Heel simpel - kijk eens naar die laatste rally. 54 shots op HARD COURT... of wat daar van over is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:28 schreef Federer-fan het volgende:
KlusKonijn, hoe kan deze finale dan schriftelijk worden afgedaan?
Zuurbakkusquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:32 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Heel simpel - kijk eens naar die laatste rally. 54 shots op HARD COURT... of wat daar van over is.
Ja, Djoko won dat, maar meer dankzij een UE van Rafa, anders waren ze nu nog bezig.
Het ligt aan mij, maar, damn, ik verlang terug naar de dagen van Edberg cum suis.
Maar Nadal gaat simpel winnen verwacht je?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:32 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Heel simpel - kijk eens naar die laatste rally. 54 shots op HARD COURT... of wat daar van over is.
Ja, Djoko won dat, maar meer dankzij een UE van Rafa, anders waren ze nu nog bezig.
Het ligt aan mij, maar, damn, ik verlang terug naar de dagen van Edberg cum suis.
Hint, argumenten moeten wel je stelling onderbouwen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:32 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tennis_stadiums_by_capacityquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:35 schreef TennispeRFect het volgende:
hoeveel mensen gaan er in zo een stadium en is het het grootste tennis stadion?
26000 geloof ik en ja de grootstequote:Op dinsdag 10 september 2013 00:35 schreef TennispeRFect het volgende:
hoeveel mensen gaan er in zo een stadium en is het het grootste tennis stadion?
Ik ben hier geen mod, dus ik open ook geen nieuw deel, capice?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Terecht met weer zo'n zure afsluiter
thanks had niet verwacht dat hier een wiki voor zou zijnquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:35 schreef Rosario het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tennis_stadiums_by_capacity
Je had de lapo, dus open je een nieuw deel, capiche?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik ben hier geen mod, dus ik open ook geen nieuw deel, capice?
Voor bijna alles tegenwoordig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:37 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
thanks had niet verwacht dat hier een wiki voor zou zijn
Nee, niet wat mij als F&F mod is geinstrueerd. Ik bemoei mij niet met andere subforums in Fok! Sorry.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:37 schreef IGotThis het volgende:
[..]
Je had de lapo, dus open je een nieuw deel, capiche?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |