Heb ik niet als zodanig gezien, maar als het klaar is, is het klaar, nu dus, ik wacht het wel af.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Allereerst heb ik gezegd dat ik er klaar mee was maar vond je nodig om door te gaan en daarna postte eend nog zoiets van klaar. Lees maar even terug.
Dringt niet tot je door hè, dat je leventje in een split second kan veranderen. Dream on!quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat had je al gezegd toch, maar als je wensen hebt moet je bij Sinterklaas zijn, niet bij mij!
Mag mij er niet mee bemoeien, maar dat kan inderdaad!quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Dringt niet tot je door hè, dat je leventje in een split second kan veranderen. Dream on!
Oh, ik snap m jij mag mij aanvallen met van alles en nog wat, alleen mag ik niets terugzeggen of alleen dingen die jou aanstaan, zoiets? Je hoeft er niet op te antwoorden want ik ben opnieuw klaar, ik wacht het wel af.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Dringt niet tot je door hè, dat je leventje in een split second kan veranderen. Dream on!
Ben benieuwd of er nog een doelpunt valt!quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:31 schreef markvanrinsum het volgende:
nederland is ondertussen begonnen aan de tweede helft
Ik heb geen aanvallen naar jou kant gezien, het is over en weer gedoe.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, ik snap m jij mag mij aanvallen met van alles en nog wat, alleen mag ik niets terugzeggen of alleen dingen die jou aanstaan, zoiets? Je hoeft er niet op te antwoorden want ik ben opnieuw klaar, ik wacht het wel af.
Goh .. ik kan je melden die ander die hier post net zo goed hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:40 schreef Poezewoes het volgende:
Muis doet beetje raar, tijd voor een nieuwe!
PCMUIS he!
Hier ben ik maar gestopt ..quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen aanvallen naar jou kant gezien
Daar ben ik nog niet zo zeker van eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Hier ben ik maar gestopt ..
en voor de rest ben ik echt, maar dan ook echt wel klaar met je, ik hoop jij ook met mij
Houd je waffel en kijk gewoon naar die wedstrijdquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:51 schreef Toverheks het volgende:
Zo, en nu iedereen klaar, godverdorrie laat het nu rusten alles, ga niet over en weer lopen posten met jij dit en jij dat wat een zieke sfeer hangt hier de laatste tijd.
Nee ik houd niet me waffel, en ik kijk ondertussen de wedstrijd, maar pffftttt echt zo erg is het hier nog nooit geweest, die kuteend ook met zijn gezeik en godver nu zie je geen Liesje of Gert of een Yvon weet je , lijkt wel of er sommige genoegen in scheppen elkaar voor rotte vis uit te maken, en ja ja ik kan er ook wat van maar dit nee, jij tegen Coos waar haal je het vandaan we weten allemaal waarom Coos lekker op het strand vertoeft, en Soury weer tegen jou. Nou ik ben er klaar mee hoop iedereen hier ook.............quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Houd je waffel en kijk gewoon naar die wedstrijd
bbq?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee ik houd niet me waffel, en ik kijk ondertussen de wedstrijd, maar pffftttt echt zo erg is het hier nog nooit geweest, die kuteend ook met zijn gezeik en godver nu zie je geen Liesje of Gert of een Yvon weet je , lijkt wel of er sommige genoegen in scheppen elkaar voor rotte vis uit te maken, en ja ja ik kan er ook wat van maar dit nee, jij tegen Coos waar haal je het vandaan we weten allemaal waarom Coos lekker op het strand vertoeft, en Soury weer tegen jou. Nou ik ben er klaar mee hoop iedereen hier ook.............
volgend onderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |