Hij zal je eeuwig dankbaar zijnquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:05 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ga helemaal niks painten in je topic. Puur omdat je een bijdehante zak hooi bent. Wel laat ik deze reactie voor je achter.
Zal wel het forum voor 9gaggers zijnquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:00 schreef smegmanus het volgende:
onzinforum.nl, wat een sneuheid is dat zeg
okidokiquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:51 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
Freek en ik zijn uit elkaar als compagnons, ja ik weet het iedereen vindt het jammer.
Maar het was het gewoon niet meer, we verschillen van idealen over hoe we de wereld willen veranderen. Daarnaast was het niveauverschil op het gebied van Revoluties gewoon te groot. Ik heb er al een hele hoop grote gedaan, en freek nog niks.
Dit botste.
Freek, je was een goed matroos, je hebt samen met mij de wilde wateren bevaren en af en toe zijn we ergens aangemeerd... Maar kapitein Ria vaart alleen verder, ahoy!
gr ria
whahahaquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:01 schreef Zaktabak het volgende:
Die mobiele layout is ook niet meer wat het geweest was.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:05 schreef Oerbeer het volgende:
Puur omdat je een bijdehante zak hooi be
Oerbeer, kruip dan maar weer snel je grot inquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:05 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ga helemaal niks painten in je topic. Puur omdat je een bijdehante zak hooi bent. Wel laat ik deze reactie voor je achter.
Jij hebt ook wat met de posts van de mods, wil je nou echt graag solliciteren naar een baan als crewlid van Yvonne?quote:
Heb ik al eens gedaan, werd gewoon onbeschoft aan de kant geschoven door die teringlijersquote:Op woensdag 11 september 2013 08:12 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Jij hebt ook wat met de posts van de mods, wil je nou echt graag solliciteren naar een baan als crewlid van Yvonne?
En nu lach je om alles wat ze zeggen?quote:Op woensdag 11 september 2013 08:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan, werd gewoon onbeschoft aan de kant geschoven door die teringlijers![]()
![]()
Sommige mensen snappen het nou eenmaal, en sommigen nietquote:Op woensdag 11 september 2013 08:36 schreef freek.etc het volgende:
[..]
En nu lach je om alles wat ze zeggen?
- screenshots van quotes, niet nodig.. beter plaats je de quote gewoon, nogmaals een note want dit kan echt niet -quote:Op woensdag 11 september 2013 08:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen het nou eenmaal, en sommigen niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |