Ja, en zonder onderhoud wordt het vanzelf een hindernisbaan kreupelbaan en kun je hier weer lekker azijnpissen op de storingen. Misschien moet je gewoon een modelbaan nemen, dan rijden de treinen altijd zoals jij dat wil.quote:Op woensdag 11 september 2013 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil ik best accepteren als ik zulke diensten ook KRIJG. Maar daar is totaal geen sprake van. Dan is er ook totaal geen sprake van dat ik dit soort hindernisbaan kreupelbaan gezeik accepteer
Ik verwoord het anders nog heel netjes.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:20 schreef Duvel het volgende:
Tering, de sfeer zit er nog steeds goed in hier.
De sfeer is opperbest, alleen lopen de meningen nogal uiteen..quote:Op donderdag 12 september 2013 09:20 schreef Duvel het volgende:
Tering, de sfeer zit er nog steeds goed in hier.
Je zonnesteek duurt wel erg lang.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:36 schreef b2py het volgende:
[..]
De sfeer is opperbest, alleen lopen de meningen nogal uiteen..
Ja. En op die manier bereiken we de hoogst denkbare graad van veiligheid, betrouwbaarheid en comforrt door het hele net gewoon 24/7 in onderhoud te gooien en het nooit meer te gebruiken voor waar het voor bedoeld is. Laten we dat doenquote:Op donderdag 12 september 2013 09:23 schreef James1988 het volgende:
ziggy3 heeft wel gelijk: een spoorsysteem heeft veel onderhoud nodig, en een hogesnelheidslijn nog meer. Dit heeft alles te maken met veiligheid, comfort en betrouwbaarheid.
Ook mét onderhoud lijkt men nooit langer dan 24 uur te kunnen rijden zonder dat Schiphol er eens uitvliegt. Dat onderhoud noodzakelijk is lijkt me duidelijk, maar enige twijfels bij de manier waarop ProRail dat aanvliegt is intussen wel verklaarbaar.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, en zonder onderhoud wordt het vanzelf een hindernisbaan kreupelbaan en kun je hier weer lekker azijnpissen op de storingen.
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. En op die manier bereiken we de hoogst denkbare graad van veiligheid, betrouwbaarheid en comforrt door het hele net gewoon 24/7 in onderhoud te gooien en het nooit meer te gebruiken voor waar het voor bedoeld is. Laten we dat doen
Hehe, mijn punt komt overquote:Op donderdag 12 september 2013 10:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst.
Lekker het asfalt op natuurlijk. En je dan lekker scheel betalen aan accijnsquote:Op donderdag 12 september 2013 10:17 schreef Litpho het volgende:
VVD wil langere treinen in de winter
Juist in kortere treinen genereren de reizigers voldoende warmte om de winter door te komen. De VVD wil gewoon weer klassiek iedereen, te beginnen met de reiziger, in de kou zetten.
Oh, je was weer aan het trollen. Zeg dat dan meteen...quote:
in de basis heeft ze gewoon gelijk. Haringen in een ton is niet echt te verkopen als er veel rijvaardig materieel niet ingezet wordt. Ik neem aan dat er door de NS nu hard aan gewerkt wordt om ervoor te zorgen dat het allemaal via de omlopen geregeld kan wordenquote:Op donderdag 12 september 2013 10:17 schreef Litpho het volgende:
VVD wil langere treinen in de winter
Juist in kortere treinen genereren de reizigers voldoende warmte om de winter door te komen. De VVD wil gewoon weer klassiek iedereen, te beginnen met de reiziger, in de kou zetten.
Welnee, of misschien wel. Ik zeg gewoon wat ik wilquote:Op donderdag 12 september 2013 10:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Oh, je was weer aan het trollen. Zeg dat dan meteen...
September is de drukste maand, December/Januari is nu eenmaal rustiger. Je kunt dus dezelfde capaciteit bieden, maar toch voor het reizigersgevoel "langere" treinen inzetten.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de basis heeft ze gewoon gelijk. Haringen in een ton is niet echt te verkopen als er veel rijvaardig materieel niet ingezet wordt. Ik neem aan dat er door de NS nu hard aan gewerkt wordt om ervoor te zorgen dat het allemaal via de omlopen geregeld kan worden
De zoveelste hoop die helaas de grond in zal worden geboord want 1 ding heeft mij de huidige politiek geleerd en dat is dat men wel veel zegt te willen doen,maar als het erop aankomt niets doet of het maar half doet waardoor het probleem blijft bestaan op de langere termijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:28 schreef Peterselieman het volgende:
in de basis heeft ze gewoon gelijk. Haringen in een ton is niet echt te verkopen als er veel rijvaardig materieel niet ingezet wordt. Ik neem aan dat er door de NS nu hard aan gewerkt wordt om ervoor te zorgen dat het allemaal via de omlopen geregeld kan worden
Het zal ook nooit eens goedkoper worden. Dit is ook van de zotte:quote:Op donderdag 12 september 2013 14:07 schreef Litpho het volgende:
Mansveld kondigt wederom aan dat de NS vrij baan heeft
Is iemand verbaasd? Verrast? Nog geïnteresseerd genoeg om teleurstelling te kunnen ophoesten?
Dat Betty de Boer dan nog schijnt te vinden dat we als reizigers wel veel vragen van de NS zoals bijv. rijden tijdens de winter is bonus.
quote:Tot slot worden extra kosten in rekening gebracht om de problemen met dubbele opstaptarieven te kunnen oplossen. Momenteel zorgen de diverse vervoerders op een reistraject voor meerdere opstapkosten.
Iedereen loopt op het spoor te zeiken, maar je hoort nooit iemand over de files, de vele ongevallen en dergelijke. Vanochtend 4 auto's op de A16 bij Zwijndrecht op elkaar geknald, 3 van de 4 rijstroken dicht. De wijde omgeving stond muurvast, ook in de dorpen en steden. De A20 stond muurvast doordat de A16 van Zwijndrecht t/m Terbregseplein vast stond, maar later stond de A13 uit Den Haag ook muurvast omdat het verkeer de A20 niet meer op kon.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker het asfalt op natuurlijk. En je dan lekker scheel betalen aan accijns
RWS de schuld geven is niet zo makkelijk als NS.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:45 schreef greavy het volgende:
[..]
Iedereen loopt op het spoor te zeiken, maar je hoort nooit iemand over de files, de vele ongevallen en dergelijke. Vanochtend 4 auto's op de A16 bij Zwijndrecht op elkaar geknald, 3 van de 4 rijstroken dicht. De wijde omgeving stond muurvast, ook in de dorpen en steden. De A20 stond muurvast doordat de A16 van Zwijndrecht t/m Terbregseplein vast stond, maar later stond de A13 uit Den Haag ook muurvast omdat het verkeer de A20 niet meer op kon.
Maar hee, dat je 2 uur in de file staat, dat is niet belangrijk. Lekker de treinen afzeiken die 3 minuten vertraging heeft. Daar is Nederland goed in, terwijl andere vervoersmiddelen niet eens zoveel beter zijn.
Ja, de reistijd van Terbregseplein naar Zwijndrecht via de A16 was vanochtend ruim 2 uur tijdens de spits.
Nee dat is het punt niet. Hoe je auto rijdt heb je in zekere mate zelf in de hand, dus daar zeik je niet op. Bij het OV ben je letterlijk aan de goden overgeleverd, dus daar kun je naar hartelust op zeikenquote:Op donderdag 12 september 2013 15:29 schreef b2py het volgende:
[..]
RWS de schuld geven is niet zo makkelijk als NS.
Mwahquote:Op donderdag 12 september 2013 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe je auto rijdt heb je in zekere mate zelf in de hand, dus daar zeik je niet op.
ja. Er zijn treinen van/naar Leeuwarden/Assen die door Almere Buiten vanuit of richting Schiphol razen. Ze stoppen er gelukkig nietquote:Op donderdag 12 september 2013 15:47 schreef Litpho het volgende:
Valt Almere Buiten in dezelfde corridor als Zwolle-Assen/Leeuwarden tegenwoordig?
Dat ook natuurlijkquote:Op donderdag 12 september 2013 15:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mwah.
Het is meer dat de NS/ProRail het wél beter zou moeten kunnen, wat mij betreft.
Dat verklaart dat er voor een wisselstoring daar, hier een sprinter opgeheven wordt.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja. Er zijn treinen van/naar Leeuwarden/Assen die door Almere Buiten vanuit of richting Schiphol razen. Ze stoppen er gelukkig niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |