Ik denk dat ze íéts meer verdienen dan de gemiddelde zorgmedewerker...quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:30 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Damnz, hebben ze daar een jaar lang voor moeten werken...
WTF doen die gasten? En dan een maandinkomen hebben van 2000 a 2500 euro per maand.
(directeuren/managers/ontwikkelaars niet meegerekend)
Waar blijft die fakking GOLD one.....
Beter goed gejat dan slecht bedacht zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:47 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Lumia's zijn mooie toestellen om te zien inderdaad, vind het wel een mooie trent na al die grijze muizen van de laatste paar jaar.
Samsung legt er dan ook een idioot dikke skin overheen. 14.5 GB bij de nieuwe note tabletquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:49 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Maar wel de waarheid. Waar samsung er constant idiote specs tegenaan moet gooien dankzij het op een overheidsapparaat lijkende android zie je bij Apple dat dit op hele andere manieren kan worden opgelost.
In dat geval kan Nokia maar beter zijn Lumia's inpakken. Een groot deel is gejat van Apple en Samsung tenslotte. En nu ze onderdeel zijn van Microsoft gaat het echte copy-paste werk pas beginnen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht zullen we maar zeggen.
Triest als je dat soort skins nodig hebt om het wanstaltige product eronder te verbergen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:51 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Samsung legt er dan ook een idioot dikke skin overheen. 14.5 GB bij de nieuwe note tablet, bijna net zo groot als bijvoorbeeld Windows op een PC.
Wat?quote:
Ik gok op 676 euro in Nederlandquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:56 schreef Palomar het volgende:
wel leuke specs en apparaat hoor, maar ik vermoed ook aardig aan de prijs..
tot je vette of vieze vingers hebt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:57 schreef Tha_Duck het volgende:
Ah daar komt de fingerprint!
Nice! Eindelijk van die flut codes af!
Nou en? Vind het best tof om eens mee te klooienquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wat?
In 2D gebruik is dat gewoon batterijvernieling.
Dan gebruik je toch gewoon de passcode? Niemand die dat verbiedt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
tot je vette of vieze vingers hebt.
"Bloated" W7 doet nog geen 10GB...quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:51 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Samsung legt er dan ook een idioot dikke skin overheen. 14.5 GB bij de nieuwe note tablet, bijna net zo groot als bijvoorbeeld Windows op een PC.
Voor klooien koop je IMO geen uitontwikkeld product. Het moet werken of niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nou en? Vind het best tof om eens mee te klooien
Waarom niet?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:04 schreef Palomar het volgende:
Waarom nog steeds met 16GB? 32GB lijkt me tegenwoordig wel het minimum en kan me niet voorstellen dat dat veel duurder is dan 16GB.
bijna 700 ballen voor een telefoonquote:
Foto's/filmpjes, navigatie-app en je houdt al niet erg veel meer over.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Waarom niet?
Al mijn iDevices zijn 16GB. Heb niks meer nodig. Data sla ik wel ergens anders op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |