abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131022246
Waarbij ik nog wel even wil melden dat 'normale' mensen wel een labiele periode kunnen hebben in hun leven. Mensen met een narcistische of psychopatische stoornis is een volk apart.
pi_131022263
verkeerd knopje :)
pi_131022298
:%
pi_131022348
Ok tijd om die fles wijn neer te zetten. :Z
(of mijn touchpad te laten repareren)
pi_131030431
Ik blijf erbij dat de rechters meer het belang van de kinderen voorop moet stellen. Als de de eerste scheiding echt zo'n jarenlange vechtscheiding was verdien je het allebei niet om ouder te zijn. Dan zou je allebei eens een tijdje je kinderen onder toezicht moeten zien om in te zien wat nu echt belangrijk is.
Maar hoe je tot zo'n daad komt snap ik dan ook niet behalve dan om je ex de ultieme trap na te geven, want na het verdriet komt hoe dan ook een keer de vraag had ik dit kunnen voorkomen. Maar dat er een printplaat loszit in je hoofd blijkt wel uit het lekker puh mailtje wat hij naar 400 mensen heeft gestuurd.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_131031189
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 18:25 schreef vipergts het volgende:
Ik blijf erbij dat de rechters meer het belang van de kinderen voorop moet stellen.

Als de de eerste scheiding echt zo'n jarenlange vechtscheiding was verdien je het allebei niet om ouder te zijn. Dan zou je allebei eens een tijdje je kinderen onder toezicht moeten zien om in te zien wat nu echt belangrijk is.

dit spreekt elkaar wat tegen... Het is nl in de meeste gevallen, ook bij een 'vechtscheiding' niet in het belang van de kinderen om hun ouders alleen maar onder toezicht te mogen zien...
compact en kleverig.
pi_131033836
Ik ben blij dat die brief gepubliceerd is, het biedt een interessante kijk in het hoofd van een narcist. Iemand die alleen depressief is zou zoiets nooit doen.
pi_131034206
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dit spreekt elkaar wat tegen... Het is nl in de meeste gevallen, ook bij een 'vechtscheiding' niet in het belang van de kinderen om hun ouders alleen maar onder toezicht te mogen zien...
Nee het is zeker niet in het belang maar je sores uitvechten over de rug van je kinderen is nog minder hoe slecht is het voor kinderen als ze altijd maar horen dat papa of mama niet deugd in mijn ogen ben je dan echt een slecht mens. Als 2 mensen jarenlang om alles aan het vechten is zoiets misschien de enige oplossing om ze tot de orde te roepen
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  roze woensdag 11 september 2013 @ 01:38:07 #59
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_131049123
Brr.. Die brief ;(
Your beauty never ever scared me.
pi_131049811
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:24 schreef rever het volgende:

[..]

Hij had 3 kinderen die ongetwijfeld onvoorwaardelijk van hem hielden. Maar dat was blijkbaar niet genoeg voor hem.
En blijkbaar 2 ex vrouwen die een kolere hekel aan hem hebben.
Hoe dan ook, bij een vechtscheiding zijn de kinderen vroeg of laat de dupe.
pi_131050039
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 07:39 schreef klipper het volgende:

[..]

En blijkbaar 2 ex vrouwen die een kolere hekel aan hem hebben.
Hoe dan ook, bij een vechtscheiding zijn de kinderen vroeg of laat de dupe.
Nou dat blijkt niet erg uit z'n brief wat betreft moeder 2. Die heeft zelfs gewoon nog een tijd voor het gezin gekozen. Misschien was het gewoon een onmogelijke vent.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_131051028
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 08:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou dat blijkt niet erg uit z'n brief wat betreft moeder 2. Die heeft zelfs gewoon nog een tijd voor het gezin gekozen. Misschien was het gewoon een onmogelijke vent.
Dat ze voor het gezin koos verwijt hij haar nog even.....
Terwijl ze een behoorlijke portie inzet getoond moet hebben als ze ergens totaal op afgeknapt is en daarom niet meer van hem hield maar toch om hun gezin bij hem gebleven is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 september 2013 @ 09:42:22 #63
862 Arcee
Look closer
pi_131051482
quote:
Lichamen vermoorde broertjes vrijgegeven

De lichamen van de drie broertjes en hun vader die maandag dood zijn gevonden in Schoonloo, zijn vrijgegeven. Onderzoek heeft duidelijk gemaakt dat er inderdaad sprake was van een gezinsmoord. De vader (47) heeft de drie zoontjes vermoord en daarna de hand aan zichzelf geslagen. Dat meldde de politie woensdag.

De vader (47) heeft de drie zoontjes vermoord en daarna de hand aan zichzelf geslagen. De politie zegt niets over de manier waarop de 10-jarige tweeling Marijn en Jasper en hun halfbroertje Seth (2) om het leven zijn gebracht.

In zijn afscheidsbrief geeft de vader zijn ex-vrouw, de moeder van de tweeling, de schuld van een jarenlange vechtscheiding. Na de huwelijksbreuk kreeg hij een nieuwe relatie. Met die vrouw kreeg hij 2 jaar geleden een zoon, maar ook die verhouding zou onlangs op de klippen zijn gelopen.

Bron: Volkskrant
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_131051767
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:10 schreef rever het volgende:

[..]

Ik ben van mening dit juist het verschil is tussen 'normale' mensen en 'niet normale' mensen (narcisten e.d. in dit geval). Natuurlijk is het niet leuk om je niet gewaardeerd te voelen, lange tijd werkeloos te zijn of in een vervelende scheiding te zitten. Maar ik ken talloze mensen die dit meemaken en niet iemand ombrengen. Het verschil zit hem er dus in hoe je hier mee omgaat. De een gaat niet bij de pakken neerzitten, een ander wordt depressief en pleegt in het uiterste geval zelfmoord, weer een ander brengt zijn kinderen (of andere onschuldigen) om. Dat maakt dus het verschil tussen 'normale' mensen, labiele mensen en narcisten of psychopaten e.d. in mijn ogen.
Dat verschil gaat wel iets verder. Ook normale mensen kunnen een keer knappen en zijn in staat tot gekke dingen.
pi_131051872
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:56 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat verschil gaat wel iets verder. Ook normale mensen kunnen een keer knappen en zijn in staat tot gekke dingen.
Je kinderen vermoorden gaat ook wel iets verder dan "knappen en tot gekke dingen in staat zijn".
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_131051912
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 10:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je kinderen vermoorden gaat ook wel iets verder dan "knappen en tot gekke dingen in staat zijn".
Nou dat... We hebben het hier niet over 1 kind wat hij in een opwelling meeneemt... Maar 3 stuk voor stuk... Jongens van 10 zijn al hartstikke groot, die moeten hebben gevochten.. En dan een peuter...
pi_131051985
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 10:04 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou dat... We hebben het hier niet over 1 kind wat hij in een opwelling meeneemt... Maar 3 stuk voor stuk... Jongens van 10 zijn al hartstikke groot, die moeten hebben gevochten.. En dan een peuter...
Dat, en dan na een weekend knuffelen op de bank......
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_131051995
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 10:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat, en dan na een weekend knuffelen op de bank......
Dan moet je toch wat meer mankeren dan alleen knappen... Kom op zeg..
pi_131052116
Ik moet er ook niet aan denken wat die mensen hebben aangetroffen toen ze in dat huis kwamen. En die man die als eerste daar aankwam. Dat kan je toch nooit helemaal verwerken... ;(
Que Sera ~
  † In Memoriam † woensdag 11 september 2013 @ 10:20:26 #70
37843 lady-wrb
kortaf
pi_131052249
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 10:04 schreef Ticootje het volgende:

[..]

misschien heeft ze ergens mee vergiftigd. of slaapmiddelen oid. eerlijk gezegd hoop ik daar op. dan hebben ze in ieder geval niet hoeven vechten of hoeven zien hoe hun broertje(s) vermoord werden.
zijn ze in ieder geval rustig in slaap gevallen en niet meer wakker geworden.

maar hoe kan je zoiets?
dan moet je jezelf toch wel erg als middelpunt van het universum zien
pi_131052378
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 10:20 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

misschien heeft ze ergens mee vergiftigd. of slaapmiddelen oid. eerlijk gezegd hoop ik daar op. dan hebben ze in ieder geval niet hoeven vechten of hoeven zien hoe hun broertje(s) vermoord werden.

maar hoe kan je zoiets?
Dat dus. Alles draait om jou. Je bent het belangrijkste en het is niet te verkroppen dat anderen daar niet in meegaan. De macht die hij dan heeft om over het leven van zn kinderen te beslissen, waarschijnlijk kreeg hij er een stijve van.
  woensdag 11 september 2013 @ 10:33:17 #72
262 Re
Kiss & Swallow
pi_131052577
wel knap van de media om hier echt niet te veel aandacht aan te geven... was ergens een itempje achter in het journaal
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_131052996
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 10:20 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

maar hoe kan je zoiets?
Ben ik de enige die nu ineens met heel andere ogen naar Louis van Gaal kijkt?
  † In Memoriam † woensdag 11 september 2013 @ 12:28:00 #74
37843 lady-wrb
kortaf
pi_131055585
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 10:49 schreef Fargo het volgende:

[..]

in dit topic zeker, denk ik.
pi_131055656
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 10:49 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik hoop het wel.
Que Sera ~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')