GEen last van, maar misschien is dat omdat mijn geluidscontrole aanstaatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:28 schreef Vatta het volgende:
Het geluid van de Rip die ik heb is wel heel zacht hebben meer hier last van. Ik draai even wat andere artiesten tussendoor en die komen 2 keer zo hard me doppen in.
Ja, hij is wel vrij zacht inderdaadquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:28 schreef Vatta het volgende:
Het geluid van de Rip die ik heb is wel heel zacht hebben meer hier last van. Ik draai even wat andere artiesten tussendoor en die komen 2 keer zo hard me doppen in.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:12 schreef Gehenna het volgende:
Ik vond er wel een redelijke goeie volgorde in de nummers zitten, en toen bleek dat ik 'm op shuffle had staan
FLACjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:11 schreef JochemP het volgende:
Er schijnt een betere versie in de rondte te gaan die 10x zo goed klinkt
Ik kan mij helemaal in dat lijstje vinden (muv Reflektor natuurlijk, die moet ik nog luisteren..)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:58 schreef Gatenkaas het volgende:
http://www.nme.com/blogs/nme-blogs/arcade-fire-rank-the-albums
Reflektor volgens NME #1.
quote:
Als je ze binnen hebt en kunt beluisteren, wil je dan even doorgeven hoe de kwaliteit is hier?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:47 schreef JochemP het volgende:
Ik ben er nu 2 aan het binnenhengelen via torrents. Eentje is zogenaamd FLAC en 491 mb. De andere is [Mp3-320]-V3nom en is 195 mb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |