En jij denkt 6 maanden in de Pyreneeen te kunnen overleven? Er is niets te vreten in het bos en het is winter, om maar niet over de beren en wolven die er leven te spreken.....quote:Op woensdag 11 september 2013 16:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja om een half jaar naar de stad toe lopen een kijkje nemen.
Nemen ook zaden mee die kunnen groeien. En af en toe dalen om daar wat eten te verzamelen.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:11 schreef .SP. het volgende:
M
[..]
En jij denkt 6 maanden in de Pyreneeen te kunnen overleven? Er is niets te vreten in het bos en het is winter, om maar niet over de beren en wolven die er leven te spreken.....
Anyway, MERS-Coronoa wordt door dieren overgebracht, wat ga je daar aan doen?
En die groeien in de winter?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nemen ook zaden mee die kunnen groeien.
Maar die kan je pas in de zomer na je aankomst eten! Dat zijn nogal wat maandjes.....quote:Op woensdag 11 september 2013 16:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nemen ook zaden mee die kunnen groeien.
Wel in een broeikas.quote:
Ach ja, je neemt natuurlijk een kas mee in je magische rugzak.quote:
De franse supermarkten verkopen bijna allesquote:Op woensdag 11 september 2013 16:15 schreef Copycat het volgende:
En die glasplaat neem je ook mee in je rugzak?
Ook in tijden van oorlog?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:16 schreef Wombcat het volgende:
De franse supermarkten verkopen bijna alles
Hij gaat er naartoe nog een weekje voordat het oorlog wordt, dus dan kan 'ie nog ruimschoots inslaan en zijn schuilplaats bouwen.quote:
Alles je een goede weerstand hebt ben je daar tegen bestand.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:18 schreef .SP. het volgende:
Kom Tribal, nu deze probleempjes nog even:
"....om maar niet over de beren en wolven die er leven te spreken.....
Anyway, MERS-Coronoa wordt door dieren overgebracht, wat ga je daar aan doen?"
Even praktisch: wanneer ga je en wat ben je van plan mee te nemen?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Alles je een goede weerstand hebt ben je daar tegen bestand.
Niet tegen beren thoughquote:Op woensdag 11 september 2013 16:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Alles je een goede weerstand hebt ben je daar tegen bestand.
Binnen een paar maanden. Slecht kan ook nog overwegen naar het noorden te gaan. Of dieper spanje in zodat ik de winter vermijdt.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Even praktisch: wanneer ga je en wat ben je van plan mee te nemen?
En hoe is je frans?
Toch fijn dat die oorlogsstartdatum al helder is.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:19 schreef Wombcat het volgende:
Hij gaat er naartoe nog een weekje voordat het oorlog wordt, dus dan kan 'ie nog ruimschoots inslaan en zijn schuilplaats bouwen.
En wat ben je van plan mee te nemen?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Binnen een paar maanden. Slecht kan ook nog overwegen naar het noorden te gaan. Of dieper spanje in zodat ik de winter vermijdt.
Ik zou het niet doen tribal. Je bent halverwege je opleiding, maak die nu eerst af.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Binnen een paar maanden. Slecht kan ook nog overwegen naar het noorden te gaan. Of dieper spanje in zodat ik de winter vermijdt.
-Zakmesquote:Op woensdag 11 september 2013 16:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En wat ben je van plan mee te nemen?
Want eerlijk gezegd, lijkt je planning nergens op, voor zover ik het nu gezien heb.
Ik meld het ze wel. Ze krijgen het wel te horen alles ik weg ben.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.
Die laten je toch niet zomaar gaan?
Daarom zeggen ik het pas alles ik weg ben.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.
Die laten je toch niet zomaar gaan?
Heel onzalig plan tribal. Kun je niet makenquote:Op woensdag 11 september 2013 16:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik meld het ze wel. Ze krijgen het wel te horen alles ik weg ben.
Wat moet ik dan doen. Wachten tot we niks meer kunnen of dood gemaakt worden door andere landen.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel onzalig plan tribal. Kun je niet maken
Hier blijven is het zelfde alles zelfmoord plegen op langere termijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
Als je ook maar iets om je ouders geeft is dit niet de manier van handelen, natuurlijk.
Wat heeft dat te maken met het vertellen aan je ouders te maken?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:29 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Hier blijven is het zelfde alles zelfmoord plegen op langere termijn.
heb er geen zin in om hier te blijven.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:29 schreef Copycat het volgende:
Je laat je zo ontzettend leiden door irrationele angsten. Zonde hoor.
Op dit moment? Praat met je ouders. Dat is nu het belangrijkste.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen. Wachten tot we niks meer kunnen of dood gemaakt worden door andere landen.
Ja, da's allemaal prima, voor mijn part pak je vandaag je spullen nog, maar het is natuurlijk van de zotten dat je je familie gewoon achterlaat met een briefje of wat dan ook.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:30 schreef tribalwars het volgende:
[..]
heb er geen zin in om hier te blijven.
