quote:Op zondag 8 december 2013 20:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou deze boerin zo schrijven, maar dan alleen om later op die middelste zus te kruipen.
Dit ja. Zo onnavolgbaar dat je denkt: die man moet wel diepgang hebbenquote:Op zondag 8 december 2013 20:34 schreef OProg het volgende:
Tegeltjes wijsheden en die vrouwen trappen erin
Ja idd, zeker de helft schrijft voor Tanzania en niet voor Wim.quote:Op zondag 8 december 2013 20:35 schreef Ooi86 het volgende:
Wat???? Die willen allemaal komen logeren denk ik..
Ik denk dat er op die leeftijd wel veel alleenstaande vrouwen zijn. En er is weinig mis met die man verder toch?quote:Op zondag 8 december 2013 20:35 schreef marcodej het volgende:
Dames, dit is toch geen aantrekkelijke man?
Whehe *kuch 50 *kuchquote:
Hij heeft geld inderdaad.quote:Op zondag 8 december 2013 20:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat er op die leeftijd wel veel alleenstaande vrouwen zijn. En er is weinig mis met die man verder toch?
Als ik ooit een brief stuur dan kopieer ik die speech uit When Harry met Sally, dan ben je gelijk binnen.quote:Op zondag 8 december 2013 20:35 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dit ja. Zo onnavolgbaar dat je denkt: die man moet wel diepgang hebben
Ach in die leeftijdsgroep zijn veel wanhopige gescheiden vrouwen.quote:Op zondag 8 december 2013 20:36 schreef Ooi86 het volgende:
Ik vind deze man wel leuk, maar wel beetje overrated met zn 313 brieven
Nee joh, prima boerquote:
Fuckbuddyquote:
Een vriendin.quote:
Lakenveldersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |