Dat gaat wel heel snel als er al een baby isquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:26 schreef rhubarbje het volgende:
ik ging jullie OP even lezen maar jullie daten ook onderling?
Is er al een successtory koppelmet baby als het even kan?
Is ie goed bezig geweestquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:27 schreef MissGump het volgende:
In het kader van oneliners op Paiq had ik deze:
"Je hebt eerder een OneLiner ontvangen van *****. Helaas heeft deze persoon zich inmiddels uitgeschreven van Paiq."
En het was maar 2 dagen geleden dat ik de laatste keer online was!
oke van een embryo word ik ook al heel vrolijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel snel als er al een baby is
Eerst daten okequote:Op dinsdag 10 september 2013 19:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke van een embryo word ik ook al heel vrolijk
Er zijn Dizorn en Perzephone maar die hebben elkaar dacht ik niet via dit topic leren kennen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:26 schreef rhubarbje het volgende:
ik ging jullie OP even lezen maar jullie daten ook onderling?
Is er al een successtory koppelmet baby als het even kan?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:30 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
De eerste vraag die ik voortaan ga stellen op paiq is "Hoelang ben jij?". Eindelijk een leuke dame uit mijn stad. Is ze godnondeju 1.80
Jij hebt makkelijk pratenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou het toch gewoon eens doen man!
Ik denk te snel en te veel hahahaquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Huh, reageerde je langzaam en/of kortaf of zo?
Super cutequote:Op dinsdag 10 september 2013 19:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Er zijn Dizorn en Perzephone maar die hebben elkaar dacht ik niet via dit topic leren kennen.
En natuurlijk Andromache en Coco98
Er wordt onderling flink gedate ja
Als ze nu 0.80 was zou ik het probleem snappenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:30 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
De eerste vraag die ik voortaan ga stellen op paiq is "Hoelang ben jij?". Eindelijk een leuke dame uit mijn stad. Is ze godnondeju 1.80
Tja, 1.92m heeft voordelenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:32 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten
Ik zal je weer snel een oneliner sturen want je was best wel liefquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:35 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ik denk te snel en te veel hahaha
Ja, dat was ik El Thijs!
Doe dat maar jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tja, 1.92m heeft voordelen
[..]
Ik zal je weer snel een oneliner sturen want je was best wel lief
Oneliner op Fok?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tja, 1.92m heeft voordelen
[..]
Ik zal je weer snel een oneliner sturen want je was best wel lief
Moment, even de lijst doorploegen.quote:
Duurt wel lang dit....quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moment, even de lijst doorploegen.
Mag ik jou dan ondertussen proberen te versieren?quote:
Proberen kan altijd..quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik jou dan ondertussen proberen te versieren?
He, vergeet je mij nou?!?!quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Er zijn Dizorn en Perzephone maar die hebben elkaar dacht ik niet via dit topic leren kennen.
En natuurlijk Andromache en Coco98
Er wordt onderling flink gedate ja
Als wij gaan daten dan wel. Dus heb je zaterdag wat te doen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:51 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Proberen kan altijd..
Maar iemand nog date verhalen?
Herstel! Natuurlijk sinds kort ook Wolken en De_Nachtwacht als successtory op fokquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:52 schreef Wolken het volgende:
[..]
He, vergeet je mij nou?!?!![]()
Oke, misschien niet helemaal via dit topic maar door een meet van het mensen leren kennen topic.
Ja, hele weekend zit al vol.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als wij gaan daten dan wel. Dus heb je zaterdag wat te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |