Volgens mij heb jij een ietwat vertekend beeld van mijn partij.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:11 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Bizar hè, dat er dus blijkbaar toch nog genoeg mensen betalen voor software. Had je zeker niet gedacht zeker met zo'n als avatar
geef gewoon antwoord op een domme vraag,dat mag toch?quote:
OMG nou begint het echt te kriebelen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:52 schreef NaturalScience het volgende:
Hier een lijst van alle voertuigen die tot nu toe gespot zijn in GTA V!
Wat een immens werk moet iemand hierin hebben gestopt.![]()
http://www.igta5.com/vehicles
Voor jou niet, voor mij wel. En nu ?quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
gta forums werkt hier niet echt mee aan een hype
Of al uitgespeeld hebben ?quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:51 schreef _NZT_ het volgende:
Over een week is het hier vrij stil denk ik...en zijn er sommige die al 9 uur in GTA V hebben zitten
Wel vet dat er dit jaar echt tyfus veel auto's zijn. Je hebt nu al echt 6 a 7 supercars, daarnaast ook eindelijk veel afleidingen van Europese merken (BMW, Audi, alfa...)quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
OMG nou begint het echt te kriebelen.
Ik ben na 9 uur spelen nog niet eens aan de missies begonnen denk ik!quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lijkt me sterkDan moet je wel heel no-life de missies gaan doen.
Jup, beetje kutten enzo. Kom je misschien nog ergens een hidden melon package tegen ookquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:00 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik ben na 9 uur spelen nog niet eens aan de missie begonnen denk ik!
Alleen maar verkennen en los gaan in die game al eerst.
Dit dus eerder, ik zal dan net een missie of 4 gedaan hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:00 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik ben na 9 uur spelen nog niet eens aan de missies begonnen denk ik!
Ik ook, moment dat er ook maar een beetje free roam beschikbaar is ben ik de hort op.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:00 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik ben na 9 uur spelen nog niet eens aan de missies begonnen denk ik!
Warpen?? Explain.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:02 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Ik ook, moment dat er ook maar een beetje free roam beschikbaar is ben ik de hort op.
In GTA 4 heb ik een uur of 200 alleen gespendeerd door de klooien, Politie pesten, warpen naar de top van een toren, kijken of je met je vallende auto een voetganger kan raken, enz enz
Simple trainer voor GTA 4 heeft iets van 20 warp/teleport punten, 1 daar van is de top van Rotterdam tower.quote:
Ja idd, pc versie dus.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:11 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Simple trainer voor GTA 4 heeft iets van 20 warp punten, 1 daar van is de top van Rotterdam tower.
http://gtaforums.com/topi(...)e-trainer-for-gtaiv/
quote:Op maandag 9 september 2013 22:48 schreef Dr.Smoke het volgende:
Na de eerste missie waarschijnlijk met een Sanchez de top van Mt. Chilliad op en als een gek de schans af knallen. Zoiets?
Ontzettende mongoolquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:11 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Bizar hè, dat er dus blijkbaar toch nog genoeg mensen betalen voor software. Had je zeker niet gedacht zeker met zo'n als avatar
Mooie lijst!!quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:52 schreef NaturalScience het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Best bedroevend eigenlijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:44 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Over 7 daagjes hebben sommige mensen al bijna 11 uur gespeeld![]()
Zou het knap vinden als je dat 11 uur non-stop kan. Met een beetje coke in je neus misschien, maar normaal gesproken zou ik dat niet trekken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:44 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Over 7 daagjes hebben sommige mensen al bijna 11 uur gespeeld![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
map :Waar komt die vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Ik kan het niet, maar zeker te weten dat er mensen zijn die dat kunnen, en wellicht streamen op twitch.tvquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:46 schreef kaos- het volgende:
[..]
Zou het knap vinden als je dat 11 uur non-stop kan. Met een beetje coke in je neus misschien, maar normaal gesproken zou ik dat niet trekken.
Jammer genoeg wel bij alle grote vliegtuigen en boten: "This may not be operable"quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:52 schreef NaturalScience het volgende:
Kan je welquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:21 schreef Kper_Norci het volgende:
GTA V, het enige spel wat er voor zorgt dat miljoenen volwassen mannen nog ongeduldiger zijn dan toen ze 6 waren en het 2 weken voor Sinterklaas was![]()
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo hard op een spel of wat dan ook heb zitten wachten als deze. Bij GTA 4 kon ik nog wachten tot ie op de pc uit kwam, nu speciaal een Xbox overgenomen van een maat om maar gelijk de 17e aan de slag te kunnen. Rockstar, you're doing it right
Dat zeg ik toch ookquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:26 schreef budvar het volgende:
[..]
Kan je welneerzetten maar je bent zelf ook 1 van die miljoenen toch?
Zelfspot heet zoiets. Dat snap je of dat snap je niet..quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:26 schreef budvar het volgende:
[..]
Kan je welneerzetten maar je bent zelf ook 1 van die miljoenen toch?
Ik heb mijne ook via de post maar ik kom de 19de pas thuis dus zelfs als ie een dag later komt is het voor mij geen probleem, kan dan wel lekker 2 weken non-stop spelenquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:26 schreef Giester het volgende:
Veel mensen hebben hem nog per post besteld zie ik in de poll.
Jullie hebben een goed vertrouwen in Post NL blijkbaar.
Ik ga hem 's-nachts halen, maar anders was ik in mijn pauze even op en neer gereden.
Dus jou zien we over 2 weken in het nieuws?quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:29 schreef budvar het volgende:
[..]
Ik heb mijne ook via de post maar ik kom de 19de pas thuis dus zelfs als ie een dag later komt is het voor mij geen probleem, kan dan wel lekker 2 weken non-stop spelen
Ja dat dacht ik ook daarom snap ik diequote:
Bij de zeilboot staat het niet, zou leuk zijn als je 'echt' kon zeilen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:21 schreef Tropanzia het volgende:
Jammer genoeg wel bij alle grote vliegtuigen en boten: "This may not be operable"
Zelfspot dusquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:31 schreef budvar het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook daarom snap ik dieniet helemaal.
Nou ik moet er denk ik wel opletten dat ik af en toe ook wat slaap en eet anders zal dat inderdaad niet goed gaan. Maar ik denk dat ik wel gelijk 2 dagen achter elkaar bezig ben voor ik mijn bed zie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:30 schreef Giester het volgende:
[..]
Dus jou zien we over 2 weken in het nieuws?
"Man overleden na non-stop GTA 5 spelen."
Of ga je wel gewoon drinken en eten ook nog?
Als je van fruit houdt kan ik je wel iets aanraden trouwens.
Oke oke, maar ik snap nog niet helemaal waarom je hier zelfspot of je hiervoor zou moeten schamen. Het is niet een nieuwe Harry Potter film ofzo.quote:
Nee het is super stoer om dag in dag uit achter een kastje te zitten pixels overhoop te knallen. Je kunt je beter alvast gaan schamen hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:35 schreef budvar het volgende:
[..]
Oke oke, maar ik snap nog niet helemaal waarom je hier zelfspot of je hiervoor zou moeten schamen. Het is niet een nieuwe Harry Potter film ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |