ook. maar zo simpel is het niet want dat zou oom tony ook wel zien ( en stiekem coachen)quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Het is voorlopig gewoon de wedstrijd van de meest aanvallende.
Haha, nu heb ik trek in drop.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Bij die challenge had hij zijn ogen wel iets verder open mogen sperren.
Kan je zelf ook wel opzoeken toch..quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:21 schreef TennispeRFect het volgende:
wat is de gemiddelde game duratie en hoe verhoud zich dat met bv de halve finales?
waar kan ik dat opzoeken en inzien dan? zo een ibm stats computer is er alleen voor de commentaartoren toch?quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je zelf ook wel opzoeken toch..
Match time / aantal games ?quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:23 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
waar kan ik dat opzoeken en inzien dan? zo een ibm stats computer is er alleen voor de commentaartoren toch?
op scorebord van de site (en na iedere game in beeld) staat de duration..dat deel je door het aantal gamesquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:23 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
waar kan ik dat opzoeken en inzien dan? zo een ibm stats computer is er alleen voor de commentaartoren toch?
Inderdaad.. Dat roepen ze al een paar keer. Maar even zo'n bal vanaf de baseline uit de lucht nemen...quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Commentatoren willen dat Djokovic die lob-precies-op-de-baseline-return uit de lucht gaat slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |