abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 10 september 2013 @ 09:31:57 #1
54593 crew  Olga
Cheese
pi_131015081


Tijdlijnen:

Sylvie- Rafael

2003 : Sylvie Meis en Rafael van der Vaart krijgen een relatie.
2005: 10 juni 2005 ,Sylvie en Rafael trouwen in de Laurentiuskerk in Heemskerk.
2006: 28 mei, zoon Damian wordt geboren.
2009: In mei hoort Sylvie dat zij borstkanker heeft. Sylvie is succesvol geopereerd.
2011: 16 juni, opnieuw getrouwd in een klein kapel in Las Vegas.
2013: 2 januari, Rafael en Sylvie gaan na een huwelijk van ruim zeven jaar uit elkaar.
2013: 8 april, Rafael heeft een relatie met Sabia Boulahrouz. (beste vriendin van Sylvie)

Khalid - Sabia:

2005: Sabia Engizek en Khalid Boulahrouz krijgen een relatie.
2006: December, Khalid en Sabia gaan trouwen.
2008: 18 juni, dochtertje Anissa is drie maanden te vroeg geboren en overleden.
2008: Sabia: Het was zo zwaar Anissa te laten gaan. Op het moment dat ik haar in mijn armen had,
dacht ik dat ze sliep en dat ze misschien zo wakker zou worden. Khalid was er steeds voor me.
2010: 18 Maart, dochtertje Amaya geboren.
2010: In 2010 zijn Sabia en Khalid uit elkaar gegaan.
2011: 30 januari, zoon Daamin wordt geboren.
2012: 18 juli , Khalid tekent 2-jarig contract Sporting Clube de Portugal.
2012: Zomer 2012, Khalid vertrekt naar Lissabon. Sabia woont in Hamburg.
2012: Scheidingsprocedure is in 2012 afgerond. Khalid en Sabia houden dit geheim.
2013: 7 januari, Khalid en Sabia maken officieel bekend dat ze gescheiden zijn.
2013: 8 april, Khalid heeft via de media moeten horen dat Sabia een relatie heeft met Rafael.
Khalid vindt het respectloos dat Sabia hem niet eerst zelf heeft ingelicht.

Sabia en Rafael:

2013: 8 april, Rafael van der Vaart en Sabia Boulahrouz hebben een relatie.
2013: 4 augustus, Rafael en Sabia gaan samenwonen in de villa aan de Alstar rivier in Hamburg.
2013: 6 augustus, Katharina (17) die bij haar vader Milan Bakrac woont is bij haar moeder Sabia en Rafael.
2013: 13 augustus ,"'Als ik wél zwanger zou zijn, zou ik daar zeker niet om liegen. En Rafael ook niet.
2013: 15 augustus, Khalid Boulahrouz baalt dat Sabia nog steeds zijn achternaam gebruikt.

Khalid Boulahrouz:

2013: Juni 2013, Khalid heeft op de Beethovenstraat in Amsterdam een luxueus drie-kamerappartement gekocht . Volgens Bild keert de centrale verdediger mogelijk terug naar Nederland.
2013: 15 augustus, Khalid kon in zijn huwelijk niet de rust vinden die hij nodig had.
"Ik wilde dat nooit, de rode lopers en de belletjes met Albert Verlinde en zo. Ik wilde alle aandacht bij het voetbal leggen. Ik wilde rusten, lekker thuis zijn. Een profvoetballer wil eigenlijk maar één ding en dat is thuis rust vinden. Die rust vond ik niet. Sabia wilde dan iets doen. Sinds de scheiding voel ik me stukken beter. Sabia is geen slecht mens, ik ben geen slecht mens. We zijn andere types, staan heel anders in het leven. Met een nieuwe relatie ben ik niet bezig.
2013: 18 augustus, Khalid voetbalt nu nog bij Sporting Portugal. Door de noodlijdende financiën moest hij op zoek naar een nieuwe club. West Ham United is bereid een bescheiden transfersom te betalen en vervolgens ook de salariskosten voor hun rekening te nemen. Khalid Boulahrouz kan voor twee jaar tekenen bij West Ham United , Londen, waar hij eerder al woonde in zijn Chelsea-jaren.

Sylvie:

2013: Sylvie's contract bij het Duitse RTL zal met twee jaar worden verlengd en haar salaris
wordt verdubbeld naar vier miljoen euro. Dit maakt haar de best betaalde presentator van RTL.
RTL: Sylvie is een hele sympathieke vrouw. Ze is beeldschoon. De Duitsers houden van haar.
Sylvie: Natuurlijk ben ik altijd wel zelfstandig en onafhankelijk geweest, maar ik ben nu in een andere fase van mijn leven beland. Ik zeg altijd dat 2013 mijn jaar van de vrijheid is. Ik ben trots op dingen die ik in het leven heb bereikt.

Guillaume Zarka

2013: 21 augustus, Ex-vriend Guillaume Zarka: Sylvie en Sabia waren in Parijs en konden in een restaurant niet van elkaar afblijven. De volgende avond in een nachtclub stonden Sylvie en Sabia uitgebreid te tongrollen.

Villa Rafael en Sabia aan de Alster in Hamburg.

Sylvie en Damian aan de Alster in Hamburg.

Sabia , dochter Katherina en Amaya.

Rafael: Sabia is een familiemens.


filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 10 september 2013 @ 09:32:25 #2
54593 crew  Olga
Cheese
pi_131015086
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 08:31 schreef tong80 het volgende:
De ouders van Sylvie van der Vaart vermoeden dat er sprake is van een complot tegen hun bekende dochter. In de Duitse krant Bild briest moeder Rita Meis: 'Er wordt een campagne tegen haar gevoerd, iedereen wil haar kapotmaken. Iedereen is tegen haar.'

Zo ver wil Sylvies vader niet gaan. 'Sylvie overleeft dit wel, ze is een heel sterke vrouw,' aldus Ron Meis. 'Mijn vrouw en ik staan volledig achter haar. We zijn supertrots op Sylvie en we hopen dat dit gedoe snel overwaait, want het is heel belastend voor haar.'

:P
Wat een onzin :') Ik geloof eerder dat het andersom is.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  † In Memoriam † dinsdag 10 september 2013 @ 09:46:56 #3
43556 miss_dynastie
pi_131015354
Allemaal leuk en wel, maar pa en moe ontkennen dus niet dat dochterlief een slettebak is; ze verwijten het de onthullers alleen dat ze hun mond niet hebben gehouden. Blijft apart :')
pi_131015362
Wat ik me vanmorgen nog afvroeg ( :@ ) , die Boulahrouz, betaalt-ie nog alimentatie aan Sabia, of kun je dat als man meteen stopzetten zo gauw je je ex-vrouw met haar balonnen een bierkip ziet bereiden?
De kinderalimentatie zal wel doorlopen, of ook niet? En hoe doet Sabia dat, heeft Rafael alles betaalt vanaf het moment dat ze officieel werden?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_131015656
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 09:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Allemaal leuk en wel, maar pa en moe ontkennen dus niet dat dochterlief een slettebak is; ze verwijten het de onthullers alleen dat ze hun mond niet hebben gehouden. Blijft apart :')
Ze noemden het toch ergens een lastercampagne? Daarmee vatten ze het samen en verder roeren ze niet al te veel in de bagger.
pi_131015815
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 09:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Allemaal leuk en wel, maar pa en moe ontkennen dus niet dat dochterlief een slettebak is; ze verwijten het de onthullers alleen dat ze hun mond niet hebben gehouden. Blijft apart :')
Waarom zou je in godsnaam op elke onnozele uitspraak reageren? Ik zou het ook niet voeden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_131016005
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 10:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Waarom zou je in godsnaam op elke onnozele uitspraak reageren? Ik zou het ook niet voeden.
Nee precies, dan kun je elk gerucht wat onder loep gaan nemen en daar op in gaan...dan heb je wat te doen zeg
pi_131016042
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 10:20 schreef sherezade het volgende:

[..]

Nee precies, dan kun je elk gerucht wat onder loep gaan nemen en daar op in gaan...dan heb je wat te doen zeg
En met name 'slettebak' zou het laatste zijn om op te reageren. Don't feed the troll :P
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_131016106
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 10:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En met name 'slettebak' zou het laatste zijn om op te reageren. Don't feed the troll :P
Ben benieuwd of we deze week nog wat nieuwe ontwikkelen horen/ te zien krijgen ?? !!
*O*
pi_131016717
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 september 2013 09:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat ik me vanmorgen nog afvroeg ( :@ ) , die Boulahrouz, betaalt-ie nog alimentatie aan Sabia, of kun je dat als man meteen stopzetten zo gauw je je ex-vrouw met haar balonnen een bierkip ziet bereiden?
De kinderalimentatie zal wel doorlopen, of ook niet? En hoe doet Sabia dat, heeft Rafael alles betaalt vanaf het moment dat ze officieel werden?
Ik weet niet hoe het in duitsland is maar kinderalimentatie loopt tot 18 jaar en partneralimentatie een x aantal jaren of totdat je officieel samenwoont en/of trouwt.
Als dit in duitsland hetzelfde is, heeft boulaharouz opeens heel veel extra geld per maand over.
pi_131016745
Maar zou ze al officieel samenwonen met Rafael of gewoon dubbel(D) vangen?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_131016775
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 september 2013 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar zou ze al officieel samenwonen met Rafael of gewoon dubbel(D) vangen?
Ze wonen toch aantoonbaar samen :') Ik denk dat Raf haar nu gewoon onderhoudt. Anders is het ook gemakkelijk bezwaar maken voor Khalid.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:09:14 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131018691
Of ze was heel slim en heeft haar partneralimentatie laten afkopen.... heeft ze in een keer een flinke som gehad.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_131018918
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 september 2013 09:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat ik me vanmorgen nog afvroeg ( :@ ) , die Boulahrouz, betaalt-ie nog alimentatie aan Sabia, of kun je dat als man meteen stopzetten zo gauw je je ex-vrouw met haar balonnen een bierkip ziet bereiden?
De kinderalimentatie zal wel doorlopen, of ook niet? En hoe doet Sabia dat, heeft Rafael alles betaalt vanaf het moment dat ze officieel werden?
Als Sabia samenwoont, dan stopt de partneralimentatie. In Nederland mag de ontvang(st)er wel een half jaar testen of de samenwoning wel duurzaam blijkt te zijn. Dus een one-nightstand is niet gelijk einde van de alimentatie.
Kinderalimentatie loopt door tot 21-ste (NL-situatie). Vanaf hun achttiende mogen de kinderen zelf hun alimentatie rechtstreeks ontvangen.
pi_131019590
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 10:55 schreef alors het volgende:

[..]

Ze wonen toch aantoonbaar samen :') Ik denk dat Raf haar nu gewoon onderhoudt. Anders is het ook gemakkelijk bezwaar maken voor Khalid.
Waar vinden die vrouwen toch die sukkels? :')

ow, ja, op het voetbalveld :+ is ook zo...
pi_131020325
Sabia heeft het allemaal snel "verdiend"
  † In Memoriam † dinsdag 10 september 2013 @ 13:12:55 #17
43556 miss_dynastie
pi_131020397
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 10:02 schreef Brocco_Li het volgende:

[..]

Ze noemden het toch ergens een lastercampagne? Daarmee vatten ze het samen en verder roeren ze niet al te veel in de bagger.
Maar is dat een juiste vertaling? Want veel mensen kennen het verschil niet tussen laster en smaad.......

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 10:22 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En met name 'slettebak' zou het laatste zijn om op te reageren. Don't feed the troll :P
Noem je mij nou troll? ;(
pi_131020836
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:12 schreef miss_dynastie het volgende:

Noem je mij nou troll? ;(
Dan iig een schattige troll O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_131027466
Nou het is gelukt, Touriya heeft een interview met de Grazia. Waar oude contacten goed voor zijn.

quote:
Touriya steekt Sylvie hart onder de riem

Geschreven: 10.09.2013 door redactie

‘If you have nothing good to say, don’t say anything love my girl @sylvievdervaart ♥’, twitterde Touriya Haoud-Vaughan vorige week. Daarmee stak ze haar vriendin Sylvie van der Vaart een hart onder de riem. De tweet, die was gericht aan Sabia Engizek, liegt er niet om. Touriya: “Wat er ook speelt tussen die twee, en of Sabia’s uitlatingen nou wel of niet kloppen, doet er niet zoveel toe. Maar Sabia is wél een moeder voor Damián en ik vind het vooral kwetsend naar hem toe.”

Over Sylvie zegt ze: “Ik heb veel met Sylvie gesproken en het laatste wat ze wil, zijn conflicten met Sabia of Rafael. Haar stelling is: ‘We delen samen Damián, dus uiteindelijk moet alles in harmonie verlopen, anders gaat het ten koste van mijn kind.’ Sylvie is een classy vrouw, daarom zwijgt ze ook in de media. Zij wil de vrede bewaren in het belang van haar zoon”, stelt de eigenaresse van pr-bedrijf THV PR in Los Angeles.

Benieuwd naar hoe Sylvie’s BFF Touriya denkt over Sabia, Sylvie en hun vriendschap? Lees het exclusieve interview deze week in Grazia.
lol :D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_131027868
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar is dat een juiste vertaling? Want veel mensen kennen het verschil niet tussen laster en smaad.......
De familie van Sylvie zal het verschil kennen. En anders wel degene die hun teksten schrijft.
pi_131027985
Touriya: “Wat er ook speelt tussen die twee, en of Sabia’s uitlatingen nou wel of niet kloppen, doet er niet zoveel toe.

ze blijft het ook gewoon toegeven he, van je 'beste' vrienden moet je het hebben, die bevestigen gewoon keihard de verhalen, alleen; 'het doet er niet zoveel toe'. met zulke vrienden... ben benieuwd wat die muts over een jaar te vertellen heeft, waarschijnlijk een boehoe verhaal dat ze sylvie zo steunde in zware tijden en daarna als alibi mocht dienen voor de afspraakjes met getrouwde piloten ofzo en dat dus niet meer trekt.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 september 2013 @ 17:17:49 #22
163650 Greys
pi_131028201
Als het waar is (en daar lijkt het toch al een tijdje op) kan die Touriya het toch ook moeilijk gaan zitten ontkennen? :D En ze kan ook weer niet zeggen 'Ja tuurlijk is het waar, dat lekkere slettebakkie heeft eens even flink de bloemetjes buiten gezet!'.

Dus dit is eigenlijk het enige beetje normale antwoord dat ze kán geven.
Snap alleen niet dat ze zich heeft laten verleiden tot een interview. Als ze Sylvie dan zelf zo classy vindt omdat ze d'r mond houdt tegen de media, doe dat dan zelf ook, anders ben je gewoon haar a-classy-spreekbuis :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:34:36 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131028758
De eigenaresse van THV PR zou toch beter moeten weten dan zo'n dubbele opmerking als "of haar uitlatingen nou wel of niet kloppen" |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_131028808
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:34 schreef Leandra het volgende:
De eigenaresse van THV PR zou toch beter moeten weten dan zo'n dubbele opmerking als "of haar uitlatingen nou wel of niet kloppen" |:(
Lijkt me meer een soort hobbyprojectje dan iets serieus, dat PR bureau.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:36:28 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131028824
Het komt er dus gewoon op neer dat iedereen weet dat Sabia de waarheid spreekt maar haar verwijt dat ze het gezegd heeft.... daarentegen hoor je die persoonlijke jakhalzen van Sylvie nergens verontwaardigd doen over het feit dat Franse Willem de leugens van Sylvie over Sabia naar buiten heeft gebracht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')