SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:17 schreef Nickskuh het volgende:
Iemand nog een leuke film?alle films zijn te downloaden met nl subsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
15 september.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:21 schreef dion_v_k het volgende:
Wanneer opent de webapp voor fut 14 eigenlijk?
tb;drquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wil niet beweren dat Scholes in verdedigend opzicht iets voorstelde of dat hij overall een betere speler was dan Ronaldinho, maar neem nu bijvoorbeeld dat beeld van 2:30. Dat komt uit de wedstrijd van Milan tegen United in 2010 voor de Champions League. Scholes gaf toen een assist en scoorde een goal. Dan kan Ronaldinho nog heel leuk hem 1/2 keer voorbijgaan(voor mijn part doet hij het meer dan 100 keer), maar dan nog heeft Scholes een grotere invloed gehad in een wedstrijd die United overigens met 2-3 won. De return werd 4-0 en daar was Ronaldinho al helemaal nergens te bekennen. Het zijn allemaal momentopnames en helemaal geen goede graadmeter.
15dequote:Op dinsdag 10 september 2013 00:21 schreef dion_v_k het volgende:
Wanneer opent de webapp voor fut 14 eigenlijk?
Helemaal niet hoor. Ik durf nu zelfs te stellen dat de op-één-na-laatste post uit het vorige topic zelfs helemaal correct is. Feiten zijn controleerbaar, ik zeg niet dat Scholes beter is dan Ronaldinho. Wat scheelt eraan, m'n beste?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:21 schreef BDIL het volgende:
Je blijft jezelf belachelijk maken bakkertje
Je blijft die gast verdedigen alsof hij je vader isquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Helemaal niet hoor. Ik durf nu zelfs te stellen dat de op-één-na-laatste post uit het vorige topic zelfs helemaal correct is. Feiten zijn controleerbaar, ik zeg niet dat Scholes beter is dan Ronaldinho. Wat scheelt eraan, m'n beste?
Je hoort me met u aan te spreken snotaap.quote:
Enohquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je blijft die gast verdedigen alsof hij je vader isBovendien deelt niemand diezelfde mening hier, merkwaardig toch ? Of zijn wij allemaal blind en is de eenoog koning ? Maar ik staak het hierbij jij en je battie Dreetje, Aguero etc. kunnen door blijven gaan wat mij betreft.
Er is dan ook een heel groot verschil tussen een held hebben en iemand de beste voetballer vinden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je blijft die gast verdedigen alsof hij je vader isBovendien deelt niemand diezelfde mening hier, merkwaardig toch ? Of zijn wij allemaal blind en is de eenoog koning ? Maar ik staak het hierbij jij en je battie Dreetje, Aguero etc. kunnen door blijven gaan wat mij betreft.
tb;drquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Er is dan ook een heel groot verschil tussen een held hebben en iemand de beste voetballer vinden.
Ik vind Scholes een held, omdat hij enorm veel voor mijn favoriete club heeft betekend, maar dat betekent nog niet dat ik hem ook per se de beste voetballer ter wereld vind(wat sommige mensen hier wel denken).
Stel dat ik alles aan Kroatië zou haten, dan hoef jij dat ook nog niet te vinden. Wij hebben een andere mening omdat we er op andere manieren mee te maken hebben gekregen. Jij komt er vandaan/ je roots liggen er. Ik heb er totaal niks mee. Is het dan niet logisch dat onze mening daarin verschilt?
Ik vind het best dat iedereen dit post en niet de moeite neemt om het te lezen, maar dan moet je ook niet gaan doen alsof je daarna nog serieus een mening kunt/gaat verdedigen.quote:
Nu is hij alleen een held, 4 dagen geleden was hij de beste passer ter wereld (ooit en nu). Als jij iets aan Kroatië haat is het je eigen mening en dat respecteer ik, alleen jij probeert jouw mening zo hard in iedereen te stampen dat niemand het meer serieus neemt.Als jij een bepaalde beweringen maakt ( vorige keer over beste passer ) en niemand kan zich daarin vinden dan is of de rest van niets bewust of jijzelf hebt een ondoordachte stelling.Maar ik laat je in je waarde, ik heb morgen genoegen dingen te regelen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Er is dan ook een heel groot verschil tussen een held hebben en iemand de beste voetballer vinden.
Ik vind Scholes een held, omdat hij enorm veel voor mijn favoriete club heeft betekend, maar dat betekent nog niet dat ik hem ook per se de beste voetballer ter wereld vind(wat sommige mensen hier wel denken).
Stel dat ik alles aan Kroatië zou haten, dan hoef jij dat ook nog niet te vinden. Wij hebben een andere mening omdat we er op andere manieren mee te maken hebben gekregen. Jij komt er vandaan/ je roots liggen er. Ik heb er totaal niks mee. Is het dan niet logisch dat onze mening daarin verschilt?
Snap ik, maar ook toen ik zei dat ik hem de beste passer ter wereld vond, vatte iedereen dat al op als 'hij vindt hem de beste speler ter wereld' en daardoor kan ik in mijn mening wat agressiever uit de hoek komen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nu is hij alleen een held, 4 dagen geleden was hij de beste passer ter wereld (ooit en nu). Als jij iets aan Kroatië haat is je eigen mening en dat respecteer ik, alleen jij probeert jouw mening zo hard in iedereen te stampen dat niemand het meer serieus neemt.Als jij een bepaalde beweringen maakt ( vorige keer over beste passer ) en niemand kan zich daarin vinden dan is of de rest van niets bewust of jijzelf hebt een ondoordachte stelling.Maar ik laat je in je waarde, ik heb morgen genoegen dingen te regelen.
Ik stop er nu mee en geef mijn fout toe. Alleen mogen sommige mensen ook wel eens beter interpreteren wat ik nu echt zeg.quote:
toch maar even reageren...quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Snap ik, maar ook toen ik zei dat ik hem de beste passer ter wereld vond, vatte iedereen dat al op als 'hij vindt hem de beste speler ter wereld' en daardoor kan ik in mijn mening wat agressiever uit de hoek komen.
Ik post youtube video's en ik typ dan altijd net iets TE lange posts inderdaad.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
toch maar even reageren...
Jij vindt Scholes de beste passer ter wereld, de rest van het topic is het daar niet mee eens. Jij probeert je mening op te dringen (althans zo ervaar ik het) door yt filmpjes en lange posts te posten. Vervolgens neemt niemand je meer serieus.
quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niks overtreft die akka in de lucht van jou.
Echt geweldig en dan ook achter die rug van de tegenstander langs, jammer dat 'ie toen uit ging.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Per ongeluk akka doen in de lucht
Helaas, was er op een gegeven moment ook niet meer helemaal bij met clubs. Echt kut als damens je gaan appen op het moment dat je bezig bent met FIFA.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Echt geweldig en dan ook achter die rug van de tegenstander langs, jammer dat 'ie toen uit ging.![]()
FIFA > damens.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Helaas, was er op een gegeven moment ook niet meer helemaal bij met clubs. Echt kut als damens je gaan appen op het moment dat je bezig bent met FIFA.
ben er ondersteboven van xDquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
FIFA > damens.
gr gr x je boii lindgr0n
quote:
quote:
Sommige damens verdienen om 'speciale' redenen af en toe voorrang.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
FIFA > damens.
gr gr x je boii lindgr0n
Mama? Voor wat je morgen wilt eten?quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sommige damens verdienen om 'speciale' redenen af en toe voorrang.
Jij altijd met je posts over hoeren..quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sommige damens verdienen om 'speciale' redenen af en toe voorrang.
?quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij altijd met je posts over hoeren..
Bingo!quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mama? Voor wat je morgen wilt eten?
Was een garpje.quote:
Had ik al door, maar snapte niet zo goed wat het daarmee te maken had.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was een garpje.
En ik doelde niet op je moeder
Is er ook niet? Hooguit iets dat hobbyisten zelf geport hebben, maar niets officieels.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een spel van Sonic was op de Super Nintendo
Watermeloenen topic?quote:
Meen je dat? IJskoude watermeloen in de zomer (zonder pitten) overtreft alles.quote:
meh het doet me gewoon niet zo veel. Heb ik liever een lekker zoete, sappige galiameloenquote:Op dinsdag 10 september 2013 01:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Meen je dat? IJskoude watermeloen in de zomer (zonder pitten) overtreft alles.
Owja Donkey Kong Country, daar heb ik ook veel uren in gestopt toen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:30 schreef DutchSL het volgende:
Dit was 1 van mijn favoriete spellen op de SNES, buiten alle standaard namen als Zelda, Mario, KI, Donkey Kong etc:
Ik was veel beter dan die gast
ja..en terwijl hij zich wilde herstellen bleef hij hangen en zag het er nog dommer uit morgen ff gifje maken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 01:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij struikelde over zijn eigen voeten?
Dit ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Echt he. Nog niet vaak zo meegemaakt.
Trusten iedereen.
Dat stel ik vaak ook zo ver mogelijk uit, uiteindelijk doe ik het half slapend midden in de nacht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:17 schreef Zhano het volgende:
Nu nog erachter komen dat ik mn beddegoed in de was had gedaan en de andere er nog op moest doenmjah, tot zo
quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:09 schreef Zhano het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=196140
Reemi
quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en hoeveel mensen hebben en US account
15equote:Op dinsdag 10 september 2013 08:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemorgen
Wanneer komt de webapp voor fifa 14 beschikbaar? Kan het nergens vinden
15 septemberquote:Op dinsdag 10 september 2013 08:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemorgen
Wanneer komt de webapp voor fifa 14 beschikbaar? Kan het nergens vinden
quote:
Dan heb ik iets verkeerd gedaan. Desalwelteplus dankuwelquote:
Ikkequote:Op dinsdag 10 september 2013 08:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en hoeveel mensen hebben en US account
moet je dan trouwens wel fifa kopen om verder te kunnen? of is een accountje dat ooit geactiveerd is genoeg voor heel FUT14?quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee. Gewoon voor iedereen (die al een account heeft).
Altijd geldig volgens mij.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:56 schreef fetss het volgende:
[..]
moet je dan trouwens wel fifa kopen om verder te kunnen? of is een accountje dat ooit geactiveerd is genoeg voor heel FUT14?
Precies. Gewoon een willekeurig adres in de US opzoeken (zo heb ik er een van een McDonalds in Miamiquote:Op dinsdag 10 september 2013 08:56 schreef DutchSL het volgende:
Als je niet kunt wachten op een Fifa demo kun je op de PS3 nog altijd binnen een paar minuten een US account aanmaken.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:38 schreef Lindgren. het volgende:
Tot 2u clubben.Vaker doen; verslapen en net mijn trein gemist.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:38 schreef Lindgren. het volgende:
Tot 2u clubben.Vaker doen; verslapen en net mijn trein gemist.
[ afbeelding ]
Sukk0lsquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]![]()
![]()
mijn verplichte werkcollege begon om 9 uur, net uit bed gekomen.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Sukk0lsIk was gewoon op tijd. Wel bijna weggestuurd omdat ik mn brief niet had gemaakt.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]![]()
![]()
mijn verplichte werkcollege begon om 9 uur, net uit bed gekomen.
Klinkt interessant inderdaad.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Ik zit in een hoorcollege over het Gogh Museum. Had ik niet willen missen.
![]()
echt hè. .net kleine Dré met zijn absentielijstenquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:45 schreef Zhano het volgende:
Ja bedankt he, moest er snel overheen scrollen
Ik ben tenminste echt stoer, gewoon op tijd aanwezig. 'S avonds een man, 's ochtends een manquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
echt hè. .net kleine Dré met zijn absentielijsten
's avonds een man, 's ochtends lekker uitslapenquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ben tenminste echt stoer, gewoon op tijd aanwezig. 'S avonds een man, 's ochtends een man
Dat is allemaal van niet gymen met een reden jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
echt hè. .net kleine Dré met zijn absentielijsten
Das ook wel chill ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
's avonds een man, 's ochtends lekker uitslapen
De reden is dat je een micropenor hebt en je niet wilt dat je grootgeschapen klasgenoten dit zien onder de douche?quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is allemaal van niet gymen met een reden ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Douch jij na de gym danquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Das ook wel chill ja.
[..]
De reden is dat je een micropenor hebt en je niet wilt dat je grootgeschapen klasgenoten dit zien onder de douche?
Kan je nou niet voor 1 keer in je leven normaal doen..quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:07 schreef DutchSL het volgende:
Ik mistte nooit college *
Echte Man (lees: nerd).En dan toch zo'n fout makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zekers. Lekker het zeepje laten vallenquote:![]()
repost j0ng3nquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:25 schreef Zhano het volgende:
heey jong0ns de webapp van voet13 gaat morgen digt omdat ze van fut14 em klaarmake
Vandaach al mein koins opspenderen dan maarquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:25 schreef Zhano het volgende:
heey jong0ns de webapp van voet13 gaat morgen digt omdat ze van fut14 em klaarmake
Pff...dat is inderdaad wel in de categorie "Dames en heren, we onderbreken nu de uitzending voor breaking news..."quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:35 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorguh
http://mobiel.nu.nl/tech/(...)daag-downloaden.html
Zelfs op nu.nl is er een nieuwsbericht van. Belangrijk nieuws
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Meen je niet? Podverdorie zit ik net bij de tandarts
19:00quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
Weet iemand ook het tijdstip toevallig?
Daarom heet het ook een demo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:42 schreef Zhano het volgende:
Ok, je kunt dus idd FUT spelen in de demo. Alleen je kunt alleen maar single matches, en verder helemaal niks. Dus je moet het doen met de 18 spelers die zij je geven. (Ibra, Cavani, Menez, Matuidi, Mexes, Lugano etc)
quote:
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 11:48:35No sighting of the FIFA 14 demo on Xbox yet - 45m into the release window reageer retweet
Is er ook een groot verschil in gameplay tussen FUT en kick off wedstrijden want dat kan je nu wel checken in de demoquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:42 schreef Zhano het volgende:
Ok, je kunt dus idd FUT spelen in de demo. Alleen je kunt alleen maar single matches, en verder helemaal niks. Dus je moet het doen met de 18 spelers die zij je geven. (Ibra, Cavani, Menez, Matuidi, Mexes, Lugano etc)
Weet niet. Zit op school op mn laptopje, zonder controller oid en ik moet met anderen dingen bezig zijn dus heb de wedstrijd geforfeitquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is er ook een groot verschil in gameplay tussen FUT en kick off wedstrijden want dat kan je nu wel checken in de demo
Dumbass Arena?quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:00 schreef BDIL het volgende:
Die Donbass Arena van Shakhtar zit ook in FIFA 14. Mooie stadion
Krijgt iedereen die spelers in de demo of zit daar nog iets van random in en kun je geen (demo)pakjes openen ?quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:42 schreef Zhano het volgende:
Lijkt me voor iedereen hetzelfde, want ik zag dezelfde spelers bij zo'n YT filmpje van Gamescom. Die hadden exact dezelfde spelers.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Krijgt iedereen die spelers in de demo of zit daar nog iets van random in en kun je geen (demo)pakjes openen ?
Sorry sorry, ik wist niet dat je zou gaan huilen...quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ok ok. Geef alleen even aan wat je wel en niet kan. Ik wist niet dat je kwaad werd
quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sorry sorry, ik wist niet dat je zou gaan huilen...
Pace is echt een stuk minder sterk geworden, dat sowieso.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:00 schreef Johnbon het volgende:
Heeft iemand al merkbare verschillen gemerkt?
Ik had ook al zoiets gehoord. Ik vind dat zeker wel een pluspunt. Demo staat nog steeds niet op xbox live. schiet eens op manquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:18 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Pace is echt een stuk minder sterk geworden, dat sowieso.
Balbeheersing is echt lastiger, ik vind het persoonlijk leuker zo, al ben ik bang dat ik online geraped ga worden door skillersquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had ook al zoiets gehoord. Ik vind dat zeker wel een pluspunt. Demo staat nog steeds niet op xbox live. schiet eens op man
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 11:56:42Update: PS3 #FIFA14 Demo may arrive as early as 5pm UK today reageer retweet
Dan zal je wat langer moeten wachtenquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:33 schreef Zhano het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 11:56:42Update: PS3 #FIFA14 Demo may arrive as early as 5pm UK today reageer retweet
Minder lang. Verwachting was eerst vannacht 3am UKquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dan zal je wat langer moeten wachten
Was al bekend.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:41 schreef Johnbon het volgende:
Xbox tussen 10:00 en 14:00 volgens mij.
?quote:
Rondquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Trapzie, hoe is het aan het thuisfront?
1-2-3 en puff, adem inn en weer uit. En persen maar!quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat de vroedvrouw al is gearriveerd en ook Fokt?
Ja moeilijk!quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Trapzie, hoe is het aan het thuisfront?
Vervelend...dan kan het maar beter zsm gebeuren eigenlijk...quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja moeilijk!
Ze heeft aardig pijn en moet eerdaags wel bevallen.
Ja ze kan nu niet meer dan 5 meter lopen want doen haar bekken pijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vervelend...dan kan het maar beter zsm gebeuren eigenlijk...
Roy?quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:57 schreef Zhano het volgende:
Hebben we al gestemd hoe we het kind van Trapz gaan noemen?
Leuk manquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Haha, Dingsdag arriveerde op dinsdag.
Abriannaquote:
Ebonyquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Abrianna
Adalia
Breeauna
Breelyn
Cantrice
Carsandra
De-lisha
Denelle
Earlene
Ebony
Fajah
Fawn
Gracilyn
Gwendolyn
Henrietta
Hosanna
Ilida
IllishaImelda
Ja'breic
Ja-Cheyla
etc etc
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 13:19:17Still no sighting of the Xbox #FIFA14 demo - 1h45 left in the launch window reageer retweet
Yes! Precies waar ik op zat te wachten!quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:41 schreef Baje het volgende:
hier is je boy bajee weer
Kom jullie weer vergezellen, omdat fifa 14 weer uit komt.
Mr Changquote:
Vraag of die wilt bowlenquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:53 schreef BDIL het volgende:
Iemand op die op twitch FIFA streamt heet klapvoorjekop
Is gedaan tochquote:
Ik moet zo naar schoolquote:
Lekker al je gegevens gehackt en 1 maand downquote:
Echt hè..zeker na vorig jaar boeit het me zo weinig. Toen was iedereen laaiend enthousiast en was het uiteindelijk toch niet te vergelijken met FUT.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Waar maken jullie je druk over? Een demo
Ik ben zo'n demo na 3 minuten spelen vaak alweer beu, er is geen ruk aan
Het wordt pas leuk als het spel volledig uitkomt.
Ook dat nog ja...het is totaal niet maatgevend voor de kwaliteit van het spel zoals dat op de releasedatum uitkomtquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt hè..zeker na vorig jaar boeit het me zo weinig. Toen was iedereen laaiend enthousiast en was het uiteindelijk toch niet te vergelijken met FUT.
nou en?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook dat nog ja...het is totaal niet maatgevend voor de kwaliteit van het spel zoals dat op de releasedatum uitkomt
faktap Gquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Lekker al je gegevens gehackt en 1 maand down
wel het beste bewaren ze voor t laatst.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook dat nog ja...het is totaal niet maatgevend voor de kwaliteit van het spel zoals dat op de releasedatum uitkomt
FUT zit in de demo Henkquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt hè..zeker na vorig jaar boeit het me zo weinig. Toen was iedereen laaiend enthousiast en was het uiteindelijk toch niet te vergelijken met FUT.
En dus heeft het geen enkel nut om je druk te maken over het wel of niet 5 minuten eerder beschikbaar zijn van een demootje, zoals vriendje Maver hierboven pleegt te doen.quote:
Nou ik wil hem best nu meteen spelen aangezien ik me verveel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dus heeft het geen enkel nut om je druk te maken over het wel of niet 5 minuten eerder beschikbaar zijn van een demootje, zoals vriendje Maver hierboven pleegt te doen.
Dat mis ik misschien nog wel het meest sinds ik weg ben bij SNS Reaalquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:21 schreef Tim86 het volgende:
Zo. Zoals het een echte import-Utrechter betaamt heb ik zojuist een Broodje Mario weggewerkt om het nieuwe academisch jaar in te luiden. Ik ben er klaar voor.
Wat krijg je ?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Basisschool wiskunde hierwaarom ben ik hier
FUT tegen de CPU ja..dat lijkt net zo min op FUT online. Sjaak.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
FUT zit in de demo Henk [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
FUT tegen de CPU ja..dat lijkt net zo min op FUT online. Sjaak.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dat mis ik misschien nog wel het meest sinds ik weg ben bij SNS Reaal
Ik zeg ook niet dat ik hem niet speel. Maar meestal niet meer dan 3 potjes, dan ben ik er klaar mee. En ik ga er al helemaal niet mijn wekker voor zetten, of chagerijnig worden als hij een dag langer wegblijft.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:25 schreef Tim86 het volgende:
En toch ga ik de demo wel spelen. Maar ik ben er ook altijd snel op uitgekeken
quote:
Je kon er op wachten. Ergens is het ook wel een geruststellende gedachte dat jij nog steeds tijd hebt voor die onzinplaatjesquote:
Ik wel. Heb al 3 oude witte telefoons kapotgedrommelsdrommelsdrommelst.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik hem niet speel. Maar meestal niet meer dan 3 potjes, dan ben ik er klaar mee. En ik ga er al helemaal niet mijn wekker voor zetten, of chagerijnig worden als hij een dag langer wegblijft.
Shit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gemiste kans om Mario Beenham te maken overigens.
Ik zal altijd tijd vrij maken voor een paint.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je kon er op wachten. Ergens is het ook wel een geruststellende gedachte dat jij nog steeds tijd hebt voor die onzinplaatjes
Hoek hem neer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik verveel me hier zo erg en ik ben wat tweets aan het teruglezen en dafuq, mijn broer heeft iets over Serero gezegd
Daar hou ik je aan, poepluiers schijnen veel tijd te kostenquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Shit.
[..]
Ik zal altijd tijd vrij maken voor een paint.
Wel een negenpuntnegerquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zei dat hij een goeie voetballer is maar geen 10.
Daar zou ik dan wel weer heel chagerijnig van wordenquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zei dat hij een goeie voetballer is maar geen 10.
Multitaskingquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan, poepluiers schijnen veel tijd te kosten
Jah, heb je A of B gehad vwo ?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eerste sommencollege wiskunde 1 dus allemaal herhaling
Zou jij niet stoppen met FIFA ?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar zou ik dan wel weer heel chagerijnig van worden
Iets met een hoed en een rand...quote:
1. Kind op komstquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:35 schreef Tim86 het volgende:
Waarom stoppen? Met al die FUT baby's die hier worden uitgepoept zijn jullie volgend jaar stinkend rijk. In no time onehundredmillion coins
[ afbeelding ]
Je moet bij E kijkenquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:36 schreef Tim86 het volgende:
ff kijken hoe traag het downloadje zal zijn
Dat zeg ik. Laat die FUT baby coins farmen. Scheelt weer tijd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
1. Kind op komst
2. Scriptie die dit studiejaar af moet
quote:
Maar je kan de demo nog niet downloaden. Er staat alleen purchase -1quote:
Ja ik zie hetquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:39 schreef wonton het volgende:
[..]
[..]
Maar je kan de demo nog niet downloaden. Er staat alleen purchase -1
De appel valt niet ver van de boom he...ik heb er ook 30 jaar over gedaan om uit te vinden hoe ik een beetje bij elkaar schraapquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Laat die FUT baby coins farmen. Scheelt weer tijd.
Goede tip, vaag dat hij daar stond. Werkt idd nog niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:39 schreef wonton het volgende:
[..]
[..]
Maar je kan de demo nog niet downloaden. Er staat alleen purchase -1
Bij mij gaat het elk jaar beter.. in FUT10 wist ik nog niet zoveel, daarna verdiende ik elk jaar meer coins. Nu heb ik me ook al verdiept in de spelers van FUT14, dat deed ik vorig jaar in het begin niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De appel valt niet ver van de boom he...ik heb er ook 30 jaar over gedaan om uit te vinden hoe ik een beetje bij elkaar schraap
wat een kneusquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:45 schreef wonton het volgende:
hahahaha deze flikker in de auto lacht om zijn eigen grappen en rijdt gelijk wegMaar die andere jongen laat zich makkelijk kennen zeg
called itquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:39 schreef n0ir het volgende:
[..]
Tis wel in scène gezet maar ik vind het een leuk bedachte en goed uitgevoerde poging tot een viral video.
Zag hem al ja, sowieso een geniale reclamequote:
Ik moest hardoplaggen. Mensen keken me aanquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wel. Heb al 3 oude witte telefoons kapotgedrommelsdrommelsdrommelst.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:59 schreef Fuszy het volgende:
Komt die ps3 demo nu vandaag of morgen? Iemand linkte daarstraks een twitter bericht, maar weet niet of dat die echt was
Deez? Is echt ja, check maar.twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 11:56:42Update: PS3 #FIFA14 Demo may arrive as early as 5pm UK today reageer retweet
Hij heeft wel die kut serv laten zien wat tennis isquote:
Zet xbox360 daar ook maar achter. Ook pas 5pm UK.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:01 schreef Zhano het volgende:
[..]Deez? Is echt ja, check maar.twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 11:56:42Update: PS3 #FIFA14 Demo may arrive as early as 5pm UK today reageer retweet
Jow BDIL, je broeder Petric is naar West Ham!quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij heeft wel die kut serv laten zien wat tennis is
Dat zeker ja. Staat sowieso als een held op hardcourt te spelen sinds hij terug isquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij heeft wel die kut serv laten zien wat tennis is
Serieus ? Thnx broeder Zhanoquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jow BDIL, je broeder Petric is naar West Ham!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |