Anders doe je even normaal klapjosti.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh sorry ik dacht dat je het over Kleine Viezerik had te snel gelezen.
LIL KLEINE HOERENJONG HOERENJONG
Je kan zelf de tyfus krijgenquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij mag de tyfus krijgen en jij was er mee eens toch? Dat met de huldiging was echt triest.
Mr Polska is live wel grappig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
meest kut rappers : lil kleine en mr polska
Mr Polska heeft soms wel harde beats van Boaz.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
meest kut rappers : lil kleine en mr polska
Lexxus natuurlijk. Hij is tenminste hood rich neger.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:57 schreef Tyron het volgende:
Ik weet niet wie mijn favo Nederlandse rapper is, heb er niet echt één.
Ik heb zelfs een topic over de beste man gemaakt, en nu zeg jij dat ik hem niet waardeer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je zou toch kappen met trollen?
Aha. Jij scheld iemand om niks verrot, maar er wat van zeggen is trollen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je zou toch kappen met trollen?
Boaz is een baas.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mr Polska heeft soms wel harde beats van Boaz.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Lexxus natuurlijk. Hij is tenminste hood rich neger.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een topic over de beste man gemaakt, en nu zeg jij dat ik hem niet waardeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |