Sorry, dat wist ik helemaal niet. Heeft dit topic dan nog bestaansrecht of moet mijn OP daarheen verplaatst worden?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:02 schreef Dimens het volgende:
In DIG is een soortgelijk topic eens geopend.
DIG / Show je Home Cinema/Gameroom!
Vet! Ik heb ook nog een SNES liggen, maar die is compleet verkleurd en weet niet of ie nog werktquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:03 schreef rikkerdeflikker het volgende:
ik heb een logitech draadloze controller om snes spelletjes vanaf de bank op me flatscreen te spelen.
snesemulator had ik het over, ik betaal niet voor spelletjes.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
Vet! Ik heb ook nog een SNES liggen, maar die is compleet verkleurd en weet niet of ie nog werkt![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:09 schreef Lalavy het volgende:
Mijn gaming rig ziet er momenteel zo uit, nu zo'n maand oud:
Phanteks Enthoo Primo Fulltower modded.
4470k @ 5 ghz Watercooled.
Rampage Extreme mobo.
16 Gb OCZ mem.
2x Samsung 840 Pro 256gb raid 0.
2x 2Tb WD HDD's.
2x MSI GeForce GTX 780 SLI Watercooled.
PSU Be quiet! Dark Power PRO 10 1200W (Gold)
Roccat Kone+ muis.
Logitech UltraX Keyboard (laptop toetsen)
Ben er super tevreden over, ding loopt als een trein
Ik schaamde me voor mijn PC, dus die wilde ik al niet posten haha. Ga me volgende maand dan ook een nieuwe en betere halenquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:09 schreef Lalavy het volgende:
Rampage Extreme mobo.
16 Gb OCZ mem.
2x 2Tb WD HDD's.
Roccat Kone+ muis.
Ja ik wilde me post nog aanpassen en toevoegen waarom ik voor bepaalde dingen koos.... maar iedereen loopt me post al te quoten dus das minder hahaquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik schaamde me voor mijn PC, dus die wilde ik al niet posten haha. Ga me volgende maand dan ook een nieuwe en betere halen
Welke games speel je?
Master Protoss. Heb voorheen acht jaar Broodwar gespeeld.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
Master Protoss. Heb voorheen acht jaar Broodwar gespeeld.
Ras: Protoss.
Maar moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik nu al maanden niet gespeeld heb door CS:GO. Wil wel weer beginnen als ik die nieuwe PC gehaald heb
yea. Broodwar speelde ik op custom server, ICCUP. Was ik C+quote:
Hm, ik zit nu in gold, Net van silver afgekomen en was 1e gold met een forse voorsprong op de rest en ben nu iets van +-30 ofzo, 1v1 ladder word een beetje saai. Heb het ook zeker al een week niet meer gespeeldquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
yea. Broodwar speelde ik op custom server, ICCUP. Was ik C+![]()
Speel geen rol van betekenis in SC scene ofzo hoor, vind 1v1 ladder gewoon leuk om te doen.
Gewoon blijven doen, dat is Starcraft!quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:18 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Hm, ik zit nu in gold, Net van silver afgekomen en was 1e gold met een forse voorsprong op de rest en ben nu iets van +-30 ofzo, 1v1 ladder word een beetje saai. Heb het ook zeker al een week niet meer gespeeld
Gebruik je die 8200dpi ook echt? lol in 1 veegje zou ik dan al 4 monitoren verder zijn denk ik hahaquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:20 schreef Nelvalhil het volgende:
Ik gebruik trouwens, Razer muismatje met Razer Chimaera 2.1 headset, Razer MMO naga 2014 8200 DPI gamings muis en Razer deathstalker elite als toetsenbord, Gamed wel nice
Zit al in CTLquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gewoon blijven doen, dat is Starcraft!Maar als je het kunt afwisselen met andere games heb je tenminste even die variatie. Ik random ook niet meer, heb laatste 7 jaar Starcraft ofzo niks anders dan Protoss gespeeld. Zal nu echt leagues lager liggen en denk dat mijn top echt Master is, niet hoger.
Je kunt ook ESL league doen, kost je niks en heb je wekelijks toernooitje met leuke prijs (die je nooit wint)
Thanks, en neen ik gebruik max 2500 DPI maar normaal +- 1200quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gebruik je die 8200dpi ook echt? lol in 1 veegje zou ik dan al 4 monitoren verder zijn denk ik haha
Vette stuff btw, Razer is awesome
Àndere games als in niet sc2?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
Yea, niceSpeel je ook andere games dan?
yepquote:
Is maar een toevoeging aan dit topic. Dit topic is veel specifieker.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
Sorry, dat wist ik helemaal niet. Heeft dit topic dan nog bestaansrecht of moet mijn OP daarheen verplaatst worden?
`Nope, ga wel GTA V kopen en bf 4 gepreorderdquote:
Hahaquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
yepIk speel nu Counterstrike, maar als RTS'er bak ik daar echt helemaal niks van. Dat maakt het wel leuk natuurlijk
Inderdaad, zo zie ik het ookquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:23 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
HahaGewoon spele nwat je leuk vind, maakt niet uit hoe goed je bent ;P Ben nu trouwens wel verslaafd aan probes vs zealots 2 in arcade, sc2
Ik hoor heel veel goeie dingen over dat g15 toetsenbord! Wordt denk ik ook echt veel gebruiktquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:27 schreef Stranger het volgende:
Ik ben een redelijke logitech fanboy.
Heb al jaren mijn G15 toetsenbordje, werkt nog steeds als een tierelier, een G5 muis die binnenkort toch echt geupgrade moet worden naar een G500, mag ook wel na 5-6 jaar. Verder heb ik een standaard Steelseries muismat waar ik wat minder tevreden over ben, hij wordt snel vies en er zit een soort dode-huidlaag/vetbubbel op de plek waar mijn pols altijd rust.
Headset is voor mij altijd een problem child. Op de een of andere manier ben ik altijd te lomp met die dingen waardoor ze nooit lang meegaan. Hierdoor was ik een jaar geleden overgestapt op een Logitech G930, een wireless headset, zodat tenminste de draad niet constant om mijn stoelpoten en andere troep om me heen bleef hangen, maar dat ding vertoonde al vanaf het begin veel kuren (signaalverlies en dergelijke). Na een jaar nu overgestapt op Sennheiser PC 360, wel weer met draad, en we zullen wel zien hoe lang ie meegaat.
Haha die lampjes bij alienware zit je wel goedquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:28 schreef Logician het volgende:
ing System
Windows 8 64bit , Nederlands bewerken
Video Card
NVIDIA® GeForce® GTX 765M, 2GB GDDR5
Memory
8GB Dual Channel DDR3L 1600MHz
Hard Drive
750GB 7200RPM SATA 3Gb/s
LCD
14.0 inch (355.6 mm) witte led FHD-breedbeeldscherm met antireflectiecoating (1920 x 1080)
CD ROM/DVD ROM
DVD +/-RW-STATION
Wireless
Killer™ NIC 1202 802.11n WiFi
Ik vind het zooo onwijs tof dat je dat helemaal in kan stellen, en heb er verder gewoon geen verstand van, maar wel van horen zeggen dat dit een goed merk was, wou eerst kijken voor een mac, tot ik de filmpjes van deze zag en toen was ik verkocht, volgens mijn vriend is deze heel goed, maar ik zou het niet weten zolang ik GW kan spelen en het voor mijn werk kan gebruiken met word en mijn java games (kolonisten) kan spelen ben ik blijquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Haha die lampjes bij alienware zit je wel goed
Ik ben me zelf aan het orienteren op een custom made gamer pc bij een kleiner bedrijf. Wel een met een mooie kast, het moet voor mij ook een beetje strak vormgegeven zijn. Specs zeggen mij als ICT newb ook helemaal niks, ik wil enkel potje spelen zonder teveel gedoe of poespas
De Chimaera is ronduit EPIC! Hij mag dan wel 'maar' 2.1 zijn, maar het produceert het beste geluid wat ik OOIT heb gehoord, hij is dan wel +- 130 euro maar elke cent is het meer dan waard, als hij ruim 400 euro had ik hem nog aangeraden!quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Inderdaad, zo zie ik het ookIk speelde echt nooit customs btw, eigenlijk enkel 1v1 en af en toe eens een 2v2
Ik ken die custom dan ook helemaal niet . Hoe is die Chimaera headset btw? Ik vond die Frost blue van mij wel vet, alleen jammer dat het geluid geen "dolby" is.
Hahahaquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:33 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik vind het zooo onwijs tof dat je dat helemaal in kan stellen, en heb er verder gewoon geen verstand van, maar wel van horen zeggen dat dit een goed merk was, wou eerst kijken voor een mac, tot ik de filmpjes van deze zag en toen was ik verkocht, volgens mijn vriend is deze heel goed, maar ik zou het niet weten zolang ik GW kan spelen en het voor mijn werk kan gebruiken met word en mijn java games (kolonisten) kan spelen ben ik blij
Nja, ik denk dat ie dat wel kan hahhaquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:33 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik vind het zooo onwijs tof dat je dat helemaal in kan stellen, en heb er verder gewoon geen verstand van, maar wel van horen zeggen dat dit een goed merk was, wou eerst kijken voor een mac, tot ik de filmpjes van deze zag en toen was ik verkocht, volgens mijn vriend is deze heel goed, maar ik zou het niet weten zolang ik GW kan spelen en het voor mijn werk kan gebruiken met word en mijn java games (kolonisten) kan spelen ben ik blij
En ik vind het ook wel leuk om geen standaard ding te hebben, lampjes ftw!![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nja, ik denk dat ie dat wel kan hahha
199 valt best mee als je je bedenkt dat een Beats by Dre solo al 200 kost... met dat muffled soundquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:33 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
De Chimaera is ronduit EPIC! Hij mag dan wel 'maar' 2.1 zijn, maar het produceert het beste geluid wat ik OOIT heb gehoord, hij is dan wel +- 130 euro maar elke cent is het meer dan waard, als hij ruim 400 euro had ik hem nog aangeraden!
Ja, maar dat is beats...quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
199 valt best mee als je je bedenkt dat een Beats by Dre solo al 200 kost... met dat muffled sound
Yep, niet echt vergelijkbaar. Gewoon om aan te geven dat 199 voor een topset niet duur is!quote:
Je kan hem helemaal naar je hand aanpassen , zelfs nog een stukje voor je pink zodat die ook kan steunen, ligt prima in de hand dus.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:15 schreef Michielos het volgende:
vet! Wat ik me altijd afvraag, en ik heb er geen enkele ervaring mee, zit zo een muis echt lekker in de hand? Ligt er natuurlijk ook aan welke grip je gebruikt, ik heb clawgrip/fingertip grip, maar het lijkt mij, hoewel ie cool uit ziet, net een "te dikke" transformer ofzo
Is zo'n muis nu echt chiller?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:01 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Headphone met clip-on mic van steelseries, gezien de headphone betere geluidskwaliteit heeft dan 99% van de headsets.
Hoe is je ervaring met de muis? Wilde hem kopen maar las niet zulke goede reviews.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:01 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Headphone met clip-on mic van steelseries, gezien de headphone betere geluidskwaliteit heeft dan 99% van de headsets.
Ik gebruik de 8350 van AMD en die is sneller dan (Bijna?) alle I5 intel processoren en ik kan er elk spel op afgooien (op de allerhoogste settings 1920'1080) zonder enige vorm van lagg. En de meeste spellen gebruiken 4 ipv van de 8 cores dus heb je er nog 4 die niks doen, perfect als je op de achtergrond nog 10 programma's en troep hebt draaienquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:36 schreef Michielos het volgende:
Random vraag. Is AMD echt zoveel minder dan Intel of kun je daar ook prima mee vooruit als je gewoon wat wil gamen (ik heb sowieso meestal lower settings i.v.m. reactiesnelheid e.d.).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:54 schreef Nelvalhil het volgende:
Tevens plaatjes van mijn razer![]()
Toetsenbord @ Razer Deathstalker
[ afbeelding ]
Muis @ Razer MMO Naga 2014
[ afbeelding ]
Headset @ Razer Chimaera 2.1
[ afbeelding ]
Muismat @ Razer Fragged speed
[ afbeelding ]Is dat ook zo'n toetsenbord met een rare 'R' knop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit- Ja ik zie het al,
Hoe kan je je daar niet kapot aan ergeren? Alles een hoofdletter en dan de R zo'n rare rechte hoek. Ik zou daar niet op kunnen typen.
Verder is de 'A' een 'R'.
[ Bericht 23% gewijzigd door Stranger op 10-09-2013 17:01:43 ]
Hm?? Wat voor een knop bedoel je? O>oquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:55 schreef Stranger het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n toetsenbord met een rare 'R' knop?
nu kijk je normaal niet naar je toetsenbord tijdens het typen, maar uit principe zou ik hem ook niet gebruikenquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:55 schreef Stranger het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n toetsenbord met een rare 'R' knop?
-edit- Ja ik zie het al,
[ afbeelding ]
Hoe kan je je daar niet kapot aan ergeren? Alles een hoofdletter en dan de R zo'n rare rechte hoek. Ik zou daar niet op kunnen typen.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:54 schreef Nelvalhil het volgende:
Tevens plaatjes van mijn razer![]()
Toetsenbord @ Razer Deathstalker
[ afbeelding ]
Muis @ Razer MMO Naga 2014
[ afbeelding ]
Headset @ Razer Chimaera 2.1
[ afbeelding ]
Muismat @ Razer Fragged speed
[ afbeelding ]teringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:01 schreef Adames het volgende:
[..]
nu kijk je normaal niet naar je toetsenbord tijdens het typen, maar uit principe zou ik hem ook niet gebruiken
Die ziet er vierkant uit volgens hun, daarom is het hele toetsenbord klotequote:Op dinsdag 10 september 2013 17:07 schreef Michielos het volgende:
Wat doet die "r" dan?
Vette setup btw ;D
whut?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:12 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Die ziet er vierkant uit volgens hun, daarom is het hele toetsenbord klote
Een trein kan helemaal niet lopen , hihihahahahohohoquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:09 schreef Lalavy het volgende:
Rampage Extreme mobo.
16 Gb OCZ mem.
2x 2Tb WD HDD's.
Roccat Kone+ muis.
Wanneer komt er weer een vechtkamp topic?quote:
Als je naar het toetsenbord kijkt lijkt de a net op een r en de r ziet er lelijk uitquote:
Oh je begrijpt me verkeerd, dat hele toetsenbord kan het fijnste toetsenbord ooit zijn, maar ik zou het om die 'r' nooit kopen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:12 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Die ziet er vierkant uit volgens hun, daarom is het hele toetsenbord klote
Ga ergens anders dom doen en trollenquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
Oh je begrijpt me verkeerd, dat hele toetsenbord kan het fijnste toetsenbord ooit zijn, maar ik zou het om die 'r' nooit kopen.
herz output verlagen van je videokaart.. besides, niks mis met tv als monitor gebruiken, ik heb er 1 als 2e monitor.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:32 schreef MissionPhailed het volgende:
Pentium i3 Quadcore 3,4Ghz
8GB RAM
Onboard HD2500
HDD 1TB
Oude imax 17" ("signal out of range" dus gebruik voorlopig TV-monitor als beeldscherm)
Game-mogelijkheden ... ? Potje Patience moet wel lukken
Mijn tv ís mijn monitorquote:Op woensdag 11 september 2013 14:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
herz output verlagen van je videokaart.. besides, niks mis met tv als monitor gebruiken, ik heb er 1 als 2e monitor.
Ik heb gewoon 2 monitoren. Een van Samsung en 1 van Philips. Wil misschien nog een derde halen, speciaal voor gamen, een BenQ. Monitoren zijn zeker wel belangrijk voor gamen btw, i.v.m. response timequote:
Als fps en rts gamer heb ik best een response time nodig ja. Maar dit werkt voor mij ook super goed zo..quote:Op donderdag 12 september 2013 17:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 2 monitoren. Een van Samsung en 1 van Philips. Wil misschien nog een derde halen, speciaal voor gamen, een BenQ. Monitoren zijn zeker wel belangrijk voor gamen btw, i.v.m. response time
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steelseries Sensei Raw muis (aangezien ik linkshandig ben).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steelseries 4HD muismat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sennheiser PC 360 Game headset.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geen fan van Razer, ik vind het er maar lelijk uitzien.![]()
![]()
Ik koop alleen muizen van Razer. Deathadder is gewoon een geweldige muis. Ik ben zelf beetje van de "no nonsense'" zonder side buttons, dus Abyssus is voor mij perfect. Gewoon goede muis, zeer tevreden over. Rest van mijn gear is echter Steelseries![]()
jammer dat er mijn oude trust keyboard opstaat en niet de 6gv2 die ik nu heb
Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:29 schreef Kijana het volgende:
Speel op het moment alleen Counter-Strike: Global Offensive.
Ik heb een Ducky DK9008 Shine 2 Witte LED met Cherry MX Red Switch toetsenbord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steelseries Sensei Raw muis (aangezien ik linkshandig ben).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steelseries 4HD muismat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sennheiser PC 360 Game headset.SennheiserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geen fan van Razer, ik vind het er maar lelijk uitzien.![]()
Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Logitech G15 Gaming KeyboardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A4 Tech X750F
Deze beweerd met dat oranje knopje 3x te klikken, maar dan sneller dan mijn hand kan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust illuminated USB2 Hub Mouse Pad HU-4750SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hanns-G HW191A 19-inch Widescreen LCD (x2)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust MC-1500SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Philips SHP2500SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Akai AM-2400SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skania 40 LD (x2)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door MilkTea op 13-09-2013 19:29:38 ]Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.![]()
- MSI Gaming laptop
- Steelseries QcK
- Steelseries xai muis
- Steelseries Siberia V2 wit.
Best wel een Steelseries fan zoals je ziet.
Gewoon fijn, goede kwaliteit en betrouwbaar naar mijn mening.![]()
Pfffff zit je in de chat om de bestelling door te geven, vraag ik of ze vd de prijs een mooi rond bedrag kunnen maken. Geen kans ivm te lage marge, zeg ik ok ieg bedankt wordt er heel kort af gedaan en gooit meneer de chat dicht zonder te vragen of ik nog interesse heb.. zit nu echt te twijfelen of ik de laptop nog ga bestellen of toch voor een mac ga.![]()
![]()
Mwah 45e op 1545 is volgens mij vrij normaal en echt niet krenterig het spul is duur genoeg.
In de appstore kreeg ik 85e korting op een lager bedrag.
Het gaat er gewoon om, dat ik het alsnog zou kopen maar werd gewoon uit de chat gegooid
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2013 11:21:55 ]![]()
In welke chat zat je?quote:Op donderdag 26 september 2013 11:21 schreef Logician het volgende:
Mwah 45e op 1545 is volgens mij vrij normaal en echt niet krenterig het spul is duur genoeg.
In de appstore kreeg ik 85e korting op een lager bedrag.
Het gaat er gewoon om, dat ik het alsnog zou kopen maar werd gewoon uit de chat gegooid![]()
Boys zit ik nog goed met m'n:
i7 2600k
GTX 580 Lightning
8 GB ram
Hoelang geven jullie deze pc nog om mee te draaien op een goed niveau (lees high) met bijvoorbeeld de nieuwste games?
İk ben benieuwd naar jullie schatting.![]()
En heb je nog een en ander ge-upgrade en hoeveel gaat dat je kosten bij elkaar?quote:Op donderdag 26 september 2013 10:01 schreef Logician het volgende:
Ik ga nu de alienware laptop bestellen![]()
alienware 14 laptopquote:Op donderdag 26 september 2013 12:15 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En heb je nog een en ander ge-upgrade en hoeveel gaat dat je kosten bij elkaar?
fhd scherm
gtx765m kaart
zo'n 1554 incl verzekering
Net eens telefonisch contact opgenomen en dat was een hele andere ervaring, gaven ook aan veel klachten te krijgen over de chat.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2013 12:25:13 ]![]()
Wat speel je zoal met zo'n setup?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:09 schreef Lalavy het volgende:
Rampage Extreme mobo.
16 Gb OCZ mem.
2x 2Tb WD HDD's.
Roccat Kone+ muis.
Ben er super tevreden over, ding loopt als een trein![]()
Zwaarste game die ik nu speel is denk ik Battlefield 3, en straks Battlefield 4quote:Op donderdag 26 september 2013 13:04 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Wat speel je zoal met zo'n setup?![]()
Maar deze setup was ook beetje met het oog op de toekomst.Fuck the sky, i'm the limit!![]()
hahaha gaaf, altijd leuk om meiden dat soort games te horen spelen.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:29 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Zwaarste game die ik nu speel is denk ik Battlefield 3, en straks Battlefield 4![]()
Maar deze setup was ook beetje met het oog op de toekomst.
Wat verwacht in de toekomst waarvoor je deze specifieke setup hebt gebouwd dan? Zwaar spel?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: