marrokaansequote:Op dinsdag 10 september 2013 17:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik haat geen individuele moslims, ik vind elk geloof, maar vooral de Islam is
___!. Moslims die conservatief denken zijn wel
. Maarja, als ik een lekkere turkse zie is dat allemaal al snel vergeten
.
Wat een baasquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow... iemand uit mijn FB lijst deelt
https://www.facebook.com/photo.php?v=474363319325271Mooi dat is weer iemand minder in mijn lijst.
Hoe bedoel je. Waarom ik zo'n achterlijk figuur niet in mijn lijst hoef te hebben?quote:
Geloof is inderdaadquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik haat geen individuele moslims, ik vind elk geloof, maar vooral de Islam is
___!. Moslims die conservatief denken zijn wel
. Maarja, als ik een lekkere turkse zie is dat allemaal al snel vergeten
.
Sinds een Turk mij in Istanbul mij heeft uitgelegd dat het toch wel een beetje de schuld van de Armeniërs zelf was en dat het absoluut geen genocide was, en dat Hitler ook wel sterke punten had tegenover de Joden, is mijn enthousiasme wat getemperd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:43 schreef Smoofie het volgende:
En heb ook turkse vrienden dus tja,Geen haat man.
quote:
Zo één ken ik er ook. Deze kwam zelfs met bewijzen. Hij stelde namelijk dat er Turkse brieven waren gevonden waarin dit stond. Toen ben ik maar gewoon weggelopen. Want volgens hem was het ook enkel zelfbescherming omdat de Armeniërs de werkelijke agressors waren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Sinds een Turk mij in Istanbul mij heeft uitgelegd dat het toch wel een beetje de schuld van de Armeniërs zelf was en dat het absoluut geen genocide was, en dat Hitler ook wel sterke punten had tegenover de Joden, is mijn enthousiasme wat getemperd.
Jij gelooft in de voortbestaan van de SC, dat is bijna net zo erg als een geloof.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geloof is inderdaad
Dat ene meisje die ik naar je postte, dat gaat steeds van kwaad tot erger.
Das eerder door Bruno, die houdt daar meer van hoorde ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:43 schreef DonRaja het volgende:
Als Knut hier post, worden mij via de banners allerlei soorten en smaken Aziatische vrouwen aangeboden...
Waarom was Bruno zo snel weg?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Das eerder door Bruno, die houdt daar meer van hoorde ik.
Sinds gisteren geloof ik er niet meer zo in.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij gelooft in de voortbestaan van de SC, dat is bijna net zo erg als een geloof.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:46 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Palestijnen zijn de grootste huilies die er zijn. En die kudde moslims die ze blindelings verdedigen ook.
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sinds gisteren geloof ik er niet meer zo in.
Liefdesliedjes jwz.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
baas b is echt ene grote boeler geworden
stoer welquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was tijdens Lebanon war, al die turken en mocro's op school en in mijn klas de hele tijd met "kanker joden dit dat, kanker Israël" etc. Toen ik iets terug zei over moslims werden ze natuurlijk meteen boos, dus om irritatie op te wekken plakte ik zoiets op mn tas en tada.
vriendin van lange frans wou hem toch poppen of was het andersomquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Geworden?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
kloptquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
vriendin van lange frans wou hem toch poppen of was het andersom
quote:
Ja dat vergassen was nog tot daar aan toe maar had ze wel even de mogelijkheid gegeven om echt te douchen van tevoren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Sinds een Turk mij in Istanbul mij heeft uitgelegd dat het toch wel een beetje de schuld van de Armeniërs zelf was en dat het absoluut geen genocide was, en dat Hitler ook wel sterke punten had tegenover de Joden, is mijn enthousiasme wat getemperd.
Dit dus ja bij de DWDDquote:
Welnee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:49 schreef inZanity het volgende:
Turks vrouwen zijn mooi. Maar Marokkaanse zijn het mooist.
Deze manquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:49 schreef inZanity het volgende:
Turks vrouwen zijn mooi. Maar Marokkaanse zijn het mooist.
Opzich was Het land van ook wel vet toentertijd. I.i.g iedereen kende de tekst.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:52 schreef Tjacka het volgende:
Het nummer wat ik echt goed vind van Lange Frans en Bart is Kamervragen.
"Heb je even voor mij" is dan ook een klassieker.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Opzich was Het land van ook wel vet toentertijd. I.i.g iedereen kende de tekst.
Oh sorry ik dacht dat je het over Kleine Viezerik had te snel gelezen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:54 schreef Tjacka het volgende:
Maar Lil Kleine blijft toch wel mijn favoriete rapper denk ik.
Alleen om hun namen: Kleine viezerik of Keizer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:54 schreef Tjacka het volgende:
Dat was in een club waar ik weleens kom hier in de buurt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:55 schreef Insomnia_ het volgende:
weet nog wel dat lange frans toen ging stoten om ijsblokje ahaha
Dat is een mongool.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:54 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaat alleen wel slecht met zijn fans om
Oh sorry ik dacht dat je het over Kleine Viezerik had te snel gelezen.
LIL KLEINE HOERENJONG HOERENJONG
Hij mag de tyfus krijgen en jij was er mee eens toch? Dat met de huldiging was echt triest.quote:
Anders doe je even normaal klapjosti.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh sorry ik dacht dat je het over Kleine Viezerik had te snel gelezen.
LIL KLEINE HOERENJONG HOERENJONG
Je kan zelf de tyfus krijgenquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij mag de tyfus krijgen en jij was er mee eens toch? Dat met de huldiging was echt triest.
Mr Polska is live wel grappig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
meest kut rappers : lil kleine en mr polska
Mr Polska heeft soms wel harde beats van Boaz.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
meest kut rappers : lil kleine en mr polska
Lexxus natuurlijk. Hij is tenminste hood rich neger.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:57 schreef Tyron het volgende:
Ik weet niet wie mijn favo Nederlandse rapper is, heb er niet echt één.
Ik heb zelfs een topic over de beste man gemaakt, en nu zeg jij dat ik hem niet waardeer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je zou toch kappen met trollen?
Aha. Jij scheld iemand om niks verrot, maar er wat van zeggen is trollen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je zou toch kappen met trollen?
Boaz is een baas.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mr Polska heeft soms wel harde beats van Boaz.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Lexxus natuurlijk. Hij is tenminste hood rich neger.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een topic over de beste man gemaakt, en nu zeg jij dat ik hem niet waardeer.
Niet zo'n heel boeiend nummer. De vocals lopen niet helemaal goed met de muziek.quote:
Vertel, wat zit je dwars jochie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM is een achterbakse jongen hihaho
Azijn papiquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
Moment van de waarheid. Ik ga boodschappen halen. Wat zal het worden? Ik weet het zelf nog niet.
Geen friet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
Moment van de waarheid. Ik ga boodschappen halen. Wat zal het worden? Ik weet het zelf nog niet.
Zigeuner schnitzeltjequote:Op dinsdag 10 september 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
sowieso soepquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
Vissticks gefrituurd in een laagje olijfoliequote:Op dinsdag 10 september 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen friet.
Oh en ik ga ook vertrekken
quote:
quote:
Ik kan niet kiezen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vissticks gefrituurd in een laagje olijfolie
Geef elke keuze een nummer en laat www.random.org kiezen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik kan niet kiezen.
Je hebt zelf een warm karakter.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:14 schreef Caland het volgende:
Sowieso deze wijn halen.
[ afbeelding ]
Dat gaat me iets te ver, maar bedankt voor het geven van een oplossing.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef elke keuze een nummer en laat www.random.org kiezen.
En PC kan toch nooit echt random kiezen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef elke keuze een nummer en laat www.random.org kiezen.
Poe, ik ken hem niet maar als ik moet gokken zal hij het wel druk hebben met de voorbereiding van zn winterslaap.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom was Bruno zo snel weg?
Of weet je dat niet?
wat bedoel je?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En PC kan toch nooit echt random kiezen?
Nou nou, je hoeft niet gelijk zo gemeen te doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Begrijpend lezen vond je altijd al lastig of wat?
Doe normaal.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hier heeft hij vaker last van. Probeer het in zinnen van niet meer dan 5 woorden uit te leggen, dat werkt vaak wel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
à proposquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou, je hoeft niet gelijk zo gemeen te doen.
Ik ben helemaal van m'n apropo.
Bij jou er een plaatje van een oksel bij plakken en je bent ook weer blij.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier heeft hij vaker last van. Probeer het in zinnen van niet meer dan 5 woorden uit te leggen, dat werkt vaak wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |