Ik denk dat-ie The Warriors of Manhunt bedoelt. Of Midnight Club 2. Ofzo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
RDR en Max Payne 3 vielen jou tegen?
quote:
Schaamteloos gejat uit het xbw forum.quote:
Helemaal in het noorden net boven de text blaine country.quote:
Staat wel op de kaart aangegeven met naamquote:
Je loopt achter.quote:
en die jatten het weer van hier :quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:22 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Schaamteloos gejat uit het xbw forum.
Ach ja, zo gaat het nu eenmaal.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en die jatten het weer van hier :
http://www.reddit.com/r/G(...)sistdontwanttospoil/
Achquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:25 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ach ja, zo gaat het nu eenmaal.
Map = map hequote:Op dinsdag 10 september 2013 12:27 schreef HostiHawaii het volgende:
Ondertussen bevestigd dat dit de map uit de Strategy Guide is, dus niet de map die bij het spel zelf zit.
Strategy guide? Ze zijn toch identiek...? Toch geen 2 totaal verschillende maps.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:27 schreef HostiHawaii het volgende:
Ondertussen bevestigd dat dit de map uit de Strategy Guide is, dus niet de map die bij het spel zelf zit.
Rockstar heeft altijd icoontjes op zijn maps gehad en niet alleen cijfertjes. Oppervlak zal hetzelfde zijn, uiterlijk van de map denk ik niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:28 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Strategy guide? Ze zijn toch identiek...? Toch geen 2 totaal verschillende maps.
Leed is toch al geschiedt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
nou bij de gta forums zijn ze weer alles aan het verwijderen
Shit just got real.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Watermeloenen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Appels? lekker :pquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:30 schreef Giester het volgende:
[..]
Dus jou zien we over 2 weken in het nieuws?
"Man overleden na non-stop GTA 5 spelen."
Of ga je wel gewoon drinken en eten ook nog?
Als je van fruit houdt kan ik je wel iets aanraden trouwens.
Moest inderdaad even inzoemen, had verwacht dat die een meer grijze kleur had, ipv bebost/groenquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:22 schreef budvar het volgende:
[..]
Helemaal in het noorden net boven de text blaine country.
Hij lijkt wel heel echt.
Los Santos is volgens mij net zo groot als Liberty City zelf. De rest is dan de grootte van Red Dead en San Andreas.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:31 schreef Dr.Smoke het volgende:
Lijkt me sterk dat dit groter is dan San Andreas, IV en RDR bij elkaar. Of lijkt dat maar zo?
4 dan zelfs eigenlijk!quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
RDR en Max Payne 3 vielen jou tegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |