Kutquote:Op woensdag 11 september 2013 14:42 schreef Hier het volgende:
[..]
Nee, beelz. Bier hoort daar niet bij. Sigaretten ook niet. Alles behalve met een gele stickert...
De Sovjet1000 in de Bronx deed sowieso al niet aan bijvullen.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:44 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Is er nog wel wat? Hoorde van een collega dat ze die in Holtenbroek al niet meer bijvullen...
Concern is overgenomen dus denk niet dat de oude Kerssies iets kan vinden...quote:Op woensdag 11 september 2013 14:54 schreef stbabylon het volgende:
En wordt het Jumbo, niet Jumbo Kerssies lijkt mij.
Benieuwd wat de oude Kerssies daarvan vindt.
Morfine is toch een vervanger van heroïne?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:56 schreef beelz het volgende:
[..]
Kut
Maar ook niet heel erg, ik kan toch niet meer tegen alcohol dankzij de morfine
Ik heb het nodig.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:03 schreef Hier het volgende:
[..]
Morfine is toch een vervanger van heroïne?
Het veranderd er niks aan, maar hij kan er wel degelijk een mening er over hebben (en hem kennende heeft hij die zeker (als hij nog leeft...))quote:Op woensdag 11 september 2013 15:02 schreef Hier het volgende:
[..]
Concern is overgenomen dus denk niet dat de oude Kerssies iets kan vinden...
Natuurlijk heeft iedereen een mening....quote:Op woensdag 11 september 2013 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het veranderd er niks aan, maar hij kan er wel degelijk een mening er over hebben (en hem kennende heeft hij die zeker (als hij nog leeft...))
Die zoon heeft het al bijna 15 jaar geleden al overgenomen. Maar dan nog. De ouwe was altijd zeer trots op ZIJN zaak.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:03 schreef Hier het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft iedereen een mening....
Een zoon heeft de C al een tijd overgenomen. En sinds de roofoverval wonen ze allang niet meer in Zwolle...
Volgens mij heeft DIE zoon het naar zijn oudere broer gedaan een paar jaar later.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die zoon heeft het al bijna 15 jaar geleden al overgenomen. Maar dan nog. De ouwe was altijd zeer trots op ZIJN zaak.
De oudste heeft het overgenomen van pa, dan is het misschien naar de jongste gegaan (niet die met down).quote:Op woensdag 11 september 2013 16:29 schreef Hier het volgende:
[..]
Volgens mij heeft DIE zoon het naar zijn oudere broer gedaan een paar jaar later.
Zo trots, dat de Playboy, Revu en Panorama niet verkocht werden vanwege het niet aarden met zijn christelijke identiteit.
De jongste Koen heeft een eigen supermarkt buiten Zwolle. Zijn broer heeft het. Nee, niet die downie.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De oudste heeft het overgenomen van pa, dan is het misschien naar de jongste gegaan (niet die met down).
Dit is dus de Down zoon?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:29 schreef Hier het volgende:
[..]
Volgens mij heeft DIE zoon het naar zijn oudere broer gedaan een paar jaar later.
Zo trots, dat de Playboy, Revu en Panorama niet verkocht werden vanwege het niet aarden met zijn christelijke identiteit.
Die heeft wel eens vakken gevuld. That is.quote:
'Kwijl' huh watte?.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:09 schreef Hier het volgende:
[..]
Die heeft wel eens vakken gevuld. That is.
Beetje mensen met down afzeiken. Kan toch niet, mongool.
Roofoverval vertel dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:03 schreef Hier het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft iedereen een mening....
Een zoon heeft de C al een tijd overgenomen. En sinds de roofoverval wonen ze allang niet meer in Zwolle...
kloptquote:Op woensdag 11 september 2013 14:47 schreef Hier het volgende:
[..]
Ik ga straks ff kijken na het werk, ben er nog niet geweest en zal wel even vragen...
Ging Holtenbroek niet tegelijk verbouwen met Kerssies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |