Ik vind dat ook niks.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:07 schreef TennispeRFect het volgende:
waarom doet nole toch zo freaky met zn opengesperde ogen, ze hebben ook echt allemaal tics ( behalve fed)
Om alert te zijn, dacht ik altijd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:07 schreef TennispeRFect het volgende:
waarom doet nole toch zo freaky met zn opengesperde ogen, ze hebben ook echt allemaal tics ( behalve fed)
Hij speelt eigenlijk al minder goed dan dat hij kan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:10 schreef Gruisman het volgende:
gvd Djokovicspeel eens wat minder goed
o jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Om alert te zijn, dacht ik altijd.
Federer heeft trouwens de haar "flick".
Optimist.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:13 schreef TennispeRFect het volgende:
nounou nog steeds nadal in 4 hoor
Je hebt gelijk hoor. Het is voorlopig gewoon de wedstrijd van de meest aanvallende.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:15 schreef opgebaarde het volgende:
Rafa kan zo veel beter.
Ga morgen wel naar zijn positie op de baan kijken in de verschillende sets.
Maar voor hetzelfde geld heeft die opgebaarde alweer onzin zitten lullen
Vind je? Ik vond Djokovic ook in de eerste set aanvallender, hij maakt alleen redelijk wat foutjes terwijl Nadal perfect was.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Het is voorlopig gewoon de wedstrijd van de meest aanvallende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |