Sorry, dat wist ik helemaal niet. Heeft dit topic dan nog bestaansrecht of moet mijn OP daarheen verplaatst worden?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:02 schreef Dimens het volgende:
In DIG is een soortgelijk topic eens geopend.
DIG / Show je Home Cinema/Gameroom!
Vet! Ik heb ook nog een SNES liggen, maar die is compleet verkleurd en weet niet of ie nog werktquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:03 schreef rikkerdeflikker het volgende:
ik heb een logitech draadloze controller om snes spelletjes vanaf de bank op me flatscreen te spelen.
snesemulator had ik het over, ik betaal niet voor spelletjes.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
Vet! Ik heb ook nog een SNES liggen, maar die is compleet verkleurd en weet niet of ie nog werkt![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:09 schreef Lalavy het volgende:
Mijn gaming rig ziet er momenteel zo uit, nu zo'n maand oud:
Phanteks Enthoo Primo Fulltower modded.
4470k @ 5 ghz Watercooled.
Rampage Extreme mobo.
16 Gb OCZ mem.
2x Samsung 840 Pro 256gb raid 0.
2x 2Tb WD HDD's.
2x MSI GeForce GTX 780 SLI Watercooled.
PSU Be quiet! Dark Power PRO 10 1200W (Gold)
Roccat Kone+ muis.
Logitech UltraX Keyboard (laptop toetsen)
Ben er super tevreden over, ding loopt als een trein
Ik schaamde me voor mijn PC, dus die wilde ik al niet posten haha. Ga me volgende maand dan ook een nieuwe en betere halenquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:09 schreef Lalavy het volgende:
Mijn gaming rig ziet er momenteel zo uit, nu zo'n maand oud:
Phanteks Enthoo Primo Fulltower modded.
4470k @ 5 ghz Watercooled.
Rampage Extreme mobo.
16 Gb OCZ mem.
2x Samsung 840 Pro 256gb raid 0.
2x 2Tb WD HDD's.
2x MSI GeForce GTX 780 SLI Watercooled.
PSU Be quiet! Dark Power PRO 10 1200W (Gold)
Roccat Kone+ muis.
Logitech UltraX Keyboard (laptop toetsen)
Ben er super tevreden over, ding loopt als een trein
Ja ik wilde me post nog aanpassen en toevoegen waarom ik voor bepaalde dingen koos.... maar iedereen loopt me post al te quoten dus das minder hahaquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik schaamde me voor mijn PC, dus die wilde ik al niet posten haha. Ga me volgende maand dan ook een nieuwe en betere halen
Welke games speel je?
Master Protoss. Heb voorheen acht jaar Broodwar gespeeld.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
Master Protoss. Heb voorheen acht jaar Broodwar gespeeld.
Ras: Protoss.
Maar moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik nu al maanden niet gespeeld heb door CS:GO. Wil wel weer beginnen als ik die nieuwe PC gehaald heb
yea. Broodwar speelde ik op custom server, ICCUP. Was ik C+quote:
Hm, ik zit nu in gold, Net van silver afgekomen en was 1e gold met een forse voorsprong op de rest en ben nu iets van +-30 ofzo, 1v1 ladder word een beetje saai. Heb het ook zeker al een week niet meer gespeeldquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
yea. Broodwar speelde ik op custom server, ICCUP. Was ik C+![]()
Speel geen rol van betekenis in SC scene ofzo hoor, vind 1v1 ladder gewoon leuk om te doen.
Gewoon blijven doen, dat is Starcraft!quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:18 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Hm, ik zit nu in gold, Net van silver afgekomen en was 1e gold met een forse voorsprong op de rest en ben nu iets van +-30 ofzo, 1v1 ladder word een beetje saai. Heb het ook zeker al een week niet meer gespeeld
Gebruik je die 8200dpi ook echt? lol in 1 veegje zou ik dan al 4 monitoren verder zijn denk ik hahaquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:20 schreef Nelvalhil het volgende:
Ik gebruik trouwens, Razer muismatje met Razer Chimaera 2.1 headset, Razer MMO naga 2014 8200 DPI gamings muis en Razer deathstalker elite als toetsenbord, Gamed wel nice
Zit al in CTLquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gewoon blijven doen, dat is Starcraft!Maar als je het kunt afwisselen met andere games heb je tenminste even die variatie. Ik random ook niet meer, heb laatste 7 jaar Starcraft ofzo niks anders dan Protoss gespeeld. Zal nu echt leagues lager liggen en denk dat mijn top echt Master is, niet hoger.
Je kunt ook ESL league doen, kost je niks en heb je wekelijks toernooitje met leuke prijs (die je nooit wint)
Thanks, en neen ik gebruik max 2500 DPI maar normaal +- 1200quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gebruik je die 8200dpi ook echt? lol in 1 veegje zou ik dan al 4 monitoren verder zijn denk ik haha
Vette stuff btw, Razer is awesome
Àndere games als in niet sc2?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
Yea, niceSpeel je ook andere games dan?
yepquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |