quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Sta jij er ook tussen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik uit mijn mening gewoon eerlijk.... serieus er zijn lekkere wijven van SG
Waarom niet?quote:
Ik kijk er graag naar niets mis mee. Emokutjequote:Op dinsdag 10 september 2013 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat het allemaal van die emokutjes zijn, met mooie tattoos en slanke lichamen
Geweldig! That reminds me. Ik heb weekend.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:43 schreef JamesTKirk het volgende:
Trouwens, allemaal nog lekker getwerkt vandaag?
ik ben aan het spijbelen nuquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:43 schreef JamesTKirk het volgende:
Na iets wat ik op mijn werk gehoord heb niet meer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:43 schreef JamesTKirk het volgende:
ik lees er overheen, anders krijg je weer grammarnazi gedoequote:Op dinsdag 10 september 2013 19:48 schreef JamesTKirk het volgende:
Wel grappig dat juist de dames de extra 'T' schijnen te missen
Of ze nemen gewoon niet meer de moeite om jou te wijzen op je spelfouten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:48 schreef JamesTKirk het volgende:
Wel grappig dat juist de dames de extra 'T' schijnen te missen
Don't ask mequote:Op dinsdag 10 september 2013 19:35 schreef rhubarbje het volgende:
suicide girls?
waarom heet dat zo?
mega onsexy naam
Niet allemaal van die Emotjes hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat het allemaal van die emokutjes zijn, met mooie tattoos en slanke lichamen
Gelukkig verschillen smakenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik uit mijn mening gewoon eerlijk.... serieus er zijn lekkere wijven van SG
Ikke? Ik mak noit zpelvauden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of ze nemen gewoon niet meer de moeite om jou te wijzen op je spelfouten.
Deze iig niet. Mocht ik zin hebben om de moeite te nemen zal ik wat postenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Don't ask me
[..]
Niet allemaal van die Emotjes hoor
[..]
Gelukkig verschillen smaken
Welk vind je dan wel mooi?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Deze iig niet. Mocht ik zin hebben om de moeite te nemen zal ik wat posten
Ook namens Rutte bedankt daarvoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
@Tamashii: Ja dat is best vervelend. Ik had maar 1 middagpauze van een kwartierOveruren schrijven, yeah
Niet helemaal mee eens. Taal- en spelfouten kunnen erg afleiden en in sommige gevallen juist de betekenis van je verhaal aantasten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
Ach zolang de boodschap overkomt maakt het niet uit of die foutloos geschreven is
Op fok vind ik dat ook wel hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Taal- en spelfouten kunnen erg afleiden en in sommige gevallen juist de betekenis van je verhaal aantasten.
Op Fok! valt dat allemaal wel mee, maar wat ik in zakelijke communicatie af en toe tegenkom... Om van te gruwelen!
Maar ja, ben dan ook Woordenaar van beroep
Huh wat? Ik ben nergens van op de hoogtequote:Op dinsdag 10 september 2013 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook namens Rutte bedankt daarvoor
Right back at yaquote:
Overuren als je ze laat uitbetalen worden extra belast.quote:
Ja dat is ook weer zo. Ik heb al 17 uur van de 1120 nuquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
@Tamashii: Ja dat is best vervelend. Ik had maar 1 middagpauze van een kwartierOveruren schrijven, yeah
Zeg is, wat vind je van me grammatica?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Op fok vind ik dat ook wel hoor
niet een simpel spel of tikfoutje maar wel mensen die consequent me typen ipv mij en is ipv eens
wat doe je?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huh wat? Ik ben nergens van op de hoogte
Huh wut? Heb je een linkje met meer info toevallig?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Overuren als je ze laat uitbetalen worden extra belast.
Jij begrijpt het, 'me' is geen bezittelijk voornaamwoord. En wat sgatjuh moet betekenen is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Op fok vind ik dat ook wel hoor
niet een simpel spel of tikfoutje maar wel mensen die consequent me typen ipv mij en is ipv eens
Stomme werkzaamhedenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de straat is morgen dichtze gaan asfalteren
mijn auto staat in de straat er tegenover
En met een beetje pech trekken ze de door-de-arbo-verplichte pauze-uren ook nog af van het aantal uur overwerk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
Overuren als je ze laat uitbetalen worden extra belast.
http://financieel.infonu.(...)ren-en-overwerk.html snap het ook niet precies hoe het zitquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huh wut? Heb je een linkje met meer info toevallig?
Alleen deze week?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo. Ik heb al 17 uur van de 1120 nu
zou ik dan wel straks doen ze beginnen morgenochtend om 7 uurquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Stomme werkzaamheden. Ik ga je idee pikken en mijn auto ook in de andere straat zetten
...
Ik mag niet meer naar buufjes zwaaien trouwens! vorige keer ging dat bijna mis
...
Uiteraardquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En met een beetje pech trekken ze de door-de-arbo-verplichte pauze-uren ook nog af van het aantal uur overwerk.
Mechanical Engineer; ontwerp de binnenkant van een olievat op bijvoorbeeld een boorplatform/olieraffinaderij.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat doe je?
voor werk bedoel ik
Overwerkuren worden bij uitbetaling automatisch in de hoogte belastingschijf gerekend. Bij je jaarlijkse belastingaangifte wordt het totaal van je inkomsten bekeken en, indien het totaal lager uitkomt, krijg je het teveel betaalde geld terug.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
http://financieel.infonu.(...)ren-en-overwerk.html snap het ook niet precies hoe het zit
owja dat wist ikquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mechanical Engineer; ontwerp de binnenkant van een olievat op bijvoorbeeld een boorplatform/olieraffinaderij.
Ik ga em zometeen neerprakkenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zou ik dan wel straks doen ze beginnen morgenochtend om 7 uur
Gaan we niet meer zwaaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |