Stoerdoenerij zegt me niks, wil gewoon leuk spelen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:38 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Nee het is super stoer om dag in dag uit achter een kastje te zitten pixels overhoop te knallen. Je kunt je beter alvast gaan schamen hoor.
Nou ja, laten we heel eerlijk zijn en er even een cliché in gooien, het is maar een spelletje. Jij zegt hier in het topic non-stop te willen gaan gamen, pas na 2 dagen je bed op te zoeken, tja, dan denk ik eerlijk gezegd dat dat toch wel lichtelijk overdreven is hoor. Ik geef toe, ik heb ook wel eens totdat het weer licht werd zitten gamen, maar om er nou een slaaptekort voor op te lopen, nahquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:35 schreef budvar het volgende:
[..]
Oke oke, maar ik snap nog niet helemaal waarom je hier zelfspot of je hiervoor zou moeten schamen. Het is niet een nieuwe Harry Potter film ofzo.
dat heb ik ook alleen kom ik de 17e thuisquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:29 schreef budvar het volgende:
[..]
Ik heb mijne ook via de post maar ik kom de 19de pas thuis dus zelfs als ie een dag later komt is het voor mij geen probleem, kan dan wel lekker 2 weken non-stop spelen
Slaaptekort haal de ik de 2de week dat ik vrij ben wel weer inquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou ja, laten we heel eerlijk zijn en er even een cliché in gooien, het is maar een spelletje. Jij zegt hier in het topic non-stop te willen gaan gamen, pas na 2 dagen je bed op te zoeken, tja, dan denk ik eerlijk gezegd dat dat toch wel lichtelijk overdreven is hoor. Ik geef toe, ik heb ook wel eens totdat het weer licht werd zitten gamen, maar om er nou een slaaptekort voor op te lopen, nah
Aan de ene kant snap ik het wel hoor, maar aan de andere kant is het natuurlijk wel een klein beetje overdreven. Maar je moet het lekker zelf weten natuurlijk, ik veroordeel je er ook niet voor. Ik wens je er in ieder geval veel plezier mee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:49 schreef budvar het volgende:
[..]
Slaaptekort haal de ik de 2de week dat ik vrij ben wel weer inEn vind je 1 nacht doorhalen al overdreven? In het ps2 tijdperk ging ik met vrienden regelmatig wel eens een paar nachten door(niet op koffie nee
)dus dan vind ik 1 nachtje echt wel meevallen.
Ik heb een stijfjequote:Op dinsdag 10 september 2013 12:06 schreef SoldMayor het volgende:
Och och volgende week om deze tijd.![]()
Ja of zijn aan de deur geweest en jij lag nog in je bed te stinken. Streams kijken is wel leuk joh, hoef je het spel iig niet meer te spelenquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:30 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Sowieso een nachtopeningRoyal sadness
Ik slaap gewoon hard uit als normaal, en dan zal mijn pakketje wel aangekomen zijn, zoniet, dan ga ik streams checken.
Zit ik op m`n werk tot 20:00, en hoop ik dat Bol z`n werk heeft gedaan en dat wanneer ik thuis kom ik GTA in de brieven bus zie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:06 schreef SoldMayor het volgende:
LitmanenAFCA ga eens van Zhano zijn account afquote:
Die gedachte is tof.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:06 schreef SoldMayor het volgende:
Mocht ie willen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
LitmanenAFCA ga eens van Zhano zijn account af
RDR en Max Payne 3 vielen jou tegen?quote:De laatste 3 R* games vielen voor mij allemaal tegen,
RDR was geniaal, zit nog steeds te wachten tot ie uit komt op PC.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
RDR en Max Payne 3 vielen jou tegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:18 schreef HostiHawaii het volgende:
Mapje?Waar komt die vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Mapje?Seems legit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron?
Ik weet zeker dat ik er heel veel plezier mee ga hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Aan de ene kant snap ik het wel hoor, maar aan de andere kant is het natuurlijk wel een klein beetje overdreven. Maar je moet het lekker zelf weten natuurlijk, ik veroordeel je er ook niet voor. Ik wens je er in ieder geval veel plezier mee.
Mapje?Waar is dat eiland gebleven links van het vliegveld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |