En jij denkt 6 maanden in de Pyreneeen te kunnen overleven? Er is niets te vreten in het bos en het is winter, om maar niet over de beren en wolven die er leven te spreken.....quote:Op woensdag 11 september 2013 16:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja om een half jaar naar de stad toe lopen een kijkje nemen.
Nemen ook zaden mee die kunnen groeien. En af en toe dalen om daar wat eten te verzamelen.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:11 schreef .SP. het volgende:
M
[..]
En jij denkt 6 maanden in de Pyreneeen te kunnen overleven? Er is niets te vreten in het bos en het is winter, om maar niet over de beren en wolven die er leven te spreken.....
Anyway, MERS-Coronoa wordt door dieren overgebracht, wat ga je daar aan doen?
En die groeien in de winter?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nemen ook zaden mee die kunnen groeien.
Maar die kan je pas in de zomer na je aankomst eten! Dat zijn nogal wat maandjes.....quote:Op woensdag 11 september 2013 16:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nemen ook zaden mee die kunnen groeien.
Wel in een broeikas.quote:
Ach ja, je neemt natuurlijk een kas mee in je magische rugzak.quote:
De franse supermarkten verkopen bijna allesquote:Op woensdag 11 september 2013 16:15 schreef Copycat het volgende:
En die glasplaat neem je ook mee in je rugzak?
Ook in tijden van oorlog?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:16 schreef Wombcat het volgende:
De franse supermarkten verkopen bijna alles
Hij gaat er naartoe nog een weekje voordat het oorlog wordt, dus dan kan 'ie nog ruimschoots inslaan en zijn schuilplaats bouwen.quote:
Alles je een goede weerstand hebt ben je daar tegen bestand.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:18 schreef .SP. het volgende:
Kom Tribal, nu deze probleempjes nog even:
"....om maar niet over de beren en wolven die er leven te spreken.....
Anyway, MERS-Coronoa wordt door dieren overgebracht, wat ga je daar aan doen?"
Even praktisch: wanneer ga je en wat ben je van plan mee te nemen?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Alles je een goede weerstand hebt ben je daar tegen bestand.
Niet tegen beren thoughquote:Op woensdag 11 september 2013 16:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Alles je een goede weerstand hebt ben je daar tegen bestand.
Binnen een paar maanden. Slecht kan ook nog overwegen naar het noorden te gaan. Of dieper spanje in zodat ik de winter vermijdt.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Even praktisch: wanneer ga je en wat ben je van plan mee te nemen?
En hoe is je frans?
Toch fijn dat die oorlogsstartdatum al helder is.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:19 schreef Wombcat het volgende:
Hij gaat er naartoe nog een weekje voordat het oorlog wordt, dus dan kan 'ie nog ruimschoots inslaan en zijn schuilplaats bouwen.
En wat ben je van plan mee te nemen?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Binnen een paar maanden. Slecht kan ook nog overwegen naar het noorden te gaan. Of dieper spanje in zodat ik de winter vermijdt.
Ik zou het niet doen tribal. Je bent halverwege je opleiding, maak die nu eerst af.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Binnen een paar maanden. Slecht kan ook nog overwegen naar het noorden te gaan. Of dieper spanje in zodat ik de winter vermijdt.
-Zakmesquote:Op woensdag 11 september 2013 16:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En wat ben je van plan mee te nemen?
Want eerlijk gezegd, lijkt je planning nergens op, voor zover ik het nu gezien heb.
Ik meld het ze wel. Ze krijgen het wel te horen alles ik weg ben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |