Kortom het had alles wat een hit in 2013 nodig heeft.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
het was nietszeggend, technisch slecht, vage samenzang, vage instrumentatie, zaaddodend.
Alles is beter dan Train, of het nu om Metallica, The Beatles, U2, Editors, Deadmau5 of Kanye West gaat.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:54 schreef zeeppaardje het volgende:
Ik vind het meeste van hun wel leuk anders, de tekst boeit me meestal niet zo veel, als ik maar leuk kan mee neuriën. Het zijn over het algemeen best wel vrolijke nummers die ze zingen. Naar wat voor muziek luister jij dan graag?
Dat had ik al verwacht in die richting inderdaad. Ik heb ook een vriend die zeikt op top 40 muziek en die luistert precies wat jij net opnoemtquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles is beter dan Train, of het nu om Metallica, The Beatles, U2, Editors, Deadmau5 of Kanye West gaat.
Dat luister ik allemaal overigens.
Kanye Westquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles is beter dan Train, of het nu om Metallica, The Beatles, U2, Editors, Deadmau5 of Kanye West gaat.
Dat luister ik allemaal overigens.
GMTAquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:51 schreef Pino112 het volgende:
Terechte klacht
Radiozenders die die meuk draaien.
Precies dit, ik zit ook in zo'n groeps whats app gesprek. En als ik dan meer dan 300 gemiste berichten heb dan weet ik alweer dat het een discussie over muziek smaak isquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:57 schreef Vleermuisspin het volgende:
Ik vind dit altijd van die "ik loop geforceerd niet mee met de meute mee" gedrag/topiques
Nee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, de band, Train. Jullie kennen ze. Ongetwijfeld.
Top 40 is vaak zat van die nietszeggende meuk. Maar in de huidige lijst: 15 prima, 11 kut, 6 niet vervelend maar ook niet goed, overige 8 zeggen me niets.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:56 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Dat had ik al verwacht in die richting inderdaad. Ik heb ook een vriend die zeikt op top 40 muziek en die luistert precies wat jij net opnoemt
Wat een leven moet jij hebben.quote:
Want een band die wekenlang op 1 heeft gestaan niet waarderen is met de meute meelopen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:57 schreef Vleermuisspin het volgende:
Ik vind dit altijd van die "ik loop geforceerd niet mee met de meute mee" gedrag/topiques
Ik luister alleen radio als het ergens opstaat waar ik ben.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een leven moet jij hebben.
Hij zegt niet meelopen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Want een band die wekenlang op 1 heeft gestaan niet waarderen is met de meute meelopen?
Klinkt mij niet logisch in de oren maar oké.
Leesskills heb jij man niet te geloven wou dat ik kon ruilen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Want een band die wekenlang op 1 heeft gestaan niet waarderen is met de meute meelopen?
Klinkt mij niet logisch in de oren maar oké.
Ik luister ook niet zoveel radio. Maar ja, op m'n werk heb ik geen keus. Daar hoor ik die meuk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:01 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik luister alleen radio als het ergens opstaat waar ik ben.
Ja ook echt niet alles is leuk hoor inderdaad, Mijn muziek smaak is eigenlijk best wel breed, zowel Nederlandstalige oude muziek vind ik leuk als top 40 maar ook wel liedjes van Bon Jovi bijvoorbeeld. Alleen hou ik niet zo van metal Maar Linkin Park bijvoorbeeld heeft ook wel leuke nummersquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Top 40 is vaak zat van die nietszeggende meuk. Maar in de huidige lijst: 15 prima, 11 kut, 6 niet vervelend maar ook niet goed, overige 8 zeggen me niets.
Oordopjes in en eigen muziek luisteren dan. Mits dat mogelijk is op je werk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister ook niet zoveel radio. Maar ja, op m'n werk heb ik geen keus. Daar hoor ik die meuk.
Ohquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:52 schreef Puntenjager het volgende:
Never heard of en dat ik graag zo willen houden.
quote:
Drops of Jupiter was een grote hit ja, maar die in de OP zo mogelijk nog groter.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
neee, was drops op jupiter niet een veel grotere hit? dat nummer uit de op ken ik niet eens, terwijl dat drops of jupiter echt 100 keer per dag langskwam toen ik nog ergens werkte waar ze sky radio aan haden staan.
zoals je merkt luister ik niet naar de radio en kijk ik geen tvquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drops of Jupiter was een grote hit ja, maar die in de OP zo mogelijk nog groter.
Kean, topband is dat.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind de volgende bands ook kut, Coldplay, Kean, Snow Patrol, Crystal Fighters....
Leuk ik nou ook geforceerd NIET met de meute mee
Runawayquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:20 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Kanye West is een toffe peer, qua muziek dan. Of ken je alleen zijn hits?
Ik ken helemaal niets van Kanye Westquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:20 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Kanye West is een toffe peer, qua muziek dan. Of ken je alleen zijn hits?
En dan haten omdat mensen niet naar iets willen luisteren wat 'iedereen' mooi vindtquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:57 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Ik ken helemaal niets van Kanye Westmaar ik vind hem gewoon een griezel.
Je hier uberhaupt druk om maken wat iemand anders luistertquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan haten omdat mensen niet naar iets willen luisteren wat 'iedereen' mooi vindt²
Mee eens.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hier uberhaupt druk om maken wat iemand anders luistertiedereen zijn smaak toch... geneuzel altijd
All of the Lights is tof jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:00 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Knock you down zit hij ook in die is wel vet!Of die lights met rihanna
Ik geloof niet dat dit iets met elkaar te maken heeft.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan haten omdat mensen niet naar iets willen luisteren wat 'iedereen' mooi vindt²
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:10 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit iets met elkaar te maken heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |