Volgens mij heb jij een ietwat vertekend beeld van mijn partij.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:11 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Bizar hè, dat er dus blijkbaar toch nog genoeg mensen betalen voor software. Had je zeker niet gedacht zeker met zo'n als avatar
geef gewoon antwoord op een domme vraag,dat mag toch?quote:
OMG nou begint het echt te kriebelen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:52 schreef NaturalScience het volgende:
Hier een lijst van alle voertuigen die tot nu toe gespot zijn in GTA V!
Wat een immens werk moet iemand hierin hebben gestopt.![]()
http://www.igta5.com/vehicles
Voor jou niet, voor mij wel. En nu ?quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
gta forums werkt hier niet echt mee aan een hype
Of al uitgespeeld hebben ?quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:51 schreef _NZT_ het volgende:
Over een week is het hier vrij stil denk ik...en zijn er sommige die al 9 uur in GTA V hebben zitten
Wel vet dat er dit jaar echt tyfus veel auto's zijn. Je hebt nu al echt 6 a 7 supercars, daarnaast ook eindelijk veel afleidingen van Europese merken (BMW, Audi, alfa...)quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
OMG nou begint het echt te kriebelen.
Ik ben na 9 uur spelen nog niet eens aan de missies begonnen denk ik!quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lijkt me sterkDan moet je wel heel no-life de missies gaan doen.
Jup, beetje kutten enzo. Kom je misschien nog ergens een hidden melon package tegen ookquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:00 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik ben na 9 uur spelen nog niet eens aan de missie begonnen denk ik!
Alleen maar verkennen en los gaan in die game al eerst.
Dit dus eerder, ik zal dan net een missie of 4 gedaan hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:00 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik ben na 9 uur spelen nog niet eens aan de missies begonnen denk ik!
Ik ook, moment dat er ook maar een beetje free roam beschikbaar is ben ik de hort op.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:00 schreef Giester het volgende:
[..]
Ik ben na 9 uur spelen nog niet eens aan de missies begonnen denk ik!
Warpen?? Explain.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:02 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Ik ook, moment dat er ook maar een beetje free roam beschikbaar is ben ik de hort op.
In GTA 4 heb ik een uur of 200 alleen gespendeerd door de klooien, Politie pesten, warpen naar de top van een toren, kijken of je met je vallende auto een voetganger kan raken, enz enz
Simple trainer voor GTA 4 heeft iets van 20 warp/teleport punten, 1 daar van is de top van Rotterdam tower.quote:
Ja idd, pc versie dus.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:11 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Simple trainer voor GTA 4 heeft iets van 20 warp punten, 1 daar van is de top van Rotterdam tower.
http://gtaforums.com/topi(...)e-trainer-for-gtaiv/
quote:Op maandag 9 september 2013 22:48 schreef Dr.Smoke het volgende:
Na de eerste missie waarschijnlijk met een Sanchez de top van Mt. Chilliad op en als een gek de schans af knallen. Zoiets?
Ontzettende mongoolquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:11 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Bizar hè, dat er dus blijkbaar toch nog genoeg mensen betalen voor software. Had je zeker niet gedacht zeker met zo'n als avatar
Mooie lijst!!quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:52 schreef NaturalScience het volgende:
Hier een lijst van alle voertuigen die tot nu toe gespot zijn in GTA V!
Wat een immens werk moet iemand hierin hebben gestopt.![]()
http://www.igta5.com/vehicles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |