mensheid te verbeteren. En afscheid nemen van de zucht om bezittingen te verweren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zodat we schelpen kunnen ruilen met als gevolg de standaardisering van schelpen waarden en inflatie en zo?
Hehehe, naar de hoeren gaan en betalen in natura. Goede zaak.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Hihiquote:
WIL HEENquote:
Teveel Star Trek bestaat heus niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:35 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Nee, opdat wij allen zullen werken om onszelf en de rest van de mensheid te verbeteren. En afscheid nemen van de zucht om bezittingen te verweren.
Oh... Iets teveel Star Trek gekeken de laatste tijd.
Utopia is onmogelijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:35 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Nee, opdat wij allen zullen werken om onszelf en de rest van de mensheid te verbeteren. En afscheid nemen van de zucht om bezittingen te verweren.
Oh... Iets teveel Star Trek gekeken de laatste tijd.
Elke seconde is er 1 te veel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Teveel Star Trek bestaat heus niet.
quote:
Oh, Iquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:37 schreef Raene het volgende:
[..]
quote:
Echtquote:
Van de week nog Into Darkness gezienquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Maar star trek bestaat toch alquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
In de toekomst bestaat Star Trek misschien wel.
yay!quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik weet niet hoe ik een sreenshot moet maken, of de tweet moet plaatsen hier, maar Rhu, ik heb getweet
En nu ga ik DAVN kijken
Star Trek bestaat al, je moet je zin anders formuleren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
In de toekomst bestaat Star Trek misschien wel.
Wat heb ik iets gemistquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar star trek bestaat toch al
Zou Star Trek in de toekomst mogelijk zijn?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Star Trek bestaat al, je moet je zin anders formuleren.
Awesome eindelijk iemand die van me houdtquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou Star Trek in de toekomst mogelijk zijn?
Ik snap er geen hol meer vanquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]star trek bestaat al!!
Je komt niet helemaal uit je woorden
Word je daar droevig van dan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Awesome eindelijk iemand die van me houdt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Star_Trekquote:
Nee Star Trek is een serie, Star Trek bestaat al.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou Star Trek in de toekomst mogelijk zijn?
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:49 schreef JamesTKirk het volgende:
Tijn, ze bedoelen dat je moet zeggen 'zou de technologie die we in star trek zien in de toekomst mogelijk zijn?' Of iets in die trant.
Volgens NASA wel ja. Sleutelen nu aan de theorie van quantum-thrusters.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee Star Trek is een serie, Star Trek bestaat al.
Verre ruimtereizen zijn mogelijk in de toekomst, warpsnelheid is een mogelijkheid in de toekomst..
Dat weet ik ook wel. Ik bedoel dus:quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Star_Trek
Star Trek is de naam van een serie
die al gemaakt is
dus bestaat
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:49 schreef JamesTKirk het volgende:
Tijn, ze bedoelen dat je moet zeggen 'zou de technologie die we in star trek zien in de toekomst mogelijk zijn?' Of iets in die trant.
Ja en wij dachten dat jij je fout wel zou inzien als we je er met een grapje op wezenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Ik bedoel dus:
[..]
Nee dus. Jullie snapte mij gewoon nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja en wij dachten dat jij je fout wel zou inzien als we je er met een grapje op wezen
maar goed
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja en wij dachten dat jij je fout wel zou inzien als we je er met een grapje op wezen
maar goed
Flikker opquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dus. Jullie snapte mij gewoon niet![]()
Awwwquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Awesome eindelijk iemand die van me houdt.
Watquote:
De pijnquote:
Het is al over.quote:
Purrrrquote:
Moet gelijk aan dat liedje van Urbanus denkenquote:
Poesje stoeiquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:14 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Moet gelijk aan dat liedje van Urbanus denken
Alles mag en niks is foeiquote:
En m'n selder staat in bloeiquote:
Urbanus is tof. Lang geleden dat ik een van zijn shows heb gezienquote:
Hoiquote:
quote:
quote:
Broekloze dage?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de vrije lucht, zoals het hoort.
quote:
Welnee!quote:
Echt wel. Lekker snuggelenquote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Te koud hier broeder, blijft er niks over om te hangen.
ik zit mezelf eigenlijk een beetje omhoog te houden tot een redelijke tijd om naar bed te gaanquote:
Ik heb niemand om tegen aan te snuggelen vanavondquote:
Vuilakquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar even wat opwindends kijken dan.
Dat is nu. Truste!quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zit mezelf eigenlijk een beetje omhoog te houden tot een redelijke tijd om naar bed te gaan
lurkerquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb niemand om tegen aan te snuggelen vanavond.
Je mag hier wel in het middenquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Uhmm.. Je past er niet meer bij ben ik bang.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:56 schreef Raene het volgende:
[..]
nee over 3 minutenquote:
"zoeken"quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muhahaha.rar even zoeken. [ afbeelding ]
Ik heb echt een rukdag gehad. Ben moe maar ik wil nog van alles zien op tv, of spelletje spelen... te weinig tijd in een avondquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zit mezelf eigenlijk een beetje omhoog te houden tot een redelijke tijd om naar bed te gaan
Nou enquote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muhahaha.rar even zoeken. [ afbeelding ]
Hoe klein is je bedquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:58 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Uhmm.. Je past er niet meer bij ben ik bang.
Dat doet mijn vrouw ook altijd, bekaf zijn en toch nog even dit en even datquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb echt een rukdag gehad. Ben moe maar ik wil nog van alles zien op tv, of spelletje spelen... te weinig tijd in een avond
Die laatste is een virusquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staat naast rokje.zip en murdera.exe.
Te klein voor mijn vrouw, mijn zoontje die ziek is, ikzelf en dan ook nog jou hahaquote:
Dat wordt wel vol jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:00 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Te klein voor mijn vrouw, mijn zoontje die ziek is, ikzelf en dan ook nog jou haha
Ander keertje?quote:
Geil.quote:
Is goed.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:03 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ander keertje?Kruip er zo ook eens in, morgen weer om half zes uit de veren.
Vindt J dat wel goedquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komdan maar bij mij, ik woon om de hoek
naja eigenlijk is het nu alleen maar lastig, want we willen een ander bed maar geen ander matras (die is nog gewoon goed) en nu zitten we zo vast aan bepaalde (dure) beddenquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeumigwat fijn
Hier 160 maar goddelijke boxspring ftw
Ben je zo lang jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb ook 180 alleen de lengte van 200 is te kort voor me.
Nouja, niet overdreven lang alleen mijn armen he, die leg ik nog wel eens boven mijn hoofd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Ben je zo lang ja! Ik stel me jou altijd voor als zo'n lief klein ventje
...
Sexyquote:
Ja hoor, stuur maar langs.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee. Maar als je hem gezelschap wil houden be my guest
Jij trapt ook graag?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:05 schreef Evie het volgende:
[..]nog een vrouw die weet wat je met mannen moet doen?
Oh zoquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, niet overdreven lang alleen mijn armen he, die leg ik nog wel eens boven mijn hoofd.
Oh lastig zeg. Dat hadden wij met groter, moet je allemaal weer nieuw beddengoed aanschaffen en dekens enzulks. Dat vond ik zondequote:Op dinsdag 10 september 2013 22:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naja eigenlijk is het nu alleen maar lastig, want we willen een ander bed maar geen ander matras (die is nog gewoon goed) en nu zitten we zo vast aan bepaalde (dure) bedden
haha ben jij zo klein dan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh zo! Ik ben een keer zo in slaap gevallen met mijn armen languit boven mijn hoofd, ik werd wakker en ze sliepen allebei
... Nog nooit zo panisch geweest
!!
Als het op vrouwen aankomt welquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:05 schreef Evie het volgende:
[..]nog een vrouw die weet wat je met mannen moet doen?
Op een luchtbedquote:
Ow dat valt nog mee dan. Wel apart dat je armen sliepen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Op een luchtbed! En ik ben 1,72 dus ik ben niet heul klein
Net as ls jij zeker?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je lief en onschuldig bent
You know nothing, Jon Snow.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je lief en onschuldig bent
Shit happensquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dat valt nog mee dan. Wel apart dat je armen sliepen.
Hij is wel lief hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan er niet over oordelen. Ik heb je nog nooit gezien
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan er niet over oordelen. Ik heb je nog nooit gezien
Slaap lekker buufquote:
quote:
Hoe gaat 't?quote:
Verliefd? Awww.quote:
Doordenkertje of echt sporten?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Verliefd? Awww.
Goed, goed. Lekker aan het sporten. (niet nu, maar elke dag)
Ga je of heb je al actie ondernomen?quote:
Deels.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga je of heb je al actie ondernomen?
Vertel.quote:
Ik doe niet moeilijk: gewoon alles.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bedoel je nou actie sex of daten?
Vordert prima.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik doe niet moeilijk: gewoon alles.
De zweep erover!quote:Op woensdag 11 september 2013 07:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
We gaan weer eens heerlijk schoolzwemmen
Kindertjes weer opnieuw de busregels leren.. *zucht*
Als ouders hun kids zouden leren dat je gordel omdoen verplicht is zou mij dat een heel eind schelen..quote:
"Ja maar er zitten geen gordels in een bus."quote:Op woensdag 11 september 2013 07:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ouders hun kids zouden leren dat je gordel omdoen verplicht is zou mij dat een heel eind schelen..
In touringcars meestal wel volgens mij.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Ja maar er zitten geen gordels in een bus."
Touringcars altijd, anders zouden we geen 100 mogen rijdenquote:Op woensdag 11 september 2013 08:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Ja maar er zitten geen gordels in een bus."
goedquote:
Ik moest ook even knipperen.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:47 schreef AldoTheApache het volgende:
goedemorgen![]()
gordels in een bus whut?
Ik pak ook altijd mijn privé helicopter inderdaadquote:Op woensdag 11 september 2013 08:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moest ook even knipperen.
Te lang niet meer in een bus gezeten.
Ik weet wat ik voor jou als verjaardagscadeau meeneemquote:Op woensdag 11 september 2013 08:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben niet zo goed met nachtjaponnetjes
die sloop ik in mijn slaap
Klopt, vandaar dat het tussen "" staat.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
In touringcars meestal wel volgens mij.
Dat is een prettige gedachtequote:Op woensdag 11 september 2013 09:05 schreef rhubarbje het volgende:
En ik slaap toch het liefst naakt hoor
ik snap mensen die dat niet doen echt niet
Ohaiquote:Op woensdag 11 september 2013 09:05 schreef rhubarbje het volgende:
Dat weet ik, veel ouders niet heb ik het ideequote:Op woensdag 11 september 2013 08:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Touringcars altijd, anders zouden we geen 100 mogen rijden
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:05 schreef rhubarbje het volgende:
Dan nog, als een kind niet vanzelf naar de gordel grijpt/vraagt, vraag ik me af of ze bij ouders/grootouders in de auto de gordel wel om hebben..quote:Op woensdag 11 september 2013 09:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik, veel ouders niet heb ik het idee
In november gaan we een tripje in een touringcar maken, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lijnbussen hebben idd geen gordels, touringcars wel..
"Maar dat doet mama altijd voor mij."quote:Op woensdag 11 september 2013 09:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan nog, als een kind niet vanzelf naar de gordel grijpt/vraagt, vraag ik me af of ze bij ouders/grootouders in de auto de gordel wel om hebben..
Nee dat is pijnlijk als je gaat springen op iemand.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:22 schreef rhubarbje het volgende:
Godsamme jullie springen ook op alles wat eventueel seksueel getint zou kunnen zijn he
Ja ja ik ken genoeg mensen hier die wel op een ander zouden willen springen.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat is pijnlijk als je gaat springen op iemand.
Ho ho ho.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ja ik ken genoeg mensen hier die wel op een ander zouden willen springen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |