Als de Fyra V250 had gereden op Brussel-Amsterdam haalde die dat ook maar net..quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gaat je echt tegenvallen. Als je uitgaat van een gemiddelde van 105 km/h dan kom je al op 1.20 uur uit en dat is best vlot, want de meeste Nederlandse intercity's halen dat gemiddelde al niet.
als ie had gereden had jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:34 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Als de Fyra V250 had gereden op Brussel-Amsterdam haalde die dat ook maar net..
Almere-Zwolle is 119 km/h. Hoeveel is Zwolle-Groningen? Zwolle-Amersfoort?quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als ie had gereden had ja
Maar goed, echt veel snelle IC's in Nederland zijn er gewoon niet
Zwolle - Groningen is 111 km/hquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:39 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Almere-Zwolle is 119 km/h. Hoeveel is Zwolle-Groningen? Zwolle-Amersfoort?
Utrecht-Den Bosch haalt de 100 km/h nog niet eens.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:41 schreef b2py het volgende:
Utrecht - Den Haag wil ook nog wel lukken, evenals Amsterdam Amstel / Bijlmer - Utrecht. Ik denk dat Utrecht - Den Bosch ook wel een eind komt.
Ik zat gister aan de vloer van de ICMm geplakt. Verder heb je gelijk dat het over het algemeen wel meevalt. Misschien wat vaker de prullenbakjes legen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En dat steun ik want ik ben nog nooit echt smerige treinen in Nederland tegen gekomen.(intercitys)
Bedoel als je wilt kun je overal wel iets vinden en het dan als smerig omschrijven.
Zeker met die wachttijden in Zwollequote:Op vrijdag 13 september 2013 14:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zwolle - Groningen is 111 km/h
Zwolle - Leeuwarden is 107 km/h
Maar dat zijn deeltrajecten. Bekijk je het over langere afstanden dan zakt de Vgem behoorlijk
gemiddelde op die lijn is 94 km/hquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:55 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
Zeker met die wachttijden in Zwolle
Groningen - Rotterdam zal nog wel het snelste zijn denk ik, 95 km/h gemiddeld?
Niet overal? Zeg maar gerust: overal niet. Nijmegen-Venlo-Roermond-Maastricht is achtereenvolgens 125, 100, 130. Nergens kan je daar 140 rijden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:21 schreef Peterselieman het volgende:
de tussenstops kosten redelijk wat tijd en je kunt niet overal 140 km/h rijden, dus iets minder dan anderhalf uur is best realistisch
komt met 53,2 km/h behoorlijk in de buurt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:57 schreef Doc__Zenith het volgende:
En Amsterdam - Zandvoort de langzaamste? :p
die tel ik niet mee, omdat die slechts enkele malen per dag rijdt en niet echt een reguliere stopper isquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:05 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Nu is Oostvaarders-Hoofddorp wel twee keer langer stilstaan dan eigenlijk nodig is. Ik denk dat Utrecht-Utrecht Malibaan het traagst is.
Toch nog 27 km/hquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die tel ik niet mee, omdat die slechts enkele malen per dag rijdt en niet echt een reguliere stopper is
het verbaast me dat je dat nog haalt, inclusief kopmaken en op het korte stukje veelal 40 km/h rijden.quote:
De 2100.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:13 schreef _serial_ het volgende:
weet iemand nog de rijtijd van Vlissingen - Amsterdam in de oude situatie ? (pre 2011)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |