Goffertpark is bijna 4x zo groot als de Ziggo Dome héquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:43 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop ook dat ze niet in de Ziggo Dome komen. Té grootschalig. Doe maar HMH, of beter nog iets tofs als het Westerpark of het Goffertpark.
Maar ik wil graag een keer naar een openluchtconcertquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:50 schreef JochemP het volgende:
[..]
Goffertpark is bijna 4x zo groot als de Ziggo Dome héTenzij ze het kleiner maken natuurlijk. Dat zou wel tof zijn
Het gaat hier niet om mijn mening hequote:Op zaterdag 21 september 2013 19:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
We hebben het er nog wel over als het concert van AF hier wordt aangekondigd
Maar ik was vooral gechokeerd dat je zei dat Editors een grotere band zou zijn. Dat nietszeggende bandje in een zin noemen, en dan nog groter ook, dan AF(ik zeg niet dat ze kleiner zijn, ik besefte me het gewoon niet
![]()
)
Maar goedIk heb AF iig 1x gezien. In San Francisco
Dat was fantastisch. Maar ik denk dat ik ze skip als ze in de ZD staan. Ik heb mezelf beloofd nooit meer naar een grotere venue te gaan dan HMH en ik hou me aan die belofte
Dus ik hoop echt dat ze in de HMH komen! (En dan zullen ze wel echt te snel uitverkopen......)
Beetje cheesy titels....niet echt AF waardig....quote:Op zondag 22 september 2013 19:22 schreef Tchock het volgende:
Van de Franse Amazon:
[ afbeelding ]
http://www.amazon.fr/gp/product/B00F1CRRIU/
Valt toch wel mee. De verplichte tweeluik staat er op, verwijzing naar Orpheus en Eurydice die ook op de albumhoes staan, de rest is ook prima. Alleen de laatste twee tracks hadden op de nieuwe Muse kunnen staan maar laten we die vooral niet veroordelen om de titelquote:Op zondag 22 september 2013 21:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Beetje cheesy titels....niet echt AF waardig....
Toen hebben ze het een dag later zelf ook maar gepost.quote:Op zondag 22 september 2013 19:22 schreef Tchock het volgende:
Van de Franse Amazon:
[ afbeelding ]
http://www.amazon.fr/gp/product/B00F1CRRIU/
Dat is morgen pas. Saturday is Engels voor zaterdagquote:Op donderdag 26 september 2013 22:45 schreef Norrage het volgende:
Vanavond bij Saturday Night Live
Zouden ze nog een nummer spelen?? oooeh spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |