Oh, je was weer aan het trollen. Zeg dat dan meteen...quote:
in de basis heeft ze gewoon gelijk. Haringen in een ton is niet echt te verkopen als er veel rijvaardig materieel niet ingezet wordt. Ik neem aan dat er door de NS nu hard aan gewerkt wordt om ervoor te zorgen dat het allemaal via de omlopen geregeld kan wordenquote:Op donderdag 12 september 2013 10:17 schreef Litpho het volgende:
VVD wil langere treinen in de winter
Juist in kortere treinen genereren de reizigers voldoende warmte om de winter door te komen. De VVD wil gewoon weer klassiek iedereen, te beginnen met de reiziger, in de kou zetten.
Welnee, of misschien wel. Ik zeg gewoon wat ik wilquote:Op donderdag 12 september 2013 10:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Oh, je was weer aan het trollen. Zeg dat dan meteen...
September is de drukste maand, December/Januari is nu eenmaal rustiger. Je kunt dus dezelfde capaciteit bieden, maar toch voor het reizigersgevoel "langere" treinen inzetten.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de basis heeft ze gewoon gelijk. Haringen in een ton is niet echt te verkopen als er veel rijvaardig materieel niet ingezet wordt. Ik neem aan dat er door de NS nu hard aan gewerkt wordt om ervoor te zorgen dat het allemaal via de omlopen geregeld kan worden
De zoveelste hoop die helaas de grond in zal worden geboord want 1 ding heeft mij de huidige politiek geleerd en dat is dat men wel veel zegt te willen doen,maar als het erop aankomt niets doet of het maar half doet waardoor het probleem blijft bestaan op de langere termijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:28 schreef Peterselieman het volgende:
in de basis heeft ze gewoon gelijk. Haringen in een ton is niet echt te verkopen als er veel rijvaardig materieel niet ingezet wordt. Ik neem aan dat er door de NS nu hard aan gewerkt wordt om ervoor te zorgen dat het allemaal via de omlopen geregeld kan worden
Het zal ook nooit eens goedkoper worden. Dit is ook van de zotte:quote:Op donderdag 12 september 2013 14:07 schreef Litpho het volgende:
Mansveld kondigt wederom aan dat de NS vrij baan heeft
Is iemand verbaasd? Verrast? Nog geīnteresseerd genoeg om teleurstelling te kunnen ophoesten?
Dat Betty de Boer dan nog schijnt te vinden dat we als reizigers wel veel vragen van de NS zoals bijv. rijden tijdens de winter is bonus.
quote:Tot slot worden extra kosten in rekening gebracht om de problemen met dubbele opstaptarieven te kunnen oplossen. Momenteel zorgen de diverse vervoerders op een reistraject voor meerdere opstapkosten.
Iedereen loopt op het spoor te zeiken, maar je hoort nooit iemand over de files, de vele ongevallen en dergelijke. Vanochtend 4 auto's op de A16 bij Zwijndrecht op elkaar geknald, 3 van de 4 rijstroken dicht. De wijde omgeving stond muurvast, ook in de dorpen en steden. De A20 stond muurvast doordat de A16 van Zwijndrecht t/m Terbregseplein vast stond, maar later stond de A13 uit Den Haag ook muurvast omdat het verkeer de A20 niet meer op kon.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker het asfalt op natuurlijk. En je dan lekker scheel betalen aan accijns
RWS de schuld geven is niet zo makkelijk als NS.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:45 schreef greavy het volgende:
[..]
Iedereen loopt op het spoor te zeiken, maar je hoort nooit iemand over de files, de vele ongevallen en dergelijke. Vanochtend 4 auto's op de A16 bij Zwijndrecht op elkaar geknald, 3 van de 4 rijstroken dicht. De wijde omgeving stond muurvast, ook in de dorpen en steden. De A20 stond muurvast doordat de A16 van Zwijndrecht t/m Terbregseplein vast stond, maar later stond de A13 uit Den Haag ook muurvast omdat het verkeer de A20 niet meer op kon.
Maar hee, dat je 2 uur in de file staat, dat is niet belangrijk. Lekker de treinen afzeiken die 3 minuten vertraging heeft. Daar is Nederland goed in, terwijl andere vervoersmiddelen niet eens zoveel beter zijn.
Ja, de reistijd van Terbregseplein naar Zwijndrecht via de A16 was vanochtend ruim 2 uur tijdens de spits.
Nee dat is het punt niet. Hoe je auto rijdt heb je in zekere mate zelf in de hand, dus daar zeik je niet op. Bij het OV ben je letterlijk aan de goden overgeleverd, dus daar kun je naar hartelust op zeikenquote:Op donderdag 12 september 2013 15:29 schreef b2py het volgende:
[..]
RWS de schuld geven is niet zo makkelijk als NS.
Mwahquote:Op donderdag 12 september 2013 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe je auto rijdt heb je in zekere mate zelf in de hand, dus daar zeik je niet op.
ja. Er zijn treinen van/naar Leeuwarden/Assen die door Almere Buiten vanuit of richting Schiphol razen. Ze stoppen er gelukkig nietquote:Op donderdag 12 september 2013 15:47 schreef Litpho het volgende:
Valt Almere Buiten in dezelfde corridor als Zwolle-Assen/Leeuwarden tegenwoordig?
Dat ook natuurlijkquote:Op donderdag 12 september 2013 15:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mwah.
Het is meer dat de NS/ProRail het wél beter zou moeten kunnen, wat mij betreft.
Dat verklaart dat er voor een wisselstoring daar, hier een sprinter opgeheven wordt.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja. Er zijn treinen van/naar Leeuwarden/Assen die door Almere Buiten vanuit of richting Schiphol razen. Ze stoppen er gelukkig niet
zou kunnen, maar ook een defect treintje elders kan voor een opgeheven trein zorgen, omdat er gewoon geen materieel beschikbaar isquote:Op donderdag 12 september 2013 16:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat verklaart dat er voor een wisselstoring daar, hier een sprinter opgeheven wordt.
dat is de hele avond. Er is ook politie in burgerkleding aanwezigquote:Op donderdag 12 september 2013 14:50 schreef Bitlord het volgende:
Iets nieuws voor mij op het spoor: reizend van Utrecht naar Almere.
Op Utrecht Overvecht is spoor 1 afgegrendeld door een mannetje of 20 van Service & Veiligheid die controleren op in- en uitgangscontrole. Daarnaast stappen er nog eens tien man de Sprinter in om als een razende de hele trein (acht bakken) te controleren.
Met een minuutje vertraging gaat de trein weer verder, terwijl uit mijn voorste stel 1 persoon meegenomen wordt het perron op om kennelijk een bekeuring uit te schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |