Dat past prima in dit topic.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:55 schreef drakin het volgende:
Ik heb wel leuk nieuws gehoord, nou ja eigenlijk 3 dagen oud nu.
Maar het is vooral nu leuk voor Friezen, ik weet niet of jullie het oude nieuws eigenlijk wel zo leuk vindenquote:Op dinsdag 10 september 2013 02:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat past prima in dit topic.
Als je het niet vertelt zullen we dat niet wetenquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar het is vooral nu leuk voor Friezen, ik weet niet of jullie het oude nieuws eigenlijk wel zo leuk vinden
De bel ging, maar het nieuws is dat Leeuwarden culturele Hoofstad van Europa is voor het jaar 2018.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je het niet vertelt zullen we dat niet weten
En voor en na 2018 blijven we ook gewoon doorfeesten hierquote:
Ik 20 jaarquote:Op dinsdag 10 september 2013 02:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Standaard loop ik 3 dagen achter.
Het is nu beter, al werd er altijd al vrij veel georganiseerd hier, maar bleef toch wat onbekend en op de achtergrond.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:19 schreef sasquatsch het volgende:
Leeuwarden kwam ik ca. 15 jaar geleden bijna dagelijks. Dus toen was het blijkbaar een ingeslapen provinciestadje.
Sinds die tijd eigenlijk niet meer geweest.
Nee nog niet ... Zou het eigenlijk moeten doen.. Maar gezien de situatiequote:
Lekker begin van je vakantie danquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:31 schreef chufi het volgende:
Oops zit ik een dag voor mn vakantie bij het UWV te surfen ....![]()
![]()
Mijn huidige contract eindigt per 11 sept... Die datum blijft me achtervolgen![]()
Het zal waarschijnlijk worden voortgezet via een andere administratieve tussen organisatie ... Maar erg slordig want zonder mij kunnen ze niet en ze gaan nu met mijn vakantie al 2.5 zware weken tegemoet. En als ik terugkom en niet heb ondertekend kan ik niet aan de slag .. Dit wordt leuk ...
Die staat bij mij al 28 jaar in mn geheugen ... ivm huwelijksdag ooit ...quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lekker begin van je vakantie dan11 september is morgen, die datum heb ik ook al 2 maanden in mijn hoofd
maar dan voor iets anders
ook niet zo prettig.
Ja, die krijg je er dan niet zomaar uitquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Die staat bij mij al 28 jaar in mn geheugen ... ivm huwelijksdag ooit ...
beetje koud voor de tijd van het jaarquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:07 schreef drakin het volgende:
Is dit regenjasje dan niks voor je:
[ afbeelding ]
Gaat erom dat ie doorzichtig is en je dus alles (of niks) eronder kan dragen, ook een warme trui/lange broek. Staat toch beter dan een vormloze ponchoquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
beetje koud voor de tijd van het jaar
Ik heb al een hele mooie water en winddicht winterjack gevonden gisteren met googelen,quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaat erom dat ie doorzichtig is en je dus alles (of niks) eronder kan dragen, ook een warme trui/lange broek. Staat toch beter dan een vormloze poncho
ah laat je hem ook zien hier?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb al een hele mooie water en winddicht winterjack gevonden gisteren met googelen,
ik mot hem alleen nog effe bestellen, kost effe watmaar dan heb je ook wat
Die poncho trek ik wel aan met mijn avondwandelingenquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaat erom dat ie doorzichtig is en je dus alles (of niks) eronder kan dragen, ook een warme trui/lange broek. Staat toch beter dan een vormloze poncho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |