nou ja, dat zijn zijn woorden, moet je ook maar geloven.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat, en dan na een weekend knuffelen op de bank......
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen, dat je er een heel fijn laatste weekend van maakt.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:46 schreef Chazr het volgende:
[..]
nou ja, dat zijn zijn woorden, moet je ook maar geloven.
Ik betwijfel of dat werkelijk gelukt is, dan. Hij schreef al tijden onder hevige druk te staan en depressief te zijn, en dan het plan hebben om het weekend zo te eindigen... dan moet je toch stijf staan van de stress en adrenaline, lijkt me. Moeten die kinderen toch ook gemerkt hebben.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen, dat je er een heel fijn laatste weekend van maakt.
daarin schuilt de psychopaat dus...quote:Op woensdag 11 september 2013 15:32 schreef Chazr het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat werkelijk gelukt is, dan. Hij schreef al tijden onder hevige druk te staan en depressief te zijn, en dan het plan hebben om het weekend zo te eindigen... dan moet je toch stijf staan van de stress en adrenaline, lijkt me. Moeten die kinderen toch ook gemerkt hebben.
Dit valt niet onder de definitie van eerwraak.quote:
Nee dat is alleen wanneer het om "Turken of Marokkanen gaat natuurlijk" nu noemen we het gewoon een familie dramaquote:Op woensdag 11 september 2013 15:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit valt niet onder de definitie van eerwraak.
Wraak is wat anders dan eerwraak.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:56 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Nee dat is alleen wanneer het om "Turken of Marokkanen gaat natuurlijk" nu noemen we het gewoon een familie drama
Hij nam wraak op zijn ex vrouwen door het leven van zichzelf en zijn kinderen te ontnemen.!
quote:Eerwraak of eermoord is de meest extreme vorm van eergerelateerd geweld: een gewoonterechtelijk fenomeen waarbij een familie of stam de verloren gegane zedelijke eer meent te kunnen herstellen door het plegen van een moord op de veroorzaker van het eerverlies of degene die schuldig bevonden wordt aan het eerverlies. Deze persoon kan een man of een vrouw zijn.
[/quote]quote:Op woensdag 11 september 2013 15:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wraak is wat anders dan eerwraak.
[..]
. Deze persoon kan een man of een vrouw zijn.
quote:eer·wraak (v(m))
1
wraak omdat de goede naam van een familie zou zijn aangetast
dat riekt toch anders best wel een boel naar de crap uit die briefquote:
Zijn die kinderen de veroorzaker van het eerverlies?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
dat riekt toch anders best wel een boel naar de crap uit die brief
Gaat al eeuwen zo...quote:Op woensdag 11 september 2013 16:13 schreef RamboDirk het volgende:
is dit fenomeen "familie-drama" eigenlijk iets van de huidige maatschappij of gaat dit al eeuwen zo? Begint min of meer een structurele vorm aan te nemen die eens in de zoveel maanden terugkeert.
We weten het nu sneller, vroeger gebeurde het ook wel, maar als het in Limburg gebeurde was dat voor mensen die het 3 dagen later in Friesland hoorden al snel een ver van m'n bed show.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:13 schreef RamboDirk het volgende:
is dit fenomeen "familie-drama" eigenlijk iets van de huidige maatschappij of gaat dit al eeuwen zo? Begint min of meer een structurele vorm aan te nemen die eens in de zoveel maanden terugkeert.
quote:Moeder pleegt zelfmoord
De moeder van de tweeling Marijn en Jasper, die vorig jaar door hun vader werden vermoord, heeft zelfmoord gepleegd.
Dat meldt RTV Noord donderdag. De twee jongens werden vorig jaar op 10-jarige leeftijd om het leven gebracht door hun vader. Ook hun 2-jarige stiefbroertje werd vermoord. De vader pleegde zelfmoord.
De moeder van de tweeling bleef alleen achter. Zij heeft altijd ontkend dat ze met de vader van de kinderen in een vechtscheiding verwikkeld was. Ze zouden wel een financieel conflict hebben gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |