abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juni 2014 @ 19:40:15 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141587098
Dieptriest....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_141589898
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 18:47 schreef Arcee het volgende:

[..]

Jezus...wat treurig... -O-
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_141592593
Indirect ook zijn ex vermoord :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator donderdag 26 juni 2014 @ 21:59:50 #104
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_141594508
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:32 schreef Isabeau het volgende:
Indirect ook zijn ex vermoord :{
Ja, of zij indirect schuldig aan de moord op haar zoontjes..
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  † In Memoriam † donderdag 26 juni 2014 @ 23:11:49 #105
37843 lady-wrb
kortaf
pi_141599203
quote:
15s.gif Op donderdag 26 juni 2014 21:59 schreef onlogisch het volgende:

[..]

wat klets jij nou ? :o
de beslissing om de kinderen om te brengen is helemaal zijn beslissing, de beslissing van een gek.
noem mij een goede reden om je kinderen om te brengen, ik ken er geen.
het is de beslissing van een ziek een egocentrisch persoon
  Moderator donderdag 26 juni 2014 @ 23:20:46 #106
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_141599721
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 23:11 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

de beslissing om de kinderen om te brengen is helemaal zijn beslissing, de beslissing van een gek.
Echt he? Ik snap echt niet dat mensen zo denken :o
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Milf donderdag 26 juni 2014 @ 23:22:14 #107
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_141599787
quote:

[..]

Je doet je naam eer aan.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 26 juni 2014 @ 23:23:20 #108
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_141599846
Jezus -O- Zeer triest verhaal.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_141600083
quote:

[..]

Huh? :{
pi_141600937
Beetje matig topic om te gaan trollen.
pi_141608639
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 20:37 schreef DjinN het volgende:

[..]

Jezus...wat treurig... -O-
Ik vond het al diep triest voor ze de hand aan zichzelf sloeg. Door moeten leven zonder je kinderen en zonder ooit de mogelijkheid te hebben ze nog te kunnen zien.. Ik zou het ook niet kunnen denk ik.
  Moderator vrijdag 27 juni 2014 @ 12:18:58 #112
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_141612297
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 23:11 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

Ik zou beginnen met te leren lezen. Aangezien je in je antwoord insinueert dat ik het toejuich dat iemand zijn kinderen om zeep helpt.

Het is zonder meer een zieke beslissing van iemand die ze duidelijk niet meer op een rijtje heeft. Maar de opmerking "dat hij indirect zijn vrouw heeft vermoord" vind ik een rare. En wel om de volgende reden :

Dat heeft zij immers zelf gedaan. Op het moment dat je dan zegt : Ja, ho maar wacht eens even dat is een gevolg van... Dan kan je de rol ook omdraaien en kom je tot de kern van mijn antwoord. Namelijk dat zij er indirect schuldig aan zou zijn. Als ik het goed begrijp heeft hij in zijn afscheidsbrief zeer uitgebreid gerefereerd dat hij knettergek van haar zuigerij werd. Kan dat dan geen gevolg zijn? Je weet immers niet exact wat er heeft gespeeld. En het rechtvaardigt nooit of te nimmer om over te gaan tot dit soort afgrijselijke daden. Maar ik stoor me er aan wanneer mensen met zo'n opmerking komen als je niet het fijne er van weet.

Rechtvaardigt dat om je kinderen om zeep te helpen? Natuurlijk niet, nooit niet. Maar dat beweer ik hier ook niet.

quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 23:22 schreef nikky het volgende:

[..]

Je doet je naam eer aan.
Bedankt :)

Daarvoor koos ik hem 11 jaar geleden.
4045
onlogisch
  vrijdag 27 juni 2014 @ 12:23:21 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141612422
Ah okay, dus omdat hij claimt dat hij in 2 vechtscheidingen verwikkeld was is dat ook de absolute waarheid, ongeacht het feit dat de vrouw die zich nu van het leven beroofd heeft heeft verklaard dat ze geen vechtscheiding hadden.

Daarbij kun je je natuurlijk afvragen hoe het komt dat iemand 2 relaties waaruit kinderen voortgekomen zijn als vechtscheiding betitelt, maar dat zal dan inderdaad wel aan de moeders van die kinderen liggen, de vader die claimt dat hij zijn kinderen vermoord heeft omdat hij in 2 vechtscheidingen verwikkeld was zal wel weer gelijk hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 27 juni 2014 @ 12:28:15 #114
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_141612586
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 12:23 schreef Leandra het volgende:
Ah okay, dus omdat hij claimt dat hij in 2 vechtscheidingen verwikkeld was is dat ook de absolute waarheid, ongeacht het feit dat de vrouw die zich nu van het leven beroofd heeft heeft verklaard dat ze geen vechtscheiding hadden.

Daarbij kun je je natuurlijk afvragen hoe het komt dat iemand 2 relaties waaruit kinderen voortgekomen zijn als vechtscheiding betitelt, maar dat zal dan inderdaad wel aan de moeders van die kinderen liggen, de vader die claimt dat hij zijn kinderen vermoord heeft omdat hij in 2 vechtscheidingen verwikkeld was zal wel weer gelijk hebben.
Geen idee, dat zal je nooit weten. Dus kan je ook daar niet het predicaat waarheid aan te hangen.
Net zo min de bewering dat hij haar indirect heeft vermoord.
4045
onlogisch
  vrijdag 27 juni 2014 @ 12:33:17 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_141612726
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 12:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Geen idee, dat zal je nooit weten. Dus kan je ook daar niet het predicaat waarheid aan te hangen.
Net zo min de bewering dat hij haar indirect heeft vermoord.
Maar ondertussen neem jij zijn claim dat zij hem het leven zuurgemaakt had wel voor waarheid aan, en gebruik je dat zelfs als excuus om haar indirect schuldig te laten zijn aan de dood van haar kinderen (en hun stiefbroertje).
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 27 juni 2014 @ 12:44:35 #116
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_141612999
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 12:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar ondertussen neem jij zijn claim dat zij hem het leven zuurgemaakt had wel voor waarheid aan, en gebruik je dat zelfs als excuus om haar indirect schuldig te laten zijn aan de dood van haar kinderen (en hun stiefbroertje).
quote:

[..]

Het woordje of is cruciaal in deze zin. Ik neem geen stelling in 1 van beide, aangezien ik het niet weet en het in zo'n geval niet gepast vind om rare aannames te doen.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 27 juni 2014 @ 14:53:51 #117
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_141617326
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 12:18 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik zou beginnen met te leren lezen. Aangezien je in je antwoord insinueert dat ik het toejuich dat iemand zijn kinderen om zeep helpt.

Het is zonder meer een zieke beslissing van iemand die ze duidelijk niet meer op een rijtje heeft. Maar de opmerking "dat hij indirect zijn vrouw heeft vermoord" vind ik een rare. En wel om de volgende reden :

Dat heeft zij immers zelf gedaan. Op het moment dat je dan zegt : Ja, ho maar wacht eens even dat is een gevolg van... Dan kan je de rol ook omdraaien en kom je tot de kern van mijn antwoord. Namelijk dat zij er indirect schuldig aan zou zijn. Als ik het goed begrijp heeft hij in zijn afscheidsbrief zeer uitgebreid gerefereerd dat hij knettergek van haar zuigerij werd. Kan dat dan geen gevolg zijn? Je weet immers niet exact wat er heeft gespeeld. En het rechtvaardigt nooit of te nimmer om over te gaan tot dit soort afgrijselijke daden. Maar ik stoor me er aan wanneer mensen met zo'n opmerking komen als je niet het fijne er van weet.

Rechtvaardigt dat om je kinderen om zeep te helpen? Natuurlijk niet, nooit niet. Maar dat beweer ik hier ook niet.

[..]

Ik snap wat je wil zeggen maar de vergelijking klinkt toch krom hoor.

De kinderen waren op dat moment bij hem en van wat ik begreep waren de conflicten met de moeder van de tweeling op dat moment met name over financiële zaken. Dat hij het leven niet meer zag zitten door de relatieproblemen en conflicten daarna kan natuurlijk maar hij koos ervoor zijn jonge kinderen mee te nemen daarin.

Zij hadden geen keuze, ze hadden ondanks het verlies van hun vader gewoon kunnen opgroeien bij hun moeder maar die kans gaf hij hen en hun moeders niet.

Ik zou ook niet kunnen leven als ik mijn kinderen zou moeten missen denk ik :@ Hij heeft haar niet daadwerkelijk vermoord maar hij heeft wel de zin van haar leven met zich meegenomen.
pi_141619940
ik weet het niet hoor. ik hou er altijd een vreselijke rotsmaak van over. moet je dan maar vanalles over je heen laten komen als scheidende partner omdat het anders een vechtscheiding wordt?

dieptriest dat die moeder nu ook dood is. ik hoop dat ze dan nu iig vrede heeft.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_141620488
Geen woorden voor. ;(
Je raekt an de dinge geweun.
  † In Memoriam † vrijdag 27 juni 2014 @ 18:01:26 #120
37843 lady-wrb
kortaf
pi_141622569
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 12:18 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[..]

ik zou zelf eens leren lezen
  Moderator vrijdag 27 juni 2014 @ 18:02:36 #121
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_141622597
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 18:01 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik zou zelf eens leren lezen
Ok.
4045
onlogisch
pi_141626500
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 16:21 schreef simmu het volgende:
ik weet het niet hoor. ik hou er altijd een vreselijke rotsmaak van over. moet je dan maar vanalles over je heen laten komen als scheidende partner omdat het anders een vechtscheiding wordt?

dieptriest dat die moeder nu ook dood is. ik hoop dat ze dan nu iig vrede heeft.
ja, je moet wel veel pikken, één van de ouders moet toch de verstandigste zijn en niet meedoen met het gezeik.
compact en kleverig.
  vrijdag 27 juni 2014 @ 21:05:06 #123
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_141628503
Ze lijken net marokanen die altijd stelen. :N Wat is het toch met allochtonen en familiedrama's? Treurig nieuws.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  Moderator vrijdag 27 juni 2014 @ 21:12:56 #124
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_141628780
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 21:05 schreef rakotto het volgende:
Ze lijken net marokanen die altijd stelen. :N Wat is het toch met allochtonen en familiedrama's? Treurig nieuws.
Whut? :@
pi_141629455
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ja, je moet wel veel pikken, één van de ouders moet toch de verstandigste zijn en niet meedoen met het gezeik.
ja, deze houding bedoel ik dus. veel moeten pikken, want anders gaan ze dood. maar wat is het belang van de kinderen dan? ouders die dergelijke angstgevoelens misbuiken?
pi_141629730
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 21:32 schreef simmu het volgende:

[..]

ja, deze houding bedoel ik dus. veel moeten pikken, want anders gaan ze dood. maar wat is het belang van de kinderen dan? ouders die dergelijke angstgevoelens misbuiken?
nee, niet 'anders gaan ze dood' het belang van de kinderen is dat er niet over en weer alleen maar met modder gegooid wordt en dat het vaak sneller rustiger wordt als er voor de 'vervelende' ouder geen ractie op zijn/haar gezuig komt. Bovendien hebben de kinderen dan tenminste mog een veilige haven, waar ze niet bang hoeven zijn voor negatief gezeik over de andere ouder.
compact en kleverig.
pi_141630482
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee, niet 'anders gaan ze dood' het belang van de kinderen is dat er niet over en weer alleen maar met modder gegooid wordt en dat het vaak sneller rustiger wordt als er voor de 'vervelende' ouder geen ractie op zijn/haar gezuig komt. Bovendien hebben de kinderen dan tenminste mog een veilige haven, waar ze niet bang hoeven zijn voor negatief gezeik over de andere ouder.
weet je. die veilige haven zouden ze domweg bij beide ouders moeten hebben. als je dus een vechtscheiding loopt te vermijden opdat de kinderen een veilige haven hebben, gaat er om te beginnen iets goed fout.....
pi_141630532
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:00 schreef simmu het volgende:

[..]

weet je. die veilige haven zouden ze domweg bij beide ouders moeten hebben. als je dus een vechtscheiding loopt te vermijden opdat de kinderen een veilige haven hebben, gaat er om te beginnen iets goed fout.....
ja, gemakkelijk gezegd als de andere partij wél graag wil vechten en niets geeft om die haven voor de kinderen he.
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')