Niks maar dat is alles je in Nederland blijft. Ben hier alles zat het land elke dag leugens horen en propaganda constant controlen alles draait om macht en geld en dan nog de derde wereld oorlog die gaat komen.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het vertellen aan je ouders te maken?
Lieverd, binnen een week ben je huilend terug bij af, wat ik je brom.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:30 schreef tribalwars het volgende:
heb er geen zin in om hier te blijven.
Maar dan mag ik nooit weg dan ziet ik hier gevangen. Of hier blijven ze kapot maken de leugenaars.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, da's allemaal prima, voor mijn part pak je vandaag je spullen nog, maar het is natuurlijk van de zotten dat je je familie gewoon achterlaat met een briefje of wat dan ook.
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar dan mag ik nooit weg dan ziet ik hier gevangen.
Is de realiteit.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Het is voor nu belangrijk dat je eerst met je ouders gaat praten en hen van je angsten vertelt.
Niet hier, maar aan je ouders. Dat zijn de personen die van je houden en voor je zorgen.
Dan verteld ze me dat het onzin is en het wel goed komt.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk je nu.
Doe je computer uit en ga naar je moeder en vertel haar alles.
Echt.
Idd. Of belt 'ie ze op of ze 'm alsjeblieft komen halen.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lieverd, binnen een week ben je huilend terug bij af, wat ik je brom.
En daar heeft ze ook gewoon gelijk in. Echt, je laat je zo bang maken door die onzinsites.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:36 schreef tribalwars het volgende:
Dan verteld ze me dat het onzin is en het wel goed komt.
en weg gaan?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
En dan heeft ze nog gelijk ook, want ik heb de afgelopen 10 jaar hier op FOK! al wel tien keer langs zien komen dat WO3 nu echt begint.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar alles rusland en china Amerika aanvallen ben ik alles nog weg. Of we vechten deze informatie oorlog uit.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar heeft ze ook gewoon gelijk in. Echt, je laat je zo bang maken door die onzinsites.
doe maar rustig tribal.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:38 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar alles rusland en china Amerika aanvallen ben ik alles nog weg.
Die gaan Amerika niet aanvallen. Amerika heeft namelijk flinke schulden bij China, dus als China aanvalt, zijn ze dat kwijt. En hun afzetmarkt voor de producten die ze maken. Die hebben er geen belang bij.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:38 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar alles rusland en china Amerika aanvallen ben ik alles nog weg.
We branden ze kapot van binnen uit dat kan ook. Me maken ze kapot van binnenuit door de waarheid te vertellen. Iedereen vertelt vandaag hoe het werkelijk in elkaar steekt met 9/11 en alle andere leugens. Ja dat komt omdat veel mensen uit de VS tegen de inval waren. Tegen je ouders je vrienden mensen in de bussen mensen op school alles iedereen dat doet . Dan kunnen ze niks meer met hun propaganda.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
doe maar rustig tribal.
dat gebeurt zo snel nog niet.. zelfs Obama is nu aan het bij draaien.
plus het is nog half niet zo erg als de cuba crisis..
Ze gaan geen hek om NL zetten hoor, ook al komt er ooit een krijgswet hier in Nederland dan nog zitten we hier al met meer dan 17 miljoen mensen en die krijgswet zal niet van de één op de andere dag tevoorschijn getoverd worden. MSM is misschien niet helemaal betrouwbaar (geef ik je helemaal gelijk in) maar werkt wel goed als kanarie in de mijnschacht. Zodra ze op het MSM nieuws gaan praten over strengere controle of wat dan ook en beginnende onlusten met grote groepen in de steden (groter dan een handvol verlepte occupy-hippies en daklozen) dan heb je nog steeds tijd om je boeltje bij elkaar te rapen en op pad te gaan. Er zijn genoeg mensen die een wandelvakantie gaan doen dus je valt nog niet eens op. Bedenk je trouwens wel heel goed dat de plekken die jij op internet hebt ontdekt om heen te vluchten ook ontdekt zijn of ontdekt zullen worden door honderdduizenden anderen. In het geval van een crisis zal het karige restje natuur wat Europa nog heeft binnen de kortste keren kaalgeslagen zijn door de hordes aan mensen die hetzelfde idee hebben als jij. Als een bijbelse zwerm van sprinkhanen zullen we/ze door het continent trekken tot het laatste konijntje is opgepeuzeld en tot onderbroek is genaaid.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar dan mag ik nooit weg dan ziet ik hier gevangen.
Dit.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk je nu.
Doe je computer uit en ga naar je moeder en vertel haar alles.
Echt.
Je hebt je helemaal laten opjutten door de vage sites.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:40 schreef tribalwars het volgende:
[..]
We branden ze kapot van binnen uit dat kan ook. Me maken ze kapot van binnenuit door de waarheid te vertellen. Iedereen vertelt vandaag hoe het werkelijk in elkaar steekt met 9/11
Ze geven jullie leugens die jullie geloven daarom is het bijna oorlog. Doordat er al een aantal mensen het inzien moet de VS het voorzichtig spelen.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt je helemaal laten opjutten door de vage sites.
Probeer daar nu eens een poosje niet te lezen tribal.
Echt waar, je wordt er helemaal angstig van. Is niet goed voor je.
Joh, die sites voorspellen al jaren hel en verdoemenis en tot nog toe valt dat enorm mee.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ze vertellen de waarheid die jullie niet inzien daarom is er nu bijna oorlog omdat jullie er in wouden stemmen.
Maar ze hebben wel bijna alle onze prive afgepakt. En we zitten nog steeds met 150 bal gehakten in de tweede kamer die zich laten leiden door de illuminatie. En ze hebben veel landen in het midden oosten volledige kapot gemaakt. En nu plegen ze dagelijks misdaden tegen de mensheid met hun GMO en Chemtrails. En nee ze geven een voorspelling. En dan heb ik het nog niet over tandpasta , vaccinaties, medicijnen die zware metalen bevatten. En de oorlogs troepen staan al klaar van Rusland en China dus het zit in een kleine hoek.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Joh, die sites voorspellen al jaren hel en verdoemenis en tot nog toe valt dat enorm mee.
Bij de eerste Golfoorlog zeiden ze dat WO3 zou beginnen.
Bij de tweede Golfoorlog zeiden ze dat WO3 zou beginnen.
Na 9/11 zeiden ze dat WO3 zou beginnen.
Bij de inval in Afghanistan zeiden ze dat WO3 zou beginnen.
Zie je een patroon?
Er is nog steeds geen WO3.
En omdat de wereldeconomie volledig verstrengeld is, zal die er ook niet komen voorlopig.
Met stille blijven zitten en brave meedoen met de rest ook niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
Er zijn heus/vast een boel dingen die niet deugen in deze huidige wereld, maar door er zo verblind tegenaan te schoppen los je hélemaal niets op.
wat Motorbloempje zegt.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
Er zijn heus/vast een boel dingen die niet deugen in deze huidige wereld, maar door er zo verblind tegenaan te schoppen los je hélemaal niets op.
Dat de privacy wordt aangetast, daar geef ik je gelijk in. Maar die wordt vooral door onszelf aangetast, omdat iedereen op Facebook zit, een smartphone heeft, de halve dag op internet zit.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:50 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel bijna alle onze prive afgepakt. En we zitten nog steeds met 150 bal gehakten in de tweede kamer die zich laten leiden door de illuminatie. En ze hebben veel landen in het midden oosten volledige kapot gemaakt.
Met weglopen nog minder. Daar heb je jezelf alleen maar mee.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:54 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Met stille blijven zitten en brave meedoen met de rest ook niet.
Dat komt door dat er steeds meer mensen wakker worden.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat de privacy wordt aangetast, daar geef ik je gelijk in. Maar die wordt vooral door onszelf aangetast, omdat iedereen op Facebook zit, een smartphone heeft, de halve dag op internet zit.
Dat er een aantal idioten in de kamer zit, wil ik ook nog in mee.
Maar de illuminatieeen groep die al 200 jaar probeert depopulatie te bereiken? En in die tijd is de wereldbevolking gegroeid naar 7 miljard. Niet erg effectief, die lui.
Wat? Dat de wereldbevolking groeit?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:56 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat komt door dat er steeds meer mensen wakker worden.
Wat moet ik dan doen hier blijven en hetzelfde doen alles nu.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Met weglopen nog minder. Daar heb je jezelf alleen maar mee.
Je zei laatst dat je hardgelopen had. Is het misschien een idee om dat wat vaker te doen? Er is ook een hele FOK!-club op LIF die allemaal aan hardlopen doen. Is misschien ook weleens leuk om daar mee te posten.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:50 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel bijna alle onze prive afgepakt. En we zitten nog steeds met 150 bal gehakten in de tweede kamer die zich laten leiden door de illuminatie. En ze hebben veel landen in het midden oosten volledige kapot gemaakt.
Nee dat het niet afneemt mensen beginnen het langzaam in te zien daardoor mislukken sommige tactieken van ze.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat? Dat de wereldbevolking groeit?
Dat doe ik al 3 keer in de week. Verlies ik de weddenschapquote:Op woensdag 11 september 2013 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zei laatst dat je hardgelopen had. Is het misschien een idee om dat wat vaker te doen? Er is ook een hele FOK!-club op LIF die allemaal aan hardlopen doen. Is misschien ook weleens leuk om daar mee te posten.
En ja, de politiek is vaak(meestal) om te kotsen. Maar ja, daar hebben we allemaal last van. En neem van mij aan dat het in elk land zo is.
Dus kan je net zo goed hier blijven omdat Nederland vergeleken met sommige andere totalitaire landen een paradijs op aarde is.
Wat Lavenderr hierboven zegt.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:56 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen hier blijven en hetzelfde doen alles nu.
Ik weet precies hoe je je voelt, echt. 10 jaar geleden rende ik rondjes in mijn hoofd in half blinde paniek over wat er zou komen.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ze vertellen de waarheid die jullie niet inzien daarom is er nu bijna oorlog omdat jullie er in wouden stemmen.
dat heeft er niks mee te maken tribal.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:56 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat komt door dat er steeds meer mensen wakker worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |