lekker met een speklapje, maar sorry maar lijkt wel of ik een paar kinderen moet toespreken, kan veel hebben maar niet dit, en nu klaar,quote:
gewoon de goedkoopste bij de kijksjop of Dixon, of doe zoals ik, achter over gedrukt van me schoonzzonquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:56 schreef Poezewoes het volgende:
Ow ik ben aan het surfen op te kijken wat een goede pc muis is!
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lekker met een speklapje, maar sorry maar lijkt wel of ik een paar kinderen moet toespreken, kan veel hebben maar niet dit, en nu klaar,
Gatver, daar zijn spoilers voorquote:
Bemoei je er dan ook niet mee. Godsamme zegquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee ik houd niet me waffel, en ik kijk ondertussen de wedstrijd, maar pffftttt echt zo erg is het hier nog nooit geweest, die kuteend ook met zijn gezeik en godver nu zie je geen Liesje of Gert of een Yvon weet je , lijkt wel of er sommige genoegen in scheppen elkaar voor rotte vis uit te maken, en ja ja ik kan er ook wat van maar dit nee, jij tegen Coos waar haal je het vandaan we weten allemaal waarom Coos lekker op het strand vertoeft, en Soury weer tegen jou. Nou ik ben er klaar mee hoop iedereen hier ook.............
volgend onderwerp.
Heb vandaag speklapjes gegeten, gewoon gebakken in de koekenpan!quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lekker met een speklapje, maar sorry maar lijkt wel of ik een paar kinderen moet toespreken, kan veel hebben maar niet dit, en nu klaar,
die kwam ik in het voetbal topic tegenquote:
Ik laat het maar even gaan, goed?!quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee ik houd niet me waffel, en ik kijk ondertussen de wedstrijd, maar pffftttt echt zo erg is het hier nog nooit geweest, die kuteend ook met zijn gezeik en godver nu zie je geen Liesje of Gert of een Yvon weet je , lijkt wel of er sommige genoegen in scheppen elkaar voor rotte vis uit te maken, en ja ja ik kan er ook wat van maar dit nee, jij tegen Coos waar haal je het vandaan we weten allemaal waarom Coos lekker op het strand vertoeft, en Soury weer tegen jou. Nou ik ben er klaar mee hoop iedereen hier ook.............
volgend onderwerp.
Zou ik ook doenquote:
ik bemoei me er wel ff mee, net zo goed dat jij je overal mee bemoeit, jij hebt dit veroorzaakt hoor vergeet dat ff niet Soury..........jij sleepte liesje erbij, toen kwam Coos uit zijn scuilkleder om liesje bij te staan en moet ik ff doorgaan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Bemoei je er dan ook niet mee. Godsamme zeg
Als er iets open en bloot op een forum staat dan krijg je dat weleensquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Bemoei je er dan ook niet mee. Godsamme zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |