Moren?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is er ooit eigenlijk een negroide beschaving geweest? Zoals Egyptenaren of Maya's ofzo. Serieuze vraag.
Met betrekking tot dat stukje dat je net postte. Nooit geweten dat het je zo dwars zat...quote:
Zo rondkijkend heb ik ook mijn twijfels over bestaan van een blanke beschaving...quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is er ooit eigenlijk een negroide beschaving geweest? Zoals Egyptenaren of Maya's ofzo. Serieuze vraag.
De Mesopotamiers toch?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In de 19e eeuw lees ik. Toen konden wij al lang kralen en spiegels maken.
www.cactusplaza.nlquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:40 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zoek een tuincentrum in de buurt. Ze liggen allemaal 5km weg.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met betrekking tot dat stukje dat je net postte. Nooit geweten dat het je zo dwars zat...
Ik weet er 2 in Tilburg, 1 in Noord en 1 in Zuid.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:40 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zoek een tuincentrum in de buurt. Ze liggen allemaal 5km weg.
Ja, maar wel hele donkere Arabieren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat waren voornamelijk arabieren als mijn geschiedenis me niet in de steek laat.
Bedankt. Ik woon in West.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet er 2 in Tilburg, 1 in Noord en 1 in Zuid.
Gaat met vlagen en als er een erg charismatisch persoon als leider opstaat, kan een groepje nog wel ontsporen. Over het algemeen is de samenleving te individualistisch en egoïstisch om nog racistisch te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat de racisten hier in de omgeving steeds meer afneemt. 5/6 jaar geleden had je veel lonsdale jongeren met racistische trekjes maar die zie je eigenlijk helemaal niet meer.
Dat kan niet. Toen bestond de wereld nog niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vet:
[ afbeelding ]
13e eeuw voor christus
Wel man, zo'n gozer had toch uitgerekend dat de wereld 7600 jaar oud is ofzo?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kan niet. Toen bestond de wereld nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |