Hoe fucking a-relaxt is dat. Sta je daar moe, uitgeput, honger, dorst, moet je pissen, vooraan. Beter 6 minuten van tevoren naar binnen en gelijk meespringen als ze opkomenquote:Op maandag 16 september 2013 15:12 schreef Arn0 het volgende:
Overigens gaat het wel heel ver soms qua concerten.. Vanochtend om zes uur (!) stonden er al vier fangirls in de rij voor het concert in New York deze avond
Zo hoort het, jaquote:Op maandag 16 september 2013 15:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hoe fucking a-relaxt is dat. Sta je daar moe, uitgeput, honger, dorst, moet je pissen, vooraan. Beter 6 minuten van tevoren naar binnen en gelijk meespringen als ze opkomen
Bij mij staat SIAS volgens mij bovenaan qua plays, maar dat komt doordat SIAS de eerste albumrelease van de apen was nadat ik lastfm had aangemaakt.quote:Op maandag 16 september 2013 15:11 schreef Tchock het volgende:
FWN
Humbug + AM
SIAS + Whatever
Qua plays is het trouwens:
Humbug
Whatever
FWN
SIAS
AM.
swsquote:Op maandag 16 september 2013 15:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hoe fucking a-relaxt is dat. Sta je daar moe, uitgeput, honger, dorst, moet je pissen, vooraan. Beter 6 minuten van tevoren naar binnen en gelijk meespringen als ze opkomen
Ooit aan het hek in het midden gestaan? Of nog beter, in de tijd dat er nog helemaal geen hekken stondenquote:Op maandag 16 september 2013 15:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, niet van plan ookquote:Op maandag 16 september 2013 16:56 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ooit aan het hek in het midden gestaan? Of nog beter, in de tijd dat er nog helemaal geen hekken stonden.
Errrr...quote:Op maandag 16 september 2013 17:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, niet van plan ookZie je geen flikker.
quote:1. Arctic Monkeys, Glastonbury Festival, 28-30 June.
Never in doubt, as Britain's best rock band cemented their top-drawer status. Fireworks, strange cabaret drawling from Alex Turner and a clutch of new songs illuminated the Arctics' triumphant return to the Glastonbury headline slot.
Ehh alleen op glasto '13 zou het toch de rolling stones moeten zijn ??quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:15 schreef Aisumasen het volgende:
The Best Festival Headliners Of 2013 - As Voted By You: http://www.nme.com/photos(...)ed-by-you/321631/1/1
[..]
De mensen die erbij waren zijn het niet allen daarmee eens.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:16 schreef portie het volgende:
[..]
Ehh alleen op glasto '13 zou het toch de rolling stones moeten zijn ??
Stond deze zomer bij Benicassim voor het hek vooraan. Was niet te doen zo warm, na 3 liedjes toch maar en stukje naar achteren gegaan om weer op adem te komen.quote:Op maandag 16 september 2013 16:56 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ooit aan het hek in het midden gestaan? Of nog beter, in de tijd dat er nog helemaal geen hekken stonden.
Festivals is wel ander verhaal. Hoog podium, lange afstand tussen publiek en podium, het idee dat de band voor iedereen achter jou speelt. Weet niet of - ironisch genoeg - AMDB zich kan herinneren wat ik tegen hem zei na aan het hek op Lowlands 2009 te hebben gestaan? En ik heb me daar aan gehouden, daarna nooit meer gedaan, of in ieder geval nooit meer moeite voor gedaan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:55 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Stond deze zomer bij Benicassim voor het hek vooraan. Was niet te doen zo warm, na 3 liedjes toch maar en stukje naar achteren gegaan om weer op adem te komen.
Ik ben zelf dan niet zo groot maar de ene na de andere stevige grote kerel werd er door de beveiliging vooraan uitgetrokken. Het is lang niet altijd zo romantisch daar vooraan
Er waren inderdaad heel veel heel erg bezopen Engelse jongelui. Vond ze op het festival zelf juist heel erg leuk, lekker uitbundig en relaxt dat ze circle pits maken, dan heb ik daar iig geen last vanquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:11 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Festivals is wel ander verhaal. Hoog podium, lange afstand tussen publiek en podium, het idee dat de band voor iedereen achter jou speelt. Weet niet of - ironisch genoeg - AMDB zich kan herinneren wat ik tegen hem zei na aan het hek op Lowlands 2009 te hebben gestaan? En ik heb me daar aan gehouden, daarna nooit meer gedaan, of in ieder geval nooit meer moeite voor gedaan.
Hoorde trouwens eigenlijk unaniem slechte verhalen over het publiek op Beni, waren er echt zoveel Engelse chavs die voor het eerst zonder ouders een weekje naar de zon waren met de lads?
Kan ik me voorstellen, hoor altijd hele verschillende geluiden over het festival zelf. Het is een wonder dat er überhaupt nog een editie voor volgend jaar gepland staat, vanwege hun financiële situatie.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:26 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Er waren inderdaad heel veel heel erg bezopen Engelse jongelui. Vond ze op het festival zelf juist heel erg leuk, lekker uitbundig en relaxt dat ze circle pits maken, dan heb ik daar iig geen last van![]()
Voorafgaand aan het festival hadden ze al 4 dagen en nachten lang kunnen zuipen. Heb me enorm verbaasd over de hoeveelheid drank die ze konden drinken, maar tegen de tijd dat het festival begon was ook bij hun die hoeveelheid gehalveerd![]()
Moet zeggen dat ik zelf niet zo gecharmeerd was van de opzet van het festival. Terrein gaat pas om 1900 uur open en dan beginnen al vrij snel de (pre) headliners en daarna pas de 'te ontdekken' bandjes en dj's. Elke ochtend word je al om 7 uur je tent uit worden gebrand dus tegen de tijd dat de headliners klaar zijn ben je zelf ook al (bijna) kapot. Ik doe het dus liever andersom (dan maar met regen)
Ik zit er weer klaar voorquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:57 schreef Aisumasen het volgende:
5 tot 10 minuutjes tot de Maide Vale-sessie voor Zane Lowe op BBC Radio 1: http://www.bbc.co.uk/radio/player/bbc_radio_one
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